Käytkö parturissa/kampaamossa aikaisempaan tahtiin?
Kommentit (51)
Ihan säännöllisesti käyn.
Kampaajallani on maski.
Samaan tahtiin käyn, saksalaisen marssimusiikin.
Värjään kotona, mies auttaa levittämään tyvivärin takaraivon alueelle, muualle levitän itse. Ennen meni joka toinen kuukausi 50-70€ tyviväriin parturissa, nykyään 15€. Ja erinomainen lopputulos.
En todellakaan. kampauksia en ole ottanut maaliskuun jälkeen kertaakaan. Ei ole ollut syytä, kun en ole käynyt missään missä pitäisi olla jotenkin tavallista edustavampi. Myös leikkaus ja värjäysvälit olen venyttänyt 4 kuukauteen. Saa tyväkasvut rehottaa. Ei haittaa töissä tai kotona.
Viime keikalla tuli pyytämättä kynittyä niin lyhyeksi, että käytän lippistä/karvalakkia pari kuukautta.
Käyn. Kampaajallanikin on asuntolaina, jota hänen pitää lyhentää ja laskut maksettavana.
Kyllä seudullamme ei kotimaa ole.
Lyhyet hiukset on pakko leikkauttaa malliinsa säännöllisin väliajoin, että ovat siistin näköiset.
Työelämässä on pidettävä huolta ulkonäöstä ja kampaajallani on maski.
Myös miehet käyvät parturissa, muutoinhan heidän kuontalonsa olisi hirvittävän näköinen.
Kaikilla ihmisillä ei ole taitoa ja intoa leikata hiuksiaan itse.
Kerran kuukaudessa käyn ja asun Helsingissä, siltikään en ole saanut koronaa.
Parturin käsittely maksaa 25€. On varmaan siitä halvimmasta päästä. Käyn parin kuukauden välein.
Harvensin 3-4 x vuodessa 2 kertaan vuodessa. Minulla ja parilla ystävälläni on koronahiukset, pidemmät kuin vuosiin. Ihan hauskaa, ei olisi tullut muuten kasvatettua. Kun on alkuun päästy, annan mennä vielä lisää.
Joo , viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana olen käynyt kerran.
Joten eiköhän tuo tahti jatku.
Onko omituista, että miehilläkin on värjätyt hiukset?
Värjäys sopii mielestäni niin naisille kuin miehille.
Viimeksi olen käynyt maaliskuussa. Ehkä menen seuraavan kerran tammikuussa.
Teen etätöitä, joten ihan sama miltä näytän. Teams-kokouksissa en koskaan pidä videota päällä.
En ole käynyt nyt korona aikana.
Menen sitten kun tämä on ohi.
En ole käynyt helmikuun jälkeen. Menen sitten, kun pandemia on joskus ohi.
En käy. Itse saksin vaihtelevalla menestyksellä.
Leikkaan itse mieheni ja 3 poikani hiukset. Helppoa koneella. Heistä kukaan ei oo koskaan käynyt parturissa. Itse käyn normaaliin tahtiin kampaajalla eli 2 kertaa vuodessa leikkaus ja raidat.
Sain syövän ja hoitojen aikana hiukset lähtivät päästä.
Tarjolla oli peruukkeja. Käytän silti huivia.
Onnistuneen hoidon jälkeen kampaajalle.
Sama tahti kuin aina ennenkin. Kerran vuodessa pitkien hiusten latvojen tasaus. Kesällä aina käyn.