Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sisustustyyli on mieleisesi, mikä taas näyttää kamalalta?

Vierailija
27.07.2006 |

Mitä värejä ja materiaaleja suosit?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylirönsyilevä ja todella minimalistinen sekä joku todella avant garde tulee mieleen sellaisina, etten varmastikaan viihtyisi.

Sellainen on mielestäni mukavin, missä sisustusta ei ole laskelmoitu, se on vain tapahtunut.

Vierailija
2/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistus ovat englantilaistyyliset ruusukuviot yms.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väreistä meillä on käytetty ruskeaa, vaaleansinistä, limeä, turkoosia, oranssia ja tietty valkoista. Materiaaleista suosin wengeä, tammea laattaa, laminaattia lattiassa ja keittiön pöytätasossa.

Vierailija
4/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. kodikas. Myös tosi vaaleasta ja romanttipitsienkelihörhöilystä en tykkää. Enkä nahkasohvista.

Tykkään meksikolaishenkisistä väreistä (lämmin keltainen, sininen, okra). Avaruudesta, yhteensopivuudesta.

Vierailija
5/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisustus on hyvin toteutettu, se näyttää silmääni usein hyvältä, vaikkei olisikaan ihan sitä, millä lailla itse sisustaisin. Joskus suoraviivainen ja minimalistinen on hyvän näköistä, joskus taas country-tyyli tai luonnonväri-vaalea pohjoismainen tyyli. Itsellä on aika perinteinen suomalainen sisustus, paljon puuta, värejä ja räsymatot lattialla.

Sekava mitä sattuu-tyyli on minusta pahan näköinen, enkä pidä 70-luvun tai 80-luvun tyyleistä, joissa on rimpsua tai psykedeelisiä kuvioita tai värejä. Yleensä röyhelö-rimpsu-kukkasohva-silkkikukka-kristallikruunu-linja on minusta ällöttävä.

Vierailija
6/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väreistä myöskin tykkään (meillä esim mustaa ja punaista huonetta)!

Inhoan Sotka tyyliä, kuten myös -80 ja -90 lukujen sisustustyyliä. Ja kromilla sisustamista. Karvat saa pystyyn myös valkoisella ja pelkistetyllä kikkailu ja ahdistusta tulee minimalisti sisustuksesta. Valkoiset pinnat seinissä/katossa/kaapeissa tekee hulluksi, ihan kamalaa.

t. innokas sisustusfriikki, jonka jokainen ison talon huone on sisustettu eri tyyleillä, joita rakastan

Vierailija
7/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

goottityyppistä sisustusta. Raskaita ja massiivisia tummia huonekaluja. Tummaa puuta.

Lohikäärmeaiheisia koristeita; kynttilänjalkoja, pikareita, tuhkakuppeja, lamppuja... Raskaat samettiverhot; mustat tai viininpunaiset. Tekstiilit myös väreiltään mustaa, viininpunaista ja violettia.

Koska minulla ei ole rahaa/mahdollisuuksia tuollaiseen, niin tahtoisin tuota vastaavaa, mutta pelkistetympää. Tummaa puuta kirjahylly, viininpunainen sohva, musta matto, samettiverhot (aika kyseenalaiset nekin) ja koriste-esineiden määrä rajoitetumpi.

Vierailija
8/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostipa hyvältä tuo goottityyli, vaikka itse pidänkin vaaleasta ja valoisasta tyylistä.

Vierailija
9/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalataan koko huone (katto, seinät ja lattiat) ja kerätään koko huone täyteen (verhot, matot, valaisimet, esineet yms) sammakkoteemalla.

Vierailija
10/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan tuollaisia tee?

Vierailija
11/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli punaiset verhot, ja puolessa vuodessa kyllästyin. samoin on yksi tummaa puuta oleva huonekalu, ja siitä pitää pyyhkiä pölyt kerran viikossa, mieluummin useammin kun siinä se näkyy.

Aika vaivalloista olisi jos kaikki olisi tummaa puuta!

Vai eikö gootit välitä pölystä?

Vierailija
12/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http : // www. huoneistomarkkinat. com / kuvagalleria. php?tunnus = 2402006 & kuvaid = 17262

Vierailija
13/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai eikö gootit välitä pölystä?

