Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pidät ihosi kunnossa?

Vierailija
28.03.2026 |

Minä iltapuhdistuksella, kosteusvoiteella ja kasvovedellä. Joskus kuorin. Vähän on paljon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään erityisiä tuotteita, pelkkä oesu riittää

Vierailija
2/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen pesu ja kosteutus tarvittaessa👍👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ruiskii päivittäin mällit naamalle ja niitä sitten hieron kasvoihin. Oikeasti paras ihonhoito tuote ja 100% orgaaninen .

Vierailija
4/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän puhdistustuotteita, kasvovesiä, seerumeita, voiteita, öljyjä, kuorintoja, naamioita, kinesioteippejä, gua sha:ta, kasvojoogaa, välttelen uv-säteilyä, syön terveellisesti, juon vettä, en käytä alkoholia.

Vierailija
5/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu joka ilta ja laadukas kosteusvoide. Joskus käytän jotain kasvoöljyä. Lopetin kaikki seerumit, kun huomasin ettei niistä ole mitään hyötyä. Eli siis mahdollisimman simppeli rutiini toimii minulla.

Vierailija
6/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesu joka ilta ja laadukas kosteusvoide. Joskus käytän jotain kasvoöljyä. Lopetin kaikki seerumit, kun huomasin ettei niistä ole mitään hyötyä. Eli siis mahdollisimman simppeli rutiini toimii minulla.

Mikset käytä kasvovettä?

Vierailija
7/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa (aurinko on ihon vanhentajista nro 1), en tupakoi, en käytä alkoholia. Syön kasvispitoista sekaruokaa, tykkään maunkin vuoksi etenkin beetakaroteenia sisältävistä kasviksista, ja sen mielestäni huomaa ihon kunnossa. Juon vettä 2 l/vrk. Nukun 8-9 h/vrk. Minulla on ihonhoitorutiinit, joissa vähemmän on enemmän, koska minulla on suht herkkä iho. Käytän vain apteekkikosmetiikkaa (LRP, Avene).

Vierailija
8/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota aurinkoa (aurinko on ihon vanhentajista nro 1), en tupakoi, en käytä alkoholia. Syön kasvispitoista sekaruokaa, tykkään maunkin vuoksi etenkin beetakaroteenia sisältävistä kasviksista, ja sen mielestäni huomaa ihon kunnossa. Juon vettä 2 l/vrk. Nukun 8-9 h/vrk. Minulla on ihonhoitorutiinit, joissa vähemmän on enemmän, koska minulla on suht herkkä iho. Käytän vain apteekkikosmetiikkaa (LRP, Avene).

Ei apteekkikosmetiikka ole sen hellävaraisempaa kuin markettituotteetkaan. Sama lainsäädäntö koskee kaikkia tuotteita myyntipaikasta riippumatta.

Vierailija
9/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä saippualla pesu iltaisin. En tarvitse ihorasvoja. On muutenkin rasvainen iho.

Vierailija
10/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy kunnossa ilman erikoisia toimenpiteitä.

M55

Vierailija
11/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, en tunge ihooni turhia kemikaaleja, niin en tarvitse turhia kemikaaleja turhien kemikaalien poistamiseenkaan. Olen ikäistäni nuoremman näköinen luomuihoni kanssa.

Vierailija
12/12 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho pysyy itse kunnossa. Vasta kuolleena mätänee. Ellei siis ole jotain sairautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän