Kikateltiin miehen kanssa, kun huomaattiin Trafin sivuilta naapurin uuden auton omistaja
Just joo, rahoitusyhtiöhän se siellä oli omistajana. Ja niin luulivat pystyvänsä meihin tekemään vaikutuksen. KÄRÄYTETTIIIN ne! Mies lähti äsken ilkkumaan sinne, että kärryn omistaa. 😂
Kommentit (33)
Hih, onpa veikeää hyvän mielen uutista.
Naapurinne vaihtaa autoa monta kertaa vuodessa ja naureskelee kikatuksellenne, samalla kun ajaa uudenkarhealla autolla ja te vanhalla rouskullanne.
Selvitä mieluummin kuka omistaa heidän talon? Entäs teidän talon?
Noloa,kikattava mies,kuin pikkutyttö!
Miksi tämä sama paska provo pitää tunkea tasaisin väliajoin tänne palstalle? Tämä oli huono jo ensimmäisellä kerralla, nyt 49:llä kerralla tämä ei ole ainakaan parantunut yhtään. Yritä nyt hitto soikoon edes keksiä jotain uutta, jos vauva-palstalla provoilu on elämäsi ainoa sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä sama paska provo pitää tunkea tasaisin väliajoin tänne palstalle? Tämä oli huono jo ensimmäisellä kerralla, nyt 49:llä kerralla tämä ei ole ainakaan parantunut yhtään. Yritä nyt hitto soikoon edes keksiä jotain uutta, jos vauva-palstalla provoilu on elämäsi ainoa sisältö.
Väärin ainakin minun kohdallani. Joka kerta vetää suupielet ylös. Nää on ihan parhaita, koska oikeasti on tuollaisia ihmisiä, jotka yrittävät tehdä vaikutuksen autolla, jota eivät omista. Täysi kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin ainakin minun kohdallani. Joka kerta vetää suupielet ylös. Nää on ihan parhaita, koska oikeasti on tuollaisia ihmisiä, jotka yrittävät tehdä vaikutuksen autolla, jota eivät omista. Täysi kymppi.
Ja oikeasti on tuollaisia ihmisiä, jotka ovat sairaalloisen kiinnostuneita naapurin asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yrität tehdä vaikutuksen muihin AUTOLLA olet nolo ihan joka tapauksessa, Omistit sen auton itse tai et. Mutta tästä aloituksesta olen ihan samaa mieltä kuin tuo aiempi kirjoittaja. Ei ollut kovin hauska silloin aikoinaan ja nykyään ei ole ollenkaan hauska.
Samanlaisia kyrpiä naapureita on joka paikka täynnä.
Meidän naapuri osti uudehkon pakettiauton kun ostin meille -85 mallin paketiauton, samoin osti ajettavan ruohonleikkurin mikä on tietenkin isompi kuin meidän, samoin vaihtaa auton jos meillä vaihtuu auto.
Jep, oma on .. kyllä sitä kelpaa kikatella, jopa hohotellakin !
Sincc
Tolla trollilla on väsyneet jutut. Ei ole ihan terve kun jaksaa vuositolkulla jankata samasta aiheesta.
Työsuhdeautot on rahoituksella ihan verotussyistä.Poistoista ei liene ap kuullu
Mä kikattelen teille, kun maksatte Traficomille joka kyselystä sen muutaman euron. Kyllä pitää olla elämän tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman aihe vapaata en olisi tiennyt, että uudella autolla ajavat ajavat niillä vain siksi, kun haluavat tehdä vaikutuksen.
Itse olen ajatellut, että heillä on uusi auto siksi, että tarvitsevat varman auton, joka ei jätä tien päälle (kuten minun vanha lotiskoni on pari kertaa tehnyt)
Jotain perverssiä mielihyvää sen naapurin täytyy saada reaktiostanne, kun vaihtaa autoa monta kertaa vuodessa.
Miksi ne ostaa auton kuukauden välein?
Olet ilmeisesti mun naapuri. Voin kertoa että uusi auto on hankittu yritysleasingillä.
Kuis muuten menee, lääkkeet on nyt kuitenkin jäänyt ottamatta.