Saksassa koulutuksesta eilen palanneet miehet bordellissa
Kannattaa vaimojen ja tyttöystävien pyytää ukkoja käymään testeissä. Kolme miestä vajaan kymmenen hengen seurueesta, jotka olivat neljän päivän koulutusreissulla Saksassa ja palasivat reissusta eilen, kävivät polkemassa huoria päivien päätteeksi. Kuulemma sai kolmellakympillä hela hoidon. Oliko sun ihana miesystäväsi juuri yksi noista kolmesta? Osa porukasta sentään käyttäytyi asiallisesti matkalla, mutta näillä kolmella sankarilla ei paljon parisuhteet painaneet mielissä kun oli kiire päästä huoriin. Kyllä naiset on sitten hyväuskoisia hölmöjä!
Kommentit (140)
[ quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:57"]
Mun mies sanoi että heidän työreissuilla ei ole mitään mahdollisuutta edes käydä bordelleissa eikä ole koskaan kuullut että kukaan porukasta kävisi. [/quote]
Voi miten sulkkua! :) "Mun mies ainaki on ihan rehellisesti sanonut, ettei se ees EHTIS, jos vaikka haluaiskin, mitä se ei tietenkään halua, kun se rakastaa mua niin paljon!"
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:57"]Mun mies sanoi että heidän työreissuilla ei ole mitään mahdollisuutta edes käydä bordelleissa eikä ole koskaan kuullut että kukaan porukasta kävisi. Matkat on tosi aikataulutettu ja kestävät vähän aikaa, esim. Kiinan reissu oli ahdettu viiteen päivään eli vapaa-aikaa ei jää. Miten millään firmalla on varaa järkätä työmatkoja missä miehillä on illat aikaa hillua kaupungilla? :D
En tiedä onko miehen firmassa sitten perhekeskeisiä kaikki vai mikä on, mutta siellä on ihan prioriteetit että illaksi kotiin aina kun mahd eikä yhtään ylimääräisiä matkapäiviä ole. Kun matkustaa työn puolesta niin paljon, ei tosiaan jaksa ylimääräisiä öitä viettää pois kotoa.. Ihan kummalliselta tuntuu edes että on olemassa miehiä jotka käyvät bordellissa, ja mies sanoi että jos siellä jotain sutinaa olisi niin ne tapahtuisi kyllä muiden kuin prostituoitujen kanssa. Minkä alan tyypit mielestänne käyvät bordellissa? Mun mies on kansainvälisessä firmassa insinöörinä (esimies asemassa) ja sanoi että firma on sen verran konservatiivinen että työpaikkaromansseistakin tulisi potkut, ja että jos lähtisi ilotaloon hän vaarantaisi työpaikkansa. Me juteltiin tästä miehen kanssa kun aloitti työmatkat ja juuri vauvapalstalla on tätä että "työmatkaajat huoraa" juttua, niin miestä ihmetytti se että minkä alan tyypeistähän on kyse. Mun miehen lähin esimies on perheellinen ja tosi mukava tyyppi, kysyin joskus että voisko kuvitella että mies pettäisi sitä vaimoa matkoilla, niin mies sanoi että ei se olisi edes mahdollista, ellei sitten tilaisi yöksi petikaveria. Ja jos miettii että työpäivä on 7-20:00 ja sitä aikataulua neljä päivää, saa kyllä aika gigolo olla että jaksaa. Olen ajatellut sen itse niin, että jos miehelläni olisi tarve maksullisiin naisiin niin se tulisi ilme muutoin kuin työmatkoilla, jotka ovat aika nopeita, työpainotteisia ja enimmäkseen on kotona. En sitten tiedä niistä ketkä matkustaa viikkokaupalla ja käyvät kotona kääntymässä.
[/quote] ...ja sinä uskot...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:57"]Mun mies sanoi että heidän työreissuilla ei ole mitään mahdollisuutta edes käydä bordelleissa eikä ole koskaan kuullut että kukaan porukasta kävisi. Matkat on tosi aikataulutettu ja kestävät vähän aikaa, esim. Kiinan reissu oli ahdettu viiteen päivään eli vapaa-aikaa ei jää. Miten millään firmalla on varaa järkätä työmatkoja missä miehillä on illat aikaa hillua kaupungilla? :D
En tiedä onko miehen firmassa sitten perhekeskeisiä kaikki vai mikä on, mutta siellä on ihan prioriteetit että illaksi kotiin aina kun mahd eikä yhtään ylimääräisiä matkapäiviä ole. Kun matkustaa työn puolesta niin paljon, ei tosiaan jaksa ylimääräisiä öitä viettää pois kotoa.. Ihan kummalliselta tuntuu edes että on olemassa miehiä jotka käyvät bordellissa, ja mies sanoi että jos siellä jotain sutinaa olisi niin ne tapahtuisi kyllä muiden kuin prostituoitujen kanssa. Minkä alan tyypit mielestänne käyvät bordellissa? Mun mies on kansainvälisessä firmassa insinöörinä (esimies asemassa) ja sanoi että firma on sen verran konservatiivinen että työpaikkaromansseistakin tulisi potkut, ja että jos lähtisi ilotaloon hän vaarantaisi työpaikkansa. Me juteltiin tästä miehen kanssa kun aloitti työmatkat ja juuri vauvapalstalla on tätä että "työmatkaajat huoraa" juttua, niin miestä ihmetytti se että minkä alan tyypeistähän on kyse. Mun miehen lähin esimies on perheellinen ja tosi mukava tyyppi, kysyin joskus että voisko kuvitella että mies pettäisi sitä vaimoa matkoilla, niin mies sanoi että ei se olisi edes mahdollista, ellei sitten tilaisi yöksi petikaveria. Ja jos miettii että työpäivä on 7-20:00 ja sitä aikataulua neljä päivää, saa kyllä aika gigolo olla että jaksaa. Olen ajatellut sen itse niin, että jos miehelläni olisi tarve maksullisiin naisiin niin se tulisi ilme muutoin kuin työmatkoilla, jotka ovat aika nopeita, työpainotteisia ja enimmäkseen on kotona. En sitten tiedä niistä ketkä matkustaa viikkokaupalla ja käyvät kotona kääntymässä.
[/quote] ...ja sinä uskot...
[/quote]
[/quote]jooooo
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 13:16"]
Jep jep, olen käynyt työporukan kanssa "virkistysmatkoilla" Saksassa, Puolassa, Eestissä ja Latviassa. Joka kerta on tietty miesporukka sännännyt bordelliin, kun on lentokentältä ulos päästy. Kaikilla vaimot/ tyttöystävät kotona. Samoin risteilyillä on heti pokattu joku pimatsu, jonka kanssa on jatkettu yhteiseen hyttiin.
Mielenkiintoista näissä ukoissa se, että mielestäni niistä näkee jo heti naamasta, minkälaisia tyyppejä ovat, eli menojalka todella vipattaa. Ovatko puolisot siis aivan sokeita, vai hyväksyvätkö he vain tällaisen käytöksen?
[/quote]
VIRKISTYSMATKA? Ei mun mies edes käy sellaisilla. En ole koskaan kuullut että sen duunipaikka edes järkkää mitään virkistysmatkoja mitä helvetin järkeä niissä on? Kuka perheellinen käy? En tunne ketään. Miehen työmatkat on pakollisia pahoja sille ja viimeseen asti on menemättä jos voi, ja aika usein saa alaisensa sinne. Ei ne oikeasti ole mitenkään isoja juttuja ihmisille jotka on muutenkin nähneet maailmaa. Ne on