Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50-vuotias fiksu, eronnut mies. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
28.03.2014 |

Yhden lapsen yhteishuoltaja ja hyvissä väleissä exän kanssa.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

74/76: olen insinööri, en matemaatikko ;)
Fiksuus, älykkyys, viisaus, mikä nyt sitten meissä asuukin.. Koulusivistys on eri asia kuin sivistys eikä takaa mitään edellisistä.

Vierailija
22/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla pieni pippeli ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75/77: ikä on pään sisällä pelkkiä numeroita, henkinen elämänasenne ratkaisee paljon enemmän kuin fyysinen ikä. Mutta olet oikeassa siinä, että eihän se ikääntyminen ilman sivuvaikutuksia tule, joskus naurattaa itseäkin nämä erilaiset krempat ja muistihäiriöt :D
Mutta se kuuluu ihan normaaliin elämään. Nuorena kuvittelee, että elämä on ikuista ja vanhana ihmettelee miten nopeasti se sitten kuluikaan.

Vierailija
24/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

78/79: no en lähtisi sillä kehuskelemaankaan. Varmaan aika keskimääräinen, mitä olen saunailloissa vertaillut. Tosin lepotila on aina lepotila.

Vierailija
25/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet mies, joka petti ensimmäistä vaimoaan, kun lapsenne oli taapero. Ok. En halua kysyä sinulta mitään.

Vierailija
26/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole fiksua sanoa olevansa fiksu.

Vierailija
27/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisit ihmiselle, jota on mätkitty koko elämän ajan kaksin käsin? Joku korkeampi voima käyttää jokaisen varteenotettavan tilanteen räkäistä ison limamällin päin näköä, jos vain mahdollista. (Ja jos olet ateisti niin pakko sanoa, että tällaiseen sairaan ilkeään ironiaan pystyy vain jokin korkeampi voima - se ei voi olla sattumaa tai esim. huonojen valintojen tulosta.)

Vierailija
28/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

81/82: ei pidä ihan tarkalleen ottaen paikkaansa, mutta olet vapaa tulkitsemaan miten tahdot.

82/82: pieni provosointi saa keskusteluryhmissä aikaan... yllätys yllätys... keskustelua.

Vierailija
29/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

83/84: jätän ainakin empaattisenoloiset "voimia" ja "jaksamisia" toivotukset taustalle. Oma toiminta kuitenkin vaikuttaa elämäämme eniten, myönnämmepä sitä tai emme. Ei kannata kuitenkaan menettää tulevaisuudenuskoaan, unelmia, haaveita, asioilla joita alitajunnassamme ajamme, niillä on kuitenkin tapana toteutua ainakin jollain tasolla. Kannattaa kaikissa oloissa yrittää tehdä elämä oman itsensä näköiseksi, sinnikkyys yleensä palkitaan. Ja muista muut ihmiset, ole avoin,ihmisten perusluonne on kuitenkin auttavainen, jos itse on vilptön. Taloudelliset asiat on nyt monella perseellään, mutta se on vaan rahaa.

Vierailija
30/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole tärkein asia, mutta onko joitain asioita naisen ulkonäössä, mihin kiinnität huomiota? Oletko huomannut pitäväsi enemmän tummista, vaaleista, meikatuista vai täysin naturelleista niin hiusten kuin muunkin ulkonäön suhteen? Entä ne perinteiset kysymykset: onko rinnoilla väliä? Entäpä takapuolen koko jne.?

Vierailija
31/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 09:53"]

83/84: jätän ainakin empaattisenoloiset "voimia" ja "jaksamisia" toivotukset taustalle. Oma toiminta kuitenkin vaikuttaa elämäämme eniten, myönnämmepä sitä tai emme. Ei kannata kuitenkaan menettää tulevaisuudenuskoaan, unelmia, haaveita, asioilla joita alitajunnassamme ajamme, niillä on kuitenkin tapana toteutua ainakin jollain tasolla. Kannattaa kaikissa oloissa yrittää tehdä elämä oman itsensä näköiseksi, sinnikkyys yleensä palkitaan. Ja muista muut ihmiset, ole avoin,ihmisten perusluonne on kuitenkin auttavainen, jos itse on vilptön. Taloudelliset asiat on nyt monella perseellään, mutta se on vaan rahaa.

[/quote]

Raha ei nyt tosiaan ole se "juttu", vaikka paremminkin voisi olla. Näköalattomuus ennemminkin. Siivet on leikattu poikki ritsräts, eikä vain omalta kohdalta, vaan myös lapselta. Cul-de-sac niinsanoakseni. t.83

Vierailija
32/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa mukavasti "fiksujen" av-provo-kanuunoiden käsitystä insinöörimiehistä. Kontrana voi lukea mitä ap ajattelee 50 vuotta täyttäneistä eronneista miehistä. Käyvät panemassa taaperoaikana vieraissa ja eroavat tunnontuskitta, eipä ollut ihme että tällainen provoketju piti luoda. Uskokaa nyt kaikki ihmeessä, että tämä aloittaja on todellinen. Ihan oikea 50 vuotta täyttänyt mies. Ihan varmasti on ;-P

Vierailija
33/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun isäni, 50-vuotias mies, kävisi täällä palstalla vastailemassa joihinkin palstamammojen kysymyksiin, veisin sen saman tien laitoshoitoon.

Vierailija
34/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

86/89: ulkonäkö saa mun mielestä ihan kohtuuttoman arvon teidän naisten omissa mielissä. Mutta kun kysytään niin... Ensimmäiseksi kiinnittää tietenkin huomiota silmiin, sen jälkeen hymyyn. Sitten hiukset ja sen jälkeen yleinen olemus. Hyvä olo ja onnellisuus iloisuus säteilee ihmisistä samoin kuin karisma. Joillain sitä on ja joillain ei. Meikkaaminen on mulle aika yhdentekevää, mutta nyt kun ajattelen niin kaikki ovat olleet lähes naturelleja. Muodokkuus on plussaa, kirsikka kakun päällä.

Vierailija
35/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

87/90: jos koet olevasi umpikujassa, niin silloin 180-asteen käännös on yleensä ainoa vaihtoehto. Laittaa elämänsä ihan uusiin puihin.

Vierailija
36/92 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

88/91: Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

Vierailija
37/92 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein saat seksiä?

Vierailija
38/92 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko fiksu muiden kuin itsesi mielestä?

Vierailija
39/92 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäinen lapsi sinulla on?

Vierailija
40/92 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/4: vaihtelee paljon, mutta haarukka lienee 3-4 kertaa viikossa ja sitten saattaa olla parinkin viikon kuivia kausia. Seksi on tärkeää, mutta elämässä on paljon muutakin tärkeää.

3/4: olen

4/4: 13-vuotias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi