Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkoululainen tuli kesken päivän kotiin (lintsaus?)

Vierailija
23.11.2020 |

Oli kuulema tullut huono olo ja oksentanut. Näyttää kyllä päälisin puolin ihan hyvävointiselta. Epäilyttää jotenkin koko tarina

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hän olonsa parhaiten tietää.

Vierailija
2/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toistuvaa vai yksittäinen kerta. Jos yksittäinen en huolestuisi, jos taas useamman kerran toistunut juttelisin nuorelle.

Onko tyttö? Voi olla pahat menkkakivut ja niistä huono olo.

Anna levätä tämä päivä. Joku syyhän nuorella oli tulla kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi epäilet? Jos oma teini tulee kesken päivän kotiin, tiedän että joku on vialla. 

Vierailija
4/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin korona-aikaan nuori lähetetään kyllä helposti koulusta kotiin, jos vähänkään oireilee.

Aloittaja kuulostaa samalta kuin (persoonallisuushäiriöinen) äitini, jonka mielestä kouluun kuului mennä vaikka 40 asteen kuumeessa ja pää kainalossa, mitä siitä, jos tartutti kaikki muutkin...

Vierailija
5/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyttö, mutta ei oo menkat vielä alkaneet. Ja tää oli jo toinen kerta tälle vuodelle. Ennen ei ikinä lintsannut. ap

Vierailija
6/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että olisi yläasteikäisenä veetuttanut, jos vanhemmat olisivat olleet keskellä päivää kotona. :D Lintsaamiseen oli kuitenkin aina jokin syy – koulussa kun pystyi kuitenkin hengaamaan kavereiden kanssa – mutta ei olisi itseäni ainakaan huvittanut niitä kaikkia teini-ikäisenä vanhemmille avata.

Vierailija
7/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja ap. Tuo kouluun pakottaminen on niin last season. Lapsellasi on varmasti ollut huono olo jo aamulla, mutta olet silti pakottanut kouluun. Tuota ei tehdä korona-aikana. 

Vierailija
8/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tyttö, mutta ei oo menkat vielä alkaneet. Ja tää oli jo toinen kerta tälle vuodelle. Ennen ei ikinä lintsannut. ap

Jos ne menkat on nyt sitten alkanut, mutta ei ole sulle uskaltanut kertoa (mitä en ihmettele yhtään...) 

Vierailija
9/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitten olisi saanut tulla? Sulla vissiin käy siellä vähän "vieraita" päivällä ja nyt harmistuit kun teini tuli kotiin ja pilasi mamin leikkihetket...

Vierailija
10/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa aina tulla kotiin. Jostainhan se kertoo, jos ei voi koulussa olla. Juttele nuoren kanssa äläkä epäile. Vitutti niin paljon teininä, kun oma äiti ei naisena uskonut, että mulla oli jumalattomat menkkakivut. Se päivä kun menkat alkoi oli ihan tuskaa vatsaa väänsi ja oksensin välitunneilla, mutta kotiin en voinut mennä. Terkkarille menin selvittämään asiaa ja endoksi paljastui. Äiti uskoi vasta lääkäriä. Emme ole missään tekemisissä enää...

Vierailija
11/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi poika tänään suoraan kotiin kun oli todella väsyneen oloinen ja huonovointinen. Nyt on oksentanut jo monta kertaa. Varo ap ettei teilläkin oo vatsaflunssaa ja ettei se tartu. Vai sittenkö vasta uskoisit huonon olon kun itse sairastut?

Vierailija
12/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti vieläkin olemassa ap:n kaltaisia hirviöäitejä jotka pakottaa kouluun vaikka pää kainalossa. Olisin toivonut että oma äitini olisi ollut viimeinen. Olen pahoillani lapsesi puolesta. Toivottavasti olo on jo parempi!

Vierailija
13/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jäi poika tänään suoraan kotiin kun oli todella väsyneen oloinen ja huonovointinen. Nyt on oksentanut jo monta kertaa. Varo ap ettei teilläkin oo vatsaflunssaa ja ettei se tartu. Vai sittenkö vasta uskoisit huonon olon kun itse sairastut?

Ohis. Täällä kans kauhea mahatauti. Vanhin aloitti yöllä, minä aamulla ja äsken juoksi nuorimmainen vessaan.

Vierailija
14/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Täällä kans kauhea mahatauti. Vanhin aloitti yöllä, minä aamulla ja äsken juoksi nuorimmainen vessaan.

Ai sitä on sitten liikkeellä enemmänkin.. Parempia vointeja teille. t. 11

Vierailija
15/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä lintsasin ihan huvikseni koulusta. Jos joku kysyi niin huonovointisuus oli ykköstekosyy. Ei siellä koulussa niin hyviä kavereita ollut ja oppitunnitkin oli enimmäkseen ihan ajanhaaskausta.

Vierailija
16/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin koulussa ja siksi lintsasin. Mutta mulla se oli toistuvaa, pari kertaa lukukaudessa viittaa johonkin ihan muuhun. Luultavasti joko oikea mahatauti tai menkat.

Vierailija
17/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia jos on syönyt jotain huonoa. Vatsa reagoi siihen huonolla ololla, ja kun oksennuksen jälkeen se huono ruoka poistuu kehosta niin olo kohenee melkein samantien. Olen kokenut samaa jo teinistä lähtien. Joskus jopa söin kunnolla melkein heti oksennuksen jälkeen, kun tuli valtava ruokahalu, ja pysyi sisällä.

Vierailija
18/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yläkoululainen lähetettiin kotiin kesken koulupäivän kun hänellä alkoi vuotaa verta nenästä. Siis hetken. Käy aina kun syksyllä laitetaan lämmitykset päälle sisätiloihin, ja huoneilma kuivuu. Että semmosta, siinä tuo täysin terve 13v sitten istui päivän ja katteli Disney+:aa.

Vierailija
19/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö tiedä, rttä varsinkin nuorilla koronan ensimmäinen ja pääasiallinenkin oire on vatsavaivat ja huono olo. Moni sekoittaa sen vatsatautiin. Teini pitää viedä käymään testissä.

Vierailija
20/25 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/ed995062-ec29-40f8-a8d8-e7272…

Lääkärin ohjeet: Tarkkaile näitä oireita ja hakeudu koronatestiin myös vatsaoireiden takia

Koronavirus voi joskus oireilla jopa pelkästään vatsaoireilla, ripulilla ja pahoinvoinnilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan