Minkä sipsi-pussin voisit ostaa viikonlopuksi?
Kartanon tilli-kermaviili, mutta miksi sen pussin pitää olla niin julumetun pieni ja myös kallis suhteessa joihinkin muihin?
Kolmen viikon sipsittömyys saa nyt loppua! :D
Kommentit (73)
Mä tykkään Lay'sin sipseistä. Just ostin valkosipulisipsejä tänään. Harmi vain kun Suomessa on niin vähän makuja tuolta merkiltä.
Miks te vingutte pienempien pussien perään? Mä syön mitä syön ja loput kaappiin.
Mun mies on sipsiläski. Ostaa toisinaan sipsejä perjantaiherkuksi. BMI sillä on 19.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:36"]
Sipsiläskien kokoontumisajot :--DDD Kuis monella on jo vyötäröllä sen verran, että vois jättää sipsut kauppaan?
[/quote]
Mulla on pituutta 179 cm ja painoa 61 ja olen suuri sipsifani (noin kaks kertaa kuussa) ja ap. :)
Bongasin kans tuon Samban Lidlin mainoksesta, mutta muissa kaupoissa en ole vielä nähnyt.
Eikös taffelilla ollut joku suunnittelukisa jokin aika sitten (viime kesänä)? Selvisikö voittaja koskaan?
Aijai, sipsit on mun suurin heikkous. Kuola oikein valuu tääl. Oon siis ex-läski, ja ne laardit tuli kyl varmaan just sipseillä. Suurinta herkkua on Estrellan viinietikan makuiset sipsit. Hitto, tarskohan hullutella viikonloppuna ja ostaa pussi.
Ostin jo viikolla leffaevääksi miehen kanssa tortillasipsejä, joten tekee viikonloppuna ihan hyvää jättää sellaiset väliin :D
Vinkki sourcream & onion- sipsien ystäville: ne Pirkan tämän makuiset sipsit ovat ihan samanlaisia kuin Manhattanit, ja paljon halvempia :) Harmittaa, kun ostin monta vuotta Manhattania kun kuvittelin, että ei siitä Pirkasta ole mihinkään...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:39"]
Vinkki sourcream & onion- sipsien ystäville: ne Pirkan tämän makuiset sipsit ovat ihan samanlaisia kuin Manhattanit, ja paljon halvempia :) Harmittaa, kun ostin monta vuotta Manhattania kun kuvittelin, että ei siitä Pirkasta ole mihinkään...
[/quote]
Musta ne Pirkat taas on ihan kauheita!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:34"]
Juustonaksuja...mut mulla alko uusi ja terveellinen elämä :-)
[/quote] Mä lankesin tänään juustonaksuihin kaupassa. Aloitin syömisen jo kotimatkalla autossa. :-)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:39"]Vinkki sourcream & onion- sipsien ystäville: ne Pirkan tämän makuiset sipsit ovat ihan samanlaisia kuin Manhattanit, ja paljon halvempia :) Harmittaa, kun ostin monta vuotta Manhattania kun kuvittelin, että ei siitä Pirkasta ole mihinkään...
[/quote]
Mä olen kokeillut kaikkia muita merkkejä ja kyllä mun makuun Manhattanit on parhaita.
Kickersejä!! Tai juustonaksuja, tosin niitä ostin viime kuussa joten ei nyt tee mieli. Tänään huomasin kaupassa että kickerseistä oli tullut joku uusi maku, liekö hyvää...
Kartanon valkosipuli-kermaviili, vai mikä onkaan. Se keltainen pussi. Aina välillä tulee sipsihimo, mutta loppujen lopuksi tulee syötyä vain muutama, ennen kuin alkavat ällöttää. Sama ilmiö ei ikävä kyllä toistu esim. jäätelön kohdalla.
Pirkan sourcreamit ei tosiaan ole Manhattanien veroisia, mutta se Valintatalossa myytävä halpismerkki on hyvä! Itsekin olen ostanut noita kalliimpia Estrelloja, kunnes lapset toivat lähikaupasta halvempia (onko se merkki nyt Rainbow, vai muistanko väärin).
No, meille ostetaan siis yleensä noita edellämainittuja, tai Estrellan perussipsejä. Ne on parhaat.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:40"]Mitä noi samba-sipsit on? Edes taffelin nettisivuilta en löytänyt tietoa, mutta jonkun kaupan mainoksessa näin.
[/quote]
o_o kuulostaa erikoiselta, sanokaa joku onko hyviä
Suora lainaus pussin kyljestä: "Trooppista tunnelmaa, hedelmän raikkautta ja pientä pippurisuutta." Mausteina mm. musta- ja cayennepippuri, "hedelmäisyys" tulee omena- ja mangojauheesta.
[/quote]