Pölyjä vaan pitää pyyhkiä usein ;)

No... Siinä yksi syy, miksi tuollainen ei olisi minulle oikeasti mahdollinen :D Mutta tummista huonekaluista pidän kiinni kuitenkin ;)

Vierailija
14/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani on sellainen sotka-tyylin koti, mutta siisti ja viihtyisä ja sopii heille. Omaan kotiin, ei kiitos. Siskoni suosii kiinalaisella teemalla sisustamista. Sopii hänelle, kun on muutenkin kovin kiinnostunut ja harrastukset suuntautuneet itämaihin. Mutta edelleen, ei omaan kotiin.

Tyttäreni huone on monen kauhistus kaikkine pitseineen ja vaaleanpunaisine ruusutapetteineen. On valkoista putkisänkyä, lasimaljakkoa kirkkaana, huurrettuna ja vaaleanpunaisen eri sävyissä. Löytyy keraamisia keijukaisia yms. Suuri kauhistus minulle, mutta pakko hyväksyä omaan kotiin. On se niin lapseni näköinen huone. :)

Vierailija
15/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tyttäreni huone on monen kauhistus kaikkine pitseineen ja vaaleanpunaisine ruusutapetteineen. On valkoista putkisänkyä, lasimaljakkoa kirkkaana, huurrettuna ja vaaleanpunaisen eri sävyissä. Löytyy keraamisia keijukaisia yms. Suuri kauhistus minulle, mutta pakko hyväksyä omaan kotiin. On se niin lapseni näköinen huone. :)

Muistan joskus jonkun julisteketjun jossa moni mamma oli sitä mieltä, että lapsen huoneeseen ei kamalia julisteita ja muutenkin sellainen " MINÄ määrään lapseni huoneen sisustuksen!!!!" -meininki. Tuntui, ettei lapsilla (ja nuorilla) ollut mitään sanaa sanottavana mitä heidän huoneessaan saa olla ja mitä ei. (Toki vanhempi päättää esim. 1-vuotiaan huoneen sisustuksesta kun sen ikäinen harvemmin osaa sanoa asiaan mitään...)

Kiva huomata ainakin yksi poikkeus joukussa :)

Vierailija
16/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vanhoja huonekaluja ja tavaroita ja keräilen niitä kirppareilta :) Antiikistakin pidän, mutta niihin ei ainakaan vielä ole varaaa. Tykkään romanttisesta tyylistä! Mutta yksinkertaisesta sellaisesta, en mistään ylenpalttisita pitsihörsöjutuista :) Pidän tummasta puusta (vaikka siinä pöly näkyykin:) mutta vastapainoksi pitää olla valkoiseksi maalattua. Siihen voi sitten yhdistellä eri väreillä maalattuja huonekaluja. Vaaleasta puusta saati lastulevystä en tykkää yhtään!!

Ajan patina saa tosiaan näkyä huonekaluissa. Rapistunut maali ei haittaa, jos maali on kauniisti kulunutta. Mutta ei mulla kaikki huonekalut ole vanhoja, sohva, matot ja verhot ovat uusia. Värien suhteen olen aika kaikkiruokainen, raikkaat murretut sävyt on ihania!

Sisustaminen on ihanaa!

Vierailija
17/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on vaan trendi nyt. Muutaman vuoden päästä keikkunee inhokkilistoilla.

Itse inhoa trendisisustamista, jossa ihminen ei oikeasti tiedä, mistä pitäisi ja kopsaa sitten sisustuksen jostain lehdestä. Myös kauhea on sellainen sekasotku värejä ja tyylejä, jollaisia näkee ihmisillä, jotka eivät välitä sisustuksesta. Toisaalta nehän on heidän koteja ja jos viihtyvät, niin ok.

Eniten arvostan sisustuksessa sitä, että on oma linja, oli se sitten muotia tai ei. Olen nähnyt kauniita koteja, jotka on täynnä kristallia ja muuta hörhellystä, mutta samaan aikaan myös pelkistettykin voi toimia. Pääasia, että tyyli on yhtenäinen, muttei liian siloiteltu.

Vierailija
18/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a ovat ruumishuone-keittiöt eli joissa on teräskaapistot ja kalsea tyyli.

Vierailija
19/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleskelutilat siis oh+k+eteiset+kph väreinä harmaa, musta, valko, puna; mun ajattomat vakkari värit.

Huoneet elää hieman mieltymysten mukaan mut värejä niis on... harmaa on kuitenkin rauhoittamas joka huonees.

Vierailija
20/32 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kromipintoja, muovikasveja, pelkkiä valkoisia pintoja, minimalismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän