Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän poliisi oli turvaamassa konepistoolein palokuntaa Vantaalla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän poliisi ihan lähtökohtaisestikin menee palopaikalle, koska palon syy pitää tutkia, varsinkin jos on uhreja. 

Meinaat että ihan normistikin tutkinta suoritetaan nostolavan kautta talon ulkopuolelta? 

Vierailija
22/24 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt poistui kaikki rasistiset vastaukset, oho! Täällä on siis ihan ihmisylläpitäjiäkin botin lisäksi olemassa. Jännä.

Jos sanoo, että pelkäävät ehkä Ruotsin mallia, niin miksi on kiellettyä sanoa näin? Mistä Ruotsin mallista muuten puhutaan, vai tietääkö sensuroija jotain mitä minä en tiedä?!

Koska tämä palsta alistuu sen kahjoimman yhden prosentin mielivallan alle joiden mielestä kaikki pitää poistaa. V tun lampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt poistui kaikki rasistiset vastaukset, oho! Täällä on siis ihan ihmisylläpitäjiäkin botin lisäksi olemassa. Jännä.

Jos sanoo, että pelkäävät ehkä Ruotsin mallia, niin miksi on kiellettyä sanoa näin? Mistä Ruotsin mallista muuten puhutaan, vai tietääkö sensuroija jotain mitä minä en tiedä?!

Koska tämä palsta alistuu sen kahjoimman yhden prosentin mielivallan alle joiden mielestä kaikki pitää poistaa. V tun lampaat.

Tänne tulee niin paljon hommasisältöä että jonkun on pakko pahimmat roiskeet siivota

Vierailija
24/24 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmoitukseni tämän ilmiantamisesta poistettiin siinä sivussa :D

Nyt voi sitten persut lopettaa vinkumisen ylläpidon vainoamisesta, kun näemmä on tällaiset rasistiset keskustelut suojeluksessa ;)

Mä poistatin sen. Tuollaiset ilmoitukset vain lisää vi hapuhetta.

Tuollaiset poistatukset vain lisää vihapuhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi