Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli kirje käräjäoikeudesta,

Vierailija
27.03.2014 |

että minulle on haaste kaupungin vuokra-asunnoilta. Kummallista tässä on se, etten ole ollut kaupungilla vuokralla yli neljään vuoteen! Haastemiehen lähettämässä kirjeessä lukee, että mun täytyy hakea asiakirjat mahdollisimman pian ja vastata kanteessa lähemmin esitettyyn asiaan.

Todella kummallista... En ole asunut kaupungin vuokra-asunnossa kuin 2 kk vuonna 2009 ja irtisanoin asunnon normaalisti, loppusiivous ja tarkistus tehtiin normaalisti, avaimet palautin ja maksoivat takuuvuokrankin takaisin.

Soitin jo tuonne maksusihteerillekin ja hän tarkisti, ettei mulla ole jäänyt maksuja sinne rästiin. Maksut olivat ok.

Hommahan selviää, kun iltapäivällä käyn tuon haasteen hakemassa. Mutta sitä ennen voitte arvailla mun kanssa, että mistä ovat mut haastaneet.

Mainittakoon vielä, että asuin kyseisessä asunnossa mieheni kanssa ja vain minulle tuli tuo haaste.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vartin yli kaks ;)

Vierailija
2/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:15"]

Haha, vartin yli kaks ;)

[/quote]

No jos se AP on nyt hakemassa vasta sitä haastetta. Hänhän kirjoitti, että pääsee kahden jälkeen vasta hakemaan. Ja että kolmeen mennessä kertoo, mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää....

Vierailija
4/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokojokojoko

Vierailija
5/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ap tulisi jo kertomaan. Ollaan lasten kanssa lähdössä kirjastoon, mutta pakko odottaa mitä haasteessa luki.

Vierailija
6/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello käy jo varttiavaille kolmea!

Ollaan jännän äärellä...

Vierailija
7/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornit esiin! Nyt alkaa käydä jo jännäksi.

Hemmetti kyllä petyn, jos a) tämä onkin provo b) ap ei kehtaakaan kertoa haasteen todellista syytä :D

Vierailija
8/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos rikosasiasta olisi kyse niin poliisit ottaisivat yhteyttä, ehkä se on joku haaste todistajaksi liittyen asuntoon.  No ap kello on kohta kolme.

Vierailija
9/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tässä on odottaa, mikä se on :D

Hauskin ketju moneen viikkoon. Pitäisi lähteä yhteen tapaamiseen, mutta en meinaa tästä päästä, kun odotan, mikä se haaste oli :D

Hopi hopi ap.

Vierailija
10/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tässä kuulkaas yritetään mua häätää "häiritsevän elämäntavan" vuoksi. Naapurit ovat valittaneet jatkuvasta melusta ym. No asia on jo ok. Ei liittyny muhun mitenkään. Ystävällinen haastemies kuunteli mua hetken ja pirautti kaupungin vuokra-asunnoille ja sieltäkim sittrn huomasivat virheen.

ap

Vierailija
11/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:51"]

Pakko tässä on odottaa, mikä se on :D

Hauskin ketju moneen viikkoon. Pitäisi lähteä yhteen tapaamiseen, mutta en meinaa tästä päästä, kun odotan, mikä se haaste oli :D

Hopi hopi ap.

[/quote]

Puhelin mukaan ja av auki! Voit sitten diskreetistä pälyillä sitä ja painella refressiä.

Vierailija
12/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tässä kuulkaas yritetään mua häätää "häiritsevän elämäntavan" vuoksi. Naapurit ovat valittaneet jatkuvasta melusta ym. No asia on jo ok. Ei liittyny muhun mitenkään. Ystävällinen haastemies kuunteli mua hetken ja pirautti kaupungin vuokra-asunnoille ja sieltäkim sittrn huomasivat virheen.

ap

[/quote]

Eli täällä osui arvaukset kohdilleen.

Vierailija
13/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat tarkempia olla. Täysin sivullisille aiheuttavat huolimattomalla työskentelyllään tarpeetonta huolta ja stressiä sekä vaivaa.

ap

[/quote]

Vierailija
14/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:42"]

Voi kun ap tulisi jo kertomaan. Ollaan lasten kanssa lähdössä kirjastoon, mutta pakko odottaa mitä haasteessa luki.

[/quote]

Sitähän ei voi jälkeenpäin käydä lukemassa?

Vierailija
15/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:51"]Hah, tässä kuulkaas yritetään mua häätää "häiritsevän elämäntavan" vuoksi. Naapurit ovat valittaneet jatkuvasta melusta ym. No asia on jo ok. Ei liittyny muhun mitenkään. Ystävällinen haastemies kuunteli mua hetken ja pirautti kaupungin vuokra-asunnoille ja sieltäkim sittrn huomasivat virheen.

ap

[/quote]

perkele että ärsyttää kun homma selkes noin helposti. Hmph, we want drama!

Vierailija
16/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:36"]

Anteeksi, näpyttelen puhelimella ja lähti tuo edellinen viesti vahingossa useaan kertaan. Alue, jossa jouduimme tuon hetken aikaa asumaan oli todella pahamaineinen ja taloyhtiön pihassa vieraili poliisit useasti. Mulle heräsi epäily, että nykyinen asukas on jotain rikkonut ja syyttää nyt edellisiä asukkaita tästä. Mutta sekin tuntuu erikoiselta, koska asuimme asunnossa niin lyhyen aikaa ja poismuutostakin on kulunut jo vuosia. Maksusihteeri löysi minun nimelläni vain tiedon tuosta asunnosta ja maksut oli ok. Itsekin huolestuin jo, että onko joku vuokrannut nimelläni. Sille joka kysyi, että onko nimeni yleinen, niin valitettavasti ei. Olen ainoa tämän niminen koko maailmassa. Sukunimen kantajia on alle 20 ja etunimeni on todella harvinaibfn yhdistelmanimi. ap

[/quote]

En lukenut vielä ketjua loppuun asti, mutta ehkä sinut haastetaan todistajaksi jossakin rikostapauksessa, jos alue on tuollaista?

Vierailija
17/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä ihmetellä vieläkin, että miten tälläista voi tapahtua? Eikö ne tarkista noita ollenkaan? Siinä haasteessa vielä kerrottiin, että isännöitsijä on antanut asiasta jo usean varoituksen. ap

Vierailija
18/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla feikki. Jos asukkaalle lähetetään kirje häiritsevästä elämästä niin toki se lähetetään samaan osoitteeseen kuin missä asuu ja häiritsee.

Vierailija
19/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sivistysvaltiossa, missä kaikki tieto kaikista liikkeistä kulkee muutenkin virallisten instanssien läpi salamana, voi tapahtua tällainen kämmi? Mitä urpoja siellä kaupungin asuntotoimistossa oikein työskentelee? 

Vierailija
20/94 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:58"]

Pakko olla feikki. Jos asukkaalle lähetetään kirje häiritsevästä elämästä niin toki se lähetetään samaan osoitteeseen kuin missä asuu ja häiritsee.

[/quote]

Isännöitsijän kirjeet lähtee isännöitsijältä ja haaste käräjäoikeudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi