Tuli kirje käräjäoikeudesta,
että minulle on haaste kaupungin vuokra-asunnoilta. Kummallista tässä on se, etten ole ollut kaupungilla vuokralla yli neljään vuoteen! Haastemiehen lähettämässä kirjeessä lukee, että mun täytyy hakea asiakirjat mahdollisimman pian ja vastata kanteessa lähemmin esitettyyn asiaan.
Todella kummallista... En ole asunut kaupungin vuokra-asunnossa kuin 2 kk vuonna 2009 ja irtisanoin asunnon normaalisti, loppusiivous ja tarkistus tehtiin normaalisti, avaimet palautin ja maksoivat takuuvuokrankin takaisin.
Soitin jo tuonne maksusihteerillekin ja hän tarkisti, ettei mulla ole jäänyt maksuja sinne rästiin. Maksut olivat ok.
Hommahan selviää, kun iltapäivällä käyn tuon haasteen hakemassa. Mutta sitä ennen voitte arvailla mun kanssa, että mistä ovat mut haastaneet.
Mainittakoon vielä, että asuin kyseisessä asunnossa mieheni kanssa ja vain minulle tuli tuo haaste.
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 13:46"]
Ja jos miehesi hakee sinusta eroa, niin siitä tulee sinulle haaste. Mietippä tätä!
[/quote]
Tai sitten ne kaupungin vuokra-asunnot hakee AP:sta avioeroa. Eiku...
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 13:15"]
Voi pyhä yksinkertaisuus! Eikö teillä oo järkevämpää tekemistä näin kauniina aurinkoisena kevätpäivänä?
[/quote]
Ihmettelee sitten yksi itsekin palstalla roikkuva... :D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:07"]Noniin, kello on jo yli kaksi!
[/quote]
:Ddd
Mua myös kiinnostaa, että onko kenellekään muulle käynyt mitään vastaavanlaista ikinä... ap
Muista raportoida kun saat ne paperit käteen.
Onko joku voinut asua siinä sun nimellä, oletko hukannut henkkarit tmv?
Onko jokin putki tmv. mennyt rikki teidän toimestanne?
Onko sulla yleinen nimi tyyliin Maria Nieminen, jolloin paperit vaan on tulleet väärään paikkaan?
vuokrayhtiöille tulee usein virheitä, itse sain haasteen Vaasan kaupungin yhtiöltä Pikipruukilta. Mikään siinä ei pitänyt paikkaansa ja vasta oikeusistunnossa ekassa käsittelyssä selvisi että Pikipruukki oli sotkenut asunnot ja vuokralaiset keskenään. Joku asuntosihteeri oli näpytellyt väärän porrasnumeron väärän nimen yhteyteen. Yritin sitä tolkuttaa että jotain tuollaista on sattunut mutta eivät uskoneet. Itse eivät ole mulle mitään korvauksia maksaneet mulle aiheutuneista kuluista vaikka tuosta on kakssi vuotta aikaa, joten nyt mennään taas käräjille. Nyt tosin toisinpäin.
Ei ollut. Kahdestaan asuimme ja tosiaam vain 2 kk ajan ihan väliaikaisesti ja kaikki oli lopoutarkistuksessa ok ja pois muutosta on aikaa neljä ja puoli vuotta. ap
Ei ollut. Kahdestaan asuimme ja tosiaam vain 2 kk ajan ihan väliaikaisesti ja kaikki oli lopoutarkistuksessa ok ja pois muutosta on aikaa neljä ja puoli vuotta. ap
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:14"]
että minulle on haaste kaupungin vuokra-asunnoilta. Kummallista tässä on se, etten ole ollut kaupungilla vuokralla yli neljään vuoteen! Haastemiehen lähettämässä kirjeessä lukee, että mun täytyy hakea asiakirjat mahdollisimman pian ja vastata kanteessa lähemmin esitettyyn asiaan.
Todella kummallista... En ole asunut kaupungin vuokra-asunnossa kuin 2 kk vuonna 2009 ja irtisanoin asunnon normaalisti, loppusiivous ja tarkistus tehtiin normaalisti, avaimet palautin ja maksoivat takuuvuokrankin takaisin.
Soitin jo tuonne maksusihteerillekin ja hän tarkisti, ettei mulla ole jäänyt maksuja sinne rästiin. Maksut olivat ok.
Hommahan selviää, kun iltapäivällä käyn tuon haasteen hakemassa. Mutta sitä ennen voitte arvailla mun kanssa, että mistä ovat mut haastaneet.
Mainittakoon vielä, että asuin kyseisessä asunnossa mieheni kanssa ja vain minulle tuli tuo haaste.
[/quote]
Vastaa toki siihen haasteeseen ja vaadi oikeudenkäyntikuluja esim. 500e korkoineen.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 13:46"]
Ja jos miehesi hakee sinusta eroa, niin siitä tulee sinulle haaste. Mietippä tätä!
[/quote]
Kaupungin vuokra-asunnoilta, vai? Just joo.