Nainenhan ei tule raskaaksi, jos ei itse halua
Niin hyvät ehkäisytavat on naisille kehitetty.
Toisin on ne naiset, jotka havaitsevat miehessä hyvän maksumiehen. Sellaiselle kelpaa tulla raskaaksi ja maksattaa kaiken miehellä.
UGH olen puhunut!
Kommentit (36)
Jos nyt totta puhutaan, niin todellakin on paljon näitä naisia, jotka vaan tehtailevat lapsia eri miehille ja elarit kiskotaan sitten viimeisen päälle. Näin on äijä maksumiehenä ja parhaassa tapauksessa rutkasti vapaa-aikaa, kun lapset ovat hoidossa isillään. Tunnen tapauksen, nyt jo kolme lasta eri miehille ja neljäs kierroksessa ja nainen on vasta kolmekymppinen.
Ekan lapsen ymmärtää vielä jotenkin "vahingoksi", mutta että kolme??
Ja en ole katkera, ei ole mun miehen ex! Meillä neljä lasta ja kaikki yhdessä toivottuja, ei niin, että olisin ilmoittanut, että hups!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:52"]
Ja jos mies ei halua lapsia elätettäväkseen, voi käyttää kortsua.
[/quote]
Kortsuhan ei ole sataprosenttinen ehkäisy.
[/quote]
No, sitten jos mies ei halua kortsunkaan kanssa ottaa sitä pientä riskiä, voi jättää kokonaan panematta. Ja heti kun ikä riittää, niin mars vasektomiaan. Ja koska sekin voi pettää, niin lisäksi kortsu. Ja koska sekin voi pettää, kannattaa vielä käyttää keskeytettyä yhdyntää. On se nyt kumma jos tällä triplavarmistuksella muijat saa huijattua itsensä paksuksi. Ugh.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:52"]
Ja jos mies ei halua lapsia elätettäväkseen, voi käyttää kortsua.
[/quote]
Kortsuhan ei ole sataprosenttinen ehkäisy.
[/quote]
Mikään ehkäisy ei ole sataprosenttinen. Sterilisaatiokin on 100 % vasta tietyn ajan kuluttua.
Tämä ei selitä sitä, miksi yllätysraskauksia tulee etenkin alemman sosiaaliluokan piireissä. Varakkailla raskaudet ovat yleensä hyvin harkittuja.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:52"]
Tämä ei selitä sitä, miksi yllätysraskauksia tulee etenkin alemman sosiaaliluokan piireissä. Varakkailla raskaudet ovat yleensä hyvin harkittuja.
[/quote]
Paitsi että nämä munahaukat kyttäävät juuri noita varakkaita miehiä. Lehtolapsia on usealla varakkaalla, vaikka ei suostukaan menemään naimisiin tuon lutkansa kanssa.
Näinkin voi käydä: Minun kanssani hyvin toimeentuleva, ja itse asiassa sijoitusten ansiosta melkeinpä varakas, mutta kusipäinen ja välinpitämätön mies päätti hoitaa hommansa loppuun, vaikka huomasi kondomin menneen rikki. Havaittuani tapahtuman hänen sanansa olivat: "Hupsis, sori". Jälkiehkäisy otettiin, mutta sekin petti. Raskaudesta kerrottaessa mies totesi ykskantaan, että maksaisi kyllä lapsen elatuksen, muttei alkaisi isäksi. Tässä vaiheessa olin kyllä jo päättänyt, että keskeytän raskauden, olin vielä opintoja päättävä, persaukinen opiskelija. Jotenkin tuntui, että työelämään siirtyminen 6. kuukaudella raskaana ollessa olisi ollut mahdotonta. Vähän epäilin myös miehen sitoutumista edes maksumieheksi, ja mieleen tuli myös, että se lapsi saisi miehen geenejä (suvussansa oli mm. bipoja, ja mies oli itseltään sairauden diagnosoinut).
Enkä muuten ollut ainoa nainen, jonka mies oli saattanut raskaaksi jokseenkin vastaavalla tavalla. Tämä valitettavasti selvisi minulle vasta, kun tapasin myöhemmin toisen kyseisen tyypin hoidon, jolle oli myös käynyt näin. Ymmärrän, että kyseessä oli jonkun sortin sosiopaatti. Mutta heidän käyttäytymisensä perusteella ei siis kannata mitenkään vetää johtopäätöksiä siitä, miten ihmiset, miehet tai naiset, yleensä toimivat näissä tilanteissa.
Miehet, nuo ainaiset lapset jotka eivät ikinä ole vastuussa mistään. Milloin tää maailma pääsee sille tasolle, että aikuinen mies on vastuussa omista teoistaan? Minusta on uskomatonta, että yhä 2014 naiset on vastuussa kaikesta mahdollisesta, mies saa panna paljaalla eikä hänen tarvi miettiä ehkäisyä edes ohikiitävää hetkeä. Ja naiset, siis naiset, on vielä sitä mieltä, että nainen se tässä on suurin roisto.
Mulla on kaksi poikaa ja aion heille todellakin opettaa, että jos isäksi ei halua on syytä itsekin tehdä jotain. Jos ei tee on ihan turha itkeä.
Hmm... eli mä en siis toin teorian mukaan halunnut ensimmäiseen viiteen vuoteen tulla raskaaksi miehelleni, sitten kävi jotain hassua sen rahatilanteessa jota en tiedä tietoisesti, mutta "pum!" olin raskaana siksi.
Okei. Mä aattelinkin että miksi mä yhtäkkiä, viiden vuoden turhan yrittämisen jälkeen yhtäkkiä tulinkin raskaaksi, mutta tuohan sen selvitti :D
Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:27"]
Niin oikeastaanhan se menee niin että joka ei halua raskaaksi ei harrasta seksiä. Se on ainoa 100% ehkäsy.
Minulla ei ole rikasta miestä elättäjänä ollut koskaan, siitä huolimatta olen ihan halunnut lapsia juuri tämän miehen kanssa.
[/quote]
Mitä paskaa taas. Raskaudesta ei satavarmana ole riskiä, kun harrastaa samaa sukupuolta olevan kanssa seksiä sellaisen kanssa, jolla ei ole toisen sukupuolen toimivaa sukusolustoa tarjolla seksin yhteydessä.
entäs jos ei ole käypää ehkäsyä ja kortsukin pettää
Entäs raiskatut naiset jotka tulevat raskaaksi raiskauksesta? Meinaat ihan tosissasi, että he haluavat tulla raskaaksi?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:22"]
Entäs raiskatut naiset jotka tulevat raskaaksi raiskauksesta? Meinaat ihan tosissasi, että he haluavat tulla raskaaksi?
[/quote]
Tähän vielä sellainen kuriositeetti, että tilastojen mukaan raiskaukset johtavat usein raskauteen, koska raiskattu nainen on todennäköisemmin kierron hedelmällisessä vaiheessa. Tästä oli Tiede-lehdessä juttua vähän aikaa sitten.
Niin oikeastaanhan se menee niin että joka ei halua raskaaksi ei harrasta seksiä. Se on ainoa 100% ehkäsy.
Minulla ei ole rikasta miestä elättäjänä ollut koskaan, siitä huolimatta olen ihan halunnut lapsia juuri tämän miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:21"]
entäs jos ei ole käypää ehkäsyä ja kortsukin pettää
[/quote]
Silloin naisen pitää kieltäytyä sukupuolisuhteesta, kunnes kaikki on kunnossa. Oma valinta!
Kylläpä piristi aamua ap:n avautuminen! Että ihan ugh ja niin ees päin. Kasva hyvä ihminen aikuiseksi.
Tosi se on.
Naiset kyttää hyvätuloisia miehiä ja sitten otollisella hetkellä sänkyyn. Näin saa miehen sidottua itseensä. Jos tämä yrittää lähteä pois voihan sitä tehdä toisen lapsen ja kolmannen ja neljännen...
ja valtio maksaa korotettuja lapsilisiä tällaisille loisille.
ja jokainen nainen tietysti valitsee miehen lompakon paksuuden mukaan. Pöhlö.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:32"]
Yhdestäkään miehestä ei tule isää vaistoin tahtoa jos vaan ei törki sillä munallansa naista ikinä UGH! Vetää vain käteen tai panee miestä niin ei pelkoa ;)
[/quote]
Ja jos naiset eivät heiluta sitä toosaansa nenän edessä tuo olisi helppoa.