Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mulla on kamala suhde, mutta en uskalla erota.

Vierailija
27.03.2014 |

Mun parisuhde on suoraan sanottuna aivan kamala.

Sitä se on ollut jo ainakin 5 vuotta, silti tässä vielä kärvistellään kun en uskalla lähteä :(

Meillä riidellään joka viikko, ei mitään pikkuriitoja vaan sellaisia mitkä yleensä jo johtaa eroon.

Mies kuristaa minua ja sylkee päälle, se tönii niin että lennän lattialle ja taju menee.

Tätä on jatkunut jo monta vuotta, enkä uskalla erota, mitä minä teen? :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, mene turvakotiin saat sieltä apua ja voimia eroon.

Vierailija
2/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet turvakotiin ja ukolle lähestymiskielto.

Sen enempää sinun ei tarvitse osata. Sinua autetaan eteenpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun on pakko erota, uskalsit tai et.

Vierailija
4/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meidän paikkakunnalla ei taida olla turvakotia :(

Vierailija
5/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sitten sosiaalitoimeen ja kysy apua.

Vierailija
6/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan ajattelit kestäväsi tuollaista? Arvosta itseäsi ja eroa.

Vierailija
7/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ukko tapaa sut vielä. Usko jo.

Soitat sosiaalitoimistoon ja kerrot tilanteen. 

Vierailija
8/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ukko tappaa sut vielä. Usko jo.

Soitat sosiaalitoimistoon ja kerrot tilanteen. 

Vierailija
9/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihminen vai tiskirätti? Ei tuollaista tarvitse eikä pidä sietää. Kaikki syyt mitkä estävät sinua eroamasta, ovat tekosyitä. Pois tuosta tilanteesta ja heti!

Vierailija
10/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene poliisilaitokselle ja tee rikosilmoitus ja sitten pyydät että ohjaavat sinut lähimpää turvakotiin.

Apua saa jos sitä itse hakee koska kukaan ei voi auttaa sinua ellet itse toimi!

Vierailija
11/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et uskalla? Onko pahempaa kuin tuo?

Vierailija
12/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista.

Ja anteeksi tää avautuminen :( En ole ikinä kertonut kenellekkään minkälainen tuo mies oikeasti on. Sukulaisten ja muiden edessä esittää aina maailman huomaavaisinta, mutta kun ollaan kahdestaan niin olen pelkkää ilmaa.

Pakkasin jo kerran kamani muuttoautoon, mutta jotenkin se sai mut puhuttua ympäri, olen nyt alkanut pelkäämään että mies onkin narsisti.

Alussa tuli kukkia ja lahjoja ja hempeilyä päivittäin, nyt saan vain sylkeä naamalle ja mustelmia vartaloon :'(

En tiedä miksi en uskalla lähteä, kaikki sukulaiset ja ystävät luulee, että mulla on maailman ihanin mies.

En ole varma pitääkö tämä paikkaansa vai valhetiliko mies, mutta sanoi että kerran olin maannut tajuttomana yli tunnin hänen riepottelujensa takia, eikä hän edes soittanut apua. Oli katsonut telkkaria ja kokeillut välillä hengitänkö.

Vierailija
13/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/muita+auttavia+tahoja/

Tuolta löytyy monenmoista apua! Ja muista että vaikka siltä tuntuisikin, niin et ole yksin etkä myöskään ainoa tuossa tilanteessa oleva tai ollut. Mutta itsesi ja lastesi mahdollisten vuoksi sinun tulee koittaa toimia. Soita vaikka tuonne auttavaan puhelimeen heti aluksi, niin saat varmasti neuvoja miten tulisi toimia.

Tsemppiä.

Vierailija
14/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! pitää käydä lukemassa tuolta linkin takaa tietoja.

Vierailija
15/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketään kaveria lähistöllä, joka voisi auttaa pistämään toimeksi? Pois, pois ja äkkiä!  

Vierailija
17/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se päätös nyt samantien. Siis just nyt. Ei sun tarvii odottaa, että ns. tilanne päällä ja sua on just hakattu. Ne uskoo sua turvakodissa, mene sinne nyt heti. Mene vaikka toisen paikkakunnan turvakotiin, ne ei käännytä sua pois sieltä. 

Vierailija
18/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo blogi teksti kuulosti pelottavan tutulta :'(

Jos saan joskus mennä yksin kauppaan tai lenkille niin mies soittelee koko ajan perään.

Olen tavannut ystäviäni viimeksi yli vuosi sitten, mies keksii aina jotain etten pääse menemään.

Jouduin myös poistamaan facebookista kaikki miespuoliset kaverit, serkut mukaanlukien.

Mies on kotona ja mä kirjoitan tänne puhelimella vessasta, miten en älynnyt mitään vaan annoin asioiden mennä näin pitkälle :'(

Vierailija
19/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sinä olet älynnyt missä mennään ja nyt on aika toimia äläkä vaan nyt syyllistä itseäsi ja ala hävetä. Hae apua oikeasti ja kerro läheisille kuinka asiat oikeasti ovat äläkä enää salaile.

Parempaa elämää kohti! Aurinkoista kevättä :)

Vierailija
20/25 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset konkreettista apua, niin voisin auttaa. Harmi, kun ei ole mitään "kaveripankkia", johon voisi ilmottautua ja sieltä voisi saada apua. Olen ammattini kautta ko.asioiden kanssa tekemisissä ja suren sitä miten yksin monet naiset ovat tällaisissa tilanteissa. Eikö sinulla olisi yhtään ystävää, jolle voisit avautua ja saada tukea?