Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niskapatti?

Vierailija
10.04.2014 |

Mistä se johtuu? Minulla on ollut "niskapatti" varmaan aina, vaikken ole ylipainoinen enkä mitenkään erityisen huonoryhtinenkään. Ei minulla toki mitään tanssijan ryhtiä ole, mutta kuitenkin. Tämä asia todella vaivaa minua. Haluan päästä siitä eroon, mutta tuntuu, että pitäisi vetää lavat yhteen, että kaulani olisi ns. suora. 

Ilmeisesti niskapatti on myös todella wt. En halua olla wt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella wt? Liittyykö se siis jollain tavalla ihmisen sosioekonomiseen asemaan?

Vierailija
2/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskapatti tulee fysioterapeuttini mukaan siitä kun istuu esim. päätteen ääressä eikä niska/hartiaseutu liiku. Sitä pattia sanotaan vanhanpiian kyttyräksi jne. Sen saa "sulamaan" pois niska/hartiaseutua liikuttavalla jumpalla, sauvakävelyllä ja fysioterapialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:36"]

Todella wt? Liittyykö se siis jollain tavalla ihmisen sosioekonomiseen asemaan?

[/quote]

Näin minä olen av-palstailun myötä käsittänyt. 

Vierailija
4/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tulla kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Jos se on kerran tullut sitä ei saa pois muuten kuin plastiikkakirurgialla.

Vierailija
5/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatarkyhmy. ;) Hieronnalla saadaan pois (vaatii useita kertoja tietenkin). 

Vierailija
6/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on isolta osalta rasvaa jopa normaalipainoisilla. Sanoi ruumiinavauskokemuksensa perusteella fyssari.

Vierailija
7/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:36"]

Mistä se johtuu? Minulla on ollut "niskapatti" varmaan aina, vaikken ole ylipainoinen enkä mitenkään erityisen huonoryhtinenkään. Ei minulla toki mitään tanssijan ryhtiä ole, mutta kuitenkin. Tämä asia todella vaivaa minua. Haluan päästä siitä eroon, mutta tuntuu, että pitäisi vetää lavat yhteen, että kaulani olisi ns. suora. 

Ilmeisesti niskapatti on myös todella wt. En halua olla wt.

[/quote]

Minullakin on niskapatti mutten ole wt. Siksi käytän aina kauluksellisia paitoja, kesällä esim. pikee-paitoja, jotka eivät paljasta niskaa. Vähän ikävää se on..

Vierailija
8/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niskakyhmy jonka aina kuvittelin olevan läskiä. Röntgenissä selvisi että niskaranka on oikoryhtinen, eli sen pienen rasvakerroksen alla Se ranka on mutkalla ja aiheuttaa sen kyhmyn. Sille ei voi mitään, mutta ihan helvetin ärsyttävä ja rumahan Se on :(

Vierailija
9/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samoin kuin ysillä. Ja ranka on luutunut siihen asentoon.

Vierailija
10/10 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oikoryhtinen niska. On ollut ainakin 19-vuotiaasta asti ja nyt ikää 54. Eihän tuo kivalta näytä, mutta ei voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan