mulla on kamala suhde, mutta en uskalla erota.
Mun parisuhde on suoraan sanottuna aivan kamala.
Sitä se on ollut jo ainakin 5 vuotta, silti tässä vielä kärvistellään kun en uskalla lähteä :(
Meillä riidellään joka viikko, ei mitään pikkuriitoja vaan sellaisia mitkä yleensä jo johtaa eroon.
Mies kuristaa minua ja sylkee päälle, se tönii niin että lennän lattialle ja taju menee.
Tätä on jatkunut jo monta vuotta, enkä uskalla erota, mitä minä teen? :(
Kommentit (25)
MIten sinä uskallat elää sen miehen kanssa?
Selitä minulle tämä paradoksi: ette uskalla erota ja alkaa elämään omaa elämää kun pelkäätte - mitä? Ette kai te kaikki väkivaltaisessa suhteessa elävät voi niin surullisen tyhmiä olla, että ette käsitä että henki menee ennemmin tai myöhemmin, tai vähintään terveys jos ette eroa. Sen sijaan eron jälkeen teillä olisi parempi mahdollisuus selvitä hengissä.
Mutta te olette niin hyviä ihmisiä kun kestätte noin huonon miehen kanssa ... vai mikä ihme voi olla syy? Onko se jotenkin autuaampaa löytää itsensä tuonpuoleisessa tapettuna parisuhteessa josta ei "uskaltanut" erota kuin eron jälkeen, jos eron jälkeen on tapahtunut se pahin mitä olet pelännyt?
Tee testamentti. Tai sitten pelasta itsesi ja tulevaisuutesi pakenemalla heti kun sinulla on siihen tilaisuus.
Enpä nyt välitä linkittää varoittaviksi esimerkeiksi naisista jotka eivät uskaltaneet lähteä murha.infon kamalimpia tapauksia. Aloittajalle kuitenkin vihjeinä tuoreimmista Äänekosken tulipalo ja se eräs Sanna, jota etsittiin pitkään ennen kuin viimein löytyi.
Huhuu, mitä kuuluu?
Jos sulla ei ole lapsia, niin sähän voit vaikka heti pistää ulkovaatteet päälle, ottaa rahapussin taskuun, mennä "viemään roskia" ja häipyä ihan saman tien sinne turvakotiin vaikka se olisikaan samassa kaupungissa. Tai ihan vaikka kävellä terveysasemalle tai poliisiasemalle ja sanoa että et voi mennä kotiin enää. Kyllä viranomaiset jelppii. Eikä sinun tarvitse hävetä mitään. Häpeä on miehen.
Nyt toimit ja haet apua, älä pyytele anteeksi. Hienoa että kirjoitit tänne.
Pääsetkö lähtemään ulos yksin? Mene poliisilaitokselle ja tee rikosilmoitus ja pyydä päästä turvaan. Nyt heti kun mahdollista. Ensi kerralla voi olla niin, että sun hengitys lakkaa kun tyyppi pahoinpitelee sua.