Maajussille morsian 27.3 kuule!
Kommentit (197)
Maajussille morsian on pitkästä aikaa viihdyttävää katsottavaa juuri siinä olevien persoonien ansiosta. Paula on omintakeinen, Rauno<3 on maskottina Paulalla, Tuomaksen morsioiden rähinät ja Cristianin leiri on ollut muuten viihdyttävää. Paras kausi moneen vuoteen!
Raunohan se ainakin poromiehenä on aika kova äijä, kuule! Janne on söpö, mutta jotenkin en vaan usko, että niistä tulee pari Viljan kanssa. Tuomaksen tyyliin ei mun mielestä sovi se kylmalävistys, mutta kai ne natsaa sit Heidin tuuheiden tekoripsien kanssa yhteen.
Y
Mä kyl panisin C:tä panisin koska vaan.
Jee ehdin töistä kotiin kattoon!
En kestä näitä koottuja lohkaisuja täällä kuule! Lähes yhtä hyvää keskustelua ku kuule itse ohjelma!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 19:09"]En kestä näitä koottuja lohkaisuja täällä kuule! Lähes yhtä hyvää keskustelua ku kuule itse ohjelma!
[/quote]
Hah et vaan osaa ottaa rennosti. Ei oo niin vakavaa. Anna meidän lohkotella kuule!
Paula valitsi Raunon, koska ärsytti häntä vähiten :DD Hyvät perustelut
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 20:11"]Paula valitsi Raunon, koska ärsytti häntä vähiten :DD Hyvät perustelut
[/quote
Nauroin samaa
Kuulkaapas! Miksi on kaksi ketjua, kumpi on virallinen kuuuule?
Tuo Janne on aika hiljaisen oloinen. Vvaikka onhan se kyllä Tuomasta 100 kertaa puheliaampi, mutta jotenkin hiljainen/ujo/etäinen vaikutelma tulee tästäkin isosta miehestä.
Aika nopeeta toimintaa Tuomaksella ja Heidillä + lapsilla muuttaa yhteen. Mut ei siin mittää, sanonpaha vaan, kuule!
Janne vaikuttaa vähän sellaiselta mieheltä, että saatuaan naisen itselleen ei jaksa enää hirveästi panostaa vaan sulkeutuu ja vetäytyy omiin oloihinsa.
Tuomas ja Heidi taitavat olla ainoat, joista oikeasti tuli pari, paljon onnea heidän yhteiselle taipaleelleen, mahtavaa, että löysivät toisensa.
En kestä miten lutunen tuo Rauno on!
Voi miten tuon Raunon iloinen pää pilkottaa tuolta viltin keskeltä.<3
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 17:55"]
"Kuule" on uusi "niinku" :D
[/quote]
Eeeehehee :)