Mikä naisia vaivaa - miehen vietävissä näin?
Eräs miespuolinen ystäväni näyttää saavan fiksut, koulutetut naiset hulluiksi samoilla tempuilla mitä naiset yleensä paheksuvat - kropalla. Tyypillä on kauniit ok kasvot ja on todella mukava, sosiaalisesti taitava, ulospäinsuuntautunut jne. Miehen intohimo on intohimoinen kuntosaliharjoittelu sekä tiukan dietin noudattaminen joka tietenkin näkyy, tunnustan, upeana kroppana. Varsinkin yläkroppa vatsalihaksineen on kuin suoraan mistä tahansa miesten lifestylelehden alusvaate- tai hajuvesimainoksesta.
No mitä tekee tämä mies ja miten naiset reagoivat? Mies ottaa muutaman (toki kierrättää näitä useamman naisen kesken) kuvan itsestään peilin kautta ilman paitaa ja lähettelee näitä naisille. Miten naiset reagoivat? Tulevat hulluksi ja suorastaan lankeavat tähän kaveriini. Naiset eivät tietenkää tyydy yleensä yhteen tai kahteen kuvaan vaan lisäpyyntöjä satelee tytöiltä päivittäin. Kaverini tietäen uskon että valikoimaan kuvissa riittää.
Ovatko naiset oikeasti näin heikkoja, vai ovatko kaverin verbaaliset taidot whatsissa + mallimaiset paidattomat kuvat näin heikko kohta naisille? Kaverini on lisäksi todella tarkka naismaustaan. Ikähaarukka 25-30, kaikki korkeakoulutettuja, keskimäärin todella kauniita ja viehättäviä naisia.
Ihmettelen vierestä kaverin kertoessa seikkailuistaan miten sai jo kuudennen naisen tänän vuonna lankeamaan tätä kautta sänkyynsä. Huh huh.
Kommentit (25)
Ai että mikä naisia vaivaa, kun tahtovat viettää aikaa miellyttävän, sosiaalisen ja hyvännäköisen miehen kanssa, joka ilmeisesti on myös kohtalaisen koulutettu ja hyvässä työssä (elämänhallinta ja perusasiat siis kunnossa)?
Jos mulla olis epäkohtelias, keskustelutaidoton, jurottava, ruma, tuskin peruskoulun läpi päässyt työtön kaveri, jonka ympärillä pyörisi hyvännäköisiä naisia riesaksi asti, niin sitä ehkä ihmettelisin.
Se, että mies olisi helppo saada vakavaan parisuhteeseen kanssaan, on aika mitätön etu, jos muut asiat eivät ole kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:48"]
Varmaan hän muutenkin osaa itseilmaisun ja on luultavasti myös hauska tyyppi. Hän on varmaan myös itsetietoinen, positiivisella tavalla. Tuohon itsetietoisuuteen ei tarvitse hyvää kroppaa mutta itsevarma mies + hyvä kroppa, kohtelias ja hyvä huumorintaju on sellainen paketti, johon menisin itse heti.
Musta aloittaja ehkä haluaa nähdä ton hyväkroppaisuuden tärkeimpänä asiana mutta totuus taitaa olla, että on myös monta hyväkroppaista miestä, jotka eivät saa naista, koska eivät osaa jutella fiksuja ja tehdä siten itseään tykö.
[/quote]
Jos tyyppi on oikeesti niin kiiltokuvaprinssi kun sai käsityksen (koulutus, työ, ulkonäkö, mallikroppa, sosiaaliset taidot) niin eikait se mikään ihme ole jos naisia riittää.
Harvoin saa seksiä hyväkuntoiselta, hyvännäköiseltä ja vieläpä fiksulta mieheltä. Tarttuisin heti tilaisuuteen!
Niin että mikä se sun frendis numero oli?
Vaikea sanoa, mutta ehkä ne naisetkin etsivät pelkkää seksiseuraa. En ainakaan itse ottaisi vakavissani tuollaista tyyppiä vaikka olisi kuinka komea. On myös itsellä ollut sellainen komea 26v. aivan mallin näköinen poika, mutta tyhmähän se on kuin saapas. Itse olen 35v.
Miten tuo nyt tarkoittaa sitä, että on miehen vietävissä? Tulkitsetko, että nuo naiset kuvittelevat, että mies hakee vakavaa suhdetta tuollaisilla kuvilla? Mä kyllä ajattelen, että molemmille osapuolille on selvää, millaista kontaktia tuollaisilla kuvilla haetaan.
Muhun ei kyllä itseään posettavat pellet uppoa. Mutta usea nainen haluaa tänä päivänä vain hetken seksiseuraa komeista kasvoista. Ja kehuvat samalla tavalla saaneensa sänkyyn niin ja niin hyvän näköisiä tyyppejä
Yleistät pienen marginaaliporukan touhut koskemaan kaikkia. Eiköhän 90% tai yli naisista pidä tuotakin kaveria itsekeskeisenä pullistelijana, mutta muutama prosentti tarkoittaa pienessäkin kaupungissa satoja kiinnostuneita. Miehen menestyksen salaisuus on vain se, että niitä naisia on enemmän kuin tuollaisia miehiä mikä pakottaa ne naiset kilpailemaan. Sama kysynnän ja tarjonnan laki toimii myös rikkailla. Ei naisista ole rahaankaan lääpällään kuin pieni osa, mutta koska rikkaita miehiä on vielä vähemmän, jokaiselle rikkaalle miehelle riittää vientiä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 07:55"]
Vaikea sanoa, mutta ehkä ne naisetkin etsivät pelkkää seksiseuraa. En ainakaan itse ottaisi vakavissani tuollaista tyyppiä vaikka olisi kuinka komea. On myös itsellä ollut sellainen komea 26v. aivan mallin näköinen poika, mutta tyhmähän se on kuin saapas. Itse olen 35v.
[/quote]
Ap jatkaa, jäi aloituksesta pois. Naisilla on erittäin paha myöskin rakastua tähän kundiin, sama kaverini eilen valitti juuri takertujista. Sinun esimerkkiisi verraten vielä, kaveri on korkeakoulutettu sekä todella fiksu ja älykäs. Profiiliduunissa, ilmeisen älykäs siis ammattillisesti kuin myös sosiaalisestikin.
Ehkä urheilullisuus on oikeasti niin katoavaa nykyään että tämä kiinnostaa naisia?
Miesten vuoro posetella yms. Sitähän naiset on tehneet tuhansia vuosia. Olkaa hyvä.
No hitto, on naisillakin seksuasliset tarpeet ja mieluiten ne tyydyttää hyvännäköisen ja timmi partnerin kanssa. Miehen pitäisiolla vvähemmän mukava, jos takertujat rasittavat.
Otahan huomioon, että sinä kuuntelet ja uskon nyt itsensä kertomus siitä, miten kaikki naiset tai ainakin niin ja niin monet lankeavat häneen, kerjäävät lisää ja rakastuvat. Tarinasta saattaa olla monenlaisia versioita ja itse suhtautuisin vähintään lukumääriin epäilevästi, jos niitä keroisi minulle mies, jonka harrasteita ja poseeraussessioita voi kuvata kuten itse kuvaat tätä miestä. Mutta toki on paljon naisia, jotka hakevat hetken huvia, eikä siinä sinänsä ole mitään pahaa. Joskus se on tarpeen ja siihen tämä kaverisi saattaa ollaihan hyvä. Jos siis sillä sen saliharrastuksen jäljiltä vielä seisoo.
10, ei treeni seisokkiin vaikuta kuin positiivisesti testosteronitasoja nostamalla. Eivät kaikki käytä mömmöjä.
Hmm, siis mikä vika tässä kaverissasi sitten on ettei naisia saisi mielestäsi saada?
Tuo, että "valittelee takertujista" kuulostaa enemmän kehulta ja itsetunnon pönkittämiseltä. Ei kyllä tarvitse ahdistua, jos sanoo toiselle suoraan, ettei kiinnosta. Hommaa vaikka prepaid-liittymän ja unohtaa ne "takertujat". Selvästikin jätkää imartelee vaan.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 08:27"]
Otahan huomioon, että sinä kuuntelet ja uskon nyt itsensä kertomus siitä, miten kaikki naiset tai ainakin niin ja niin monet lankeavat häneen, kerjäävät lisää ja rakastuvat. Tarinasta saattaa olla monenlaisia versioita ja itse suhtautuisin vähintään lukumääriin epäilevästi, jos niitä keroisi minulle mies, jonka harrasteita ja poseeraussessioita voi kuvata kuten itse kuvaat tätä miestä. [/quote]
Jos se mies on noin urheilullinen ja omaa vielä hyvän supliikin, 6 naista 3 kuukaudessa ei ole mitään. Ei asian osaavalla miehellä ole mitään vaikeutta saada naista joka kerta kun lähtee radalle. Eivät nuo tyypit enää siinä vaiheessa rehentele määrillä, kun vain oma viitseliäisyys tai kyvykkyys rajoittaa, vaan julkkisten päänahoilla tai vastaavilla.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 08:27"]
Otahan huomioon, että sinä kuuntelet ja uskon nyt itsensä kertomus siitä, miten kaikki naiset tai ainakin niin ja niin monet lankeavat häneen, kerjäävät lisää ja rakastuvat. Tarinasta saattaa olla monenlaisia versioita ja itse suhtautuisin vähintään lukumääriin epäilevästi, jos niitä keroisi minulle mies, jonka harrasteita ja poseeraussessioita voi kuvata kuten itse kuvaat tätä miestä. Mutta toki on paljon naisia, jotka hakevat hetken huvia, eikä siinä sinänsä ole mitään pahaa. Joskus se on tarpeen ja siihen tämä kaverisi saattaa ollaihan hyvä. Jos siis sillä sen saliharrastuksen jäljiltä vielä seisoo.
[/quote]
AP tässä. Kyseessä on hyvä ystäväni kaukaa, jo melkein 10v takaa. En usko että minun suuntaani kaverillani olisi mitään syytä tai motivaatio liioitella lukemia. Mitä olen baarissa tms seurannut kaverin toimintaa ja ympärillä pyöriviä naisia väittäisin että lukema voisi olla korkeampikin.
Kaveri vaikuttaa vähän playerilta, mutta harva hyvänäköinen, -kroppainen jättänee sitä vaihetta pois elämästään. Jos muutenkin paketti ja kasetti kunnossa, tuohan kuulostaa jopa ihan aviomiesainekselta.
Hyväkroppaisena miehenä voin sanoa omiin kokemuksiin perustuen, että naiset todellakin haluavat hyväkroppaiselta vain seksiä, mihinkään vakavaan he eivät ole valmiita.
Itse en ole playeri, päin vastoin, mutta aina törmään samaan asiaan. Nykyisin en edes viitsi ajatella löytäväni mitään vakavaa suhdetta, helpompi on antaa mennä sitten naisten ehdoilla.
Tässä asiassa on sama kuin kauniista naisista ajatellaan stereotypiana, kaunis ei voi olla älykäs, hakee vain statusmiestä jne.
24, Onhan meitä olemassa, kohtaaminen oikeiden ihmisten välillä on vaan niin epätodennäköistä :(