Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö parturissa/kampaamossa aikaisempaan tahtiin?

Vierailija
23.11.2020 |

No ainakin maskia voisi vaatia henkilökunnalta.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten parroissa eroja. Jotkut näyttävät ihan kamalilta. Antaisivat parranajon ammattilaisille.

Vierailija
22/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi kesällä kampaamossa. En ole antautunut Korona pelkoon, vaikkakin en ilman maskia aio ensi kerralla mennä tukkaani huollattamaan.

Pitäisi kyllä taasen tilata aika, mutta olen nyt miettinyt ihan muuten vaan pidentää huoltoväliä, koska ei niin nökkösen nuukaa tässä nykyisessä tukkamallissa leikkauksen puolesta käydä niin usein kuin aiemmin. Värjäyskään ei niin tarpeellista, koska väri sellainen jo muutenkin muuttunut iän myötä, ettei haittaa vaikka harmautta pukkaa tyvestä luonnostaan.

Kulmakarvat kyllä pitäisi värjäyttää jälleen samalla tukan huollon, kunhan nyt tästä saisin vaan aikaiseksi.

Minulla on kampaajana oikein ihana ihminen ja superosaava ammattitaitoinen kampaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut parturissakäynti: tarkkaa työtä hiusten kanssa.  Toivomuksen mukaan.

Pitää muistuttaa pitkistä karvoista korvissa ja kulmakarvoissa. 

Myös niskavillat pitää ajella.  Saa samaan hintaan.

Vierailija
24/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leikannut hiuksini. Mulla on luonnonkiharat hiukset, joten ei haittaa vaikka leikkaus on vähän niin ja näin, ihan hyvältä silti näyttää. Ja olen tosi tyytyväinen, että pääsin värjäyskierteestä eroon. ja nyt on oma väri taas. 

Vierailija
25/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta syynä se, että tytär aloitti kampaajaopinnot, ja tarvitsee harjoittelukappaletta...

Vierailija
26/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lopetin jo 8 vuotta sitten. Paremmin tuo mies leikkaa, kampaajalle 3 senttiä oli aina 20.

Vierailija
27/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuten aiemminkin eli 2-3 kk välein. Nyt oli kampaajille ilmestyneet maskit kun lokakuussa kävin, elokuussa ei vielä ollut.

Vierailija
28/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tahti jatkuu koronasta huolimatta. Edellisen kerran olen parturissa käynyt n. 10 vuotta sitten. Seuraava kertaa odotellessa....

Vierailija
29/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtäkään ihmistä, jolle korona olisi tarttunut kampaamoista tai partureista.

Siellä huolehditaan hygieaniasta hyvin, sehän on kampaajan elinkeino, jolla hän elää.

Jos korona alkaisi noista levitä, joutuisivat karanteeniin ja liike pitäisi sulkea

Ottavat myös asiakkaita harvennetuin välein, ettei tiloissa ole liikaa ihmistä odottamassa.

Vierailija
30/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt helmikuun jälkeen, aikaisemmin kävin 7-8 viikon välein.

Olen nyt itse värjännyt tyvikasvua, ja itsekin yllätyin, kuinka hyvä tulee!

Ja kuten joku aiempanakin totesi, ihan kiva pitkänä välillä:)  Latvola saksin kerran vähän itse. Olen opetellut erilaisia tapoja laittaa tukkaa kiinni, nutturalle, tai käyttänyt erilaisia pantoja.  

Tämähän on kivaakin:)

Uskon kyllä, että kampaaja huolehtii hygieniasta hyvin, viittaan viestiin 29. 

Mutta: jos kampaajalla käy sanotaan nyt vaikka 5 asiakasta/päivä viitenä päivänä viikossa, niin viikon aikana hänellä käy 25 eri ihmistä, kahden viikon aikana 50. Jokaisen kanssa hän on tosi lähikosketuksessa.

Tällaisen ihmisen käsissä, ihan tosi lähellä, olisin lähes 2 tuntia.  Ei tässä tilanteessa.

Kesällä olisikin voinut käydä, mutta se sitten jäi.

Vierailija
31/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt tammikuun jälkeen.

Vierailija
32/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut hiusten pidennyksen?  Olitko tyytyväinen lopputulokseen.

Se asia on harkinnassani.

Vierailija
33/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ottanut hiusten pidennyksen?  Olitko tyytyväinen lopputulokseen.

Se asia on harkinnassani.

Vierailija
34/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää aika uskomattomalta!  Mitä maksaa?

Vierailija
35/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liima pitää?

Vierailija
36/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvimmat hiukset saa Idästä. 

Vierailija
37/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin puolentoista vuoden välein kuten tähänkin saakka.

Vierailija
38/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa kävin viimeksi ja kohta on pakko mennä uudestaan kun latvat ovat aivan käppyrät. Oulussa Arinan kampaamoissa työntekijät käyttävät maskia. Kun tuolla keskustassa kävelee ja kurkkii noihin muihin kampaamoihin, niin kenelläkään ei ole maskia! Älytöntä, luulisi sen olevan näinä aikoina kunnon markkinointikikka. 

Vierailija
39/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy parturissa. Ajelen koneella itse. Tukkani on samaa mallia kuin Jason Stathamilla.

Vierailija
40/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyrhin lyhyet hiukseni nyt korona-aikana. Ei paljon haittaa vaikken ole salonkikelpoinen, kun työskentelen kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi