Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käänteinen paskanpuhuja

Vierailija
15.03.2014 |

Jokainen varmasti on tavannut ihmisiä, joilla juttua piisaa mutta useinmiten ne jutut ovat osoitautuneet paskapuheeksi. Tyypit valehtelevat itsestänsä ummet ja lammet.

Mutta tuskinpa olette koskaan tavanneet eräänlaista paskanpuhujaa jonka tunnen. Nimittäin, hän on akateemisesti koulutettu mutta tuntemattomien seurassa kertoo olevansa amiksen sähköpuolen käynyt. Hän on tehnyt pari maailmanympärysmatkaa ja asuu 2kk vuodesta ulkomailla mutta tuntemattomien seurassa kertoo että ei ole koskaan käynyt ulkomailla. Hän puhuu erittäin hyvin neljää vierasta kieltä. Tuntemattomien seurassa sanoo että osaa vain suomea. Hänen osakesalkkunsa arvo on kymmeniä tuhansia. Tuntemattomein seurassa hän kertoo olevansa toimeentulotuen varassa.

Mahtaakohan tuo olla jonkinlainen syndrooma?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluu et oot kateellinen

Vierailija
2/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskanpuhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni äiti asuu ulkomailla ja käyn häntä säännöllisesti tapaamassa. Työpaikalla kuitenkin kerron että äiti asuu Lohjalla. Ihan vain sen takia, että en jaksa kuunnella sitä selän takana olevaa paskanjauhantaa jos he tietäisivät.

Vierailija
4/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan tuostakin jotain kiksejä, kun tietää, ettei puhu muille totta asioista, joista ihmiset eivät yleensä valehtele. ja myöskin ylemmyydentuntoiselta vaikuttaa, jos kokee oikean elämänsä olevan niin hienoa, ettei siitä viitsi muille kertoa. En menis kyllä ihastelemaan tyypin vaatimattomuutta, päinvastoin. Jos ei halua kertoa itsestään ammattia ja ulkomaanmatkoja, niin asian voi aina kääntää muihin keskustelunaiheisiin tai sanoa jotain ympäripyöreää.

Vähän sama jos nainen on baarissa ja ei ole oikeasti kovin kiinnostunut iskevistä miehistä ja kertoo niille väärän nimen ja ammatin. Jotain ylemmyydentunnetta tuollasestakin valehtelusta saa. Itse sanoin kerran olevani paskakuski kun puhuin jollekin laitapuolenkulkijalle kuppilassa mutta tajusin että se suuttui kun oli niin ilmeinen vale, korjasin, että metaforisesti olen paskakuski (psykologi)....eh. Usein vain ihmiset tai tietyt ihmistyypit vaihtaa seuraa tai piilovittuilee, menee lukkoon tai lähtee jos sanon oikean ammatin. Tuon lisäksi en ole yrittänyt vaihtaa aihetta vaan olen kerran pari sanonut että yhteiskuntatieteitä olen lukenut Tjsp.

Vierailija
5/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, jos työpaikalla ei halua kertoa käyvänsä säännöllisesti ulkomailla äitiään tapaamassa. Työpaikka on vähän kiusallinen paikka kertoilla asioita kun se menee helposti siihen, että kohta kaikki tietävät mukamas kaikkien asiat ja työpaikasta riippuen tuollanen fakta vois olla mehevä juoruilunkin kohde, tyyliin "taas taisi taija lähteä norjaan kahteleen paikkoja" ilkeämielissävyisesti siis... T5

Vierailija
6/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on siis omaisuutta. Ehkä hänellä on kokemuksia siitä, että häneltä halutaan vippailla yms. ja hän haluaa antaa itsestään kuvan, ettei rahaa ole, elämä on vaatimatonta. Ehkä hän vain noilla puheilla haluaa karsia siipeilijät pois. 

Vierailija
7/7 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voi olla et haluu karsia siipeilijät pois, mistä sen tietää. Olin taannoin baarissa kaverin kaverin kanssa ja jäimme kahden ja ensin se esitti olevansa joku ihan rividuunari, kah, ei malttanut pitää salaisuutta ja tunnin parin päästä ilmeni, että hänellä oma menestyvä firma ja luksuskämppä.....siitä tuli kyllä hieman outo olo. No sai se multa varmaan kaipaamiaan ooh aah ihanko totta menestyt näin hyvin sanoja, mutta olin kyl vittuuntunut että ensin esitti ihan muuta ja pitkään.... Lopulta ilmeni muutenkin idiootiksi, sanoi ihan vakavana että hänestä kaikki naiset on joko huoria tai tyhmiä, olin siihen että anteeksi toistatko ton ja että miten niin... Sitten kysyi, antaisitko miljoonasta jollekin ja sanoin että no varmaan pitäis jo harkita. Siihen se sitten näppäränä että no sitten sinäkin olet huora koska olisit tyhmä, ellet antaisi... Awkward. Olosuhteitten pakosta jouduin hengaamaan hänen kanssaan useamman tunnin. Close up with lassukka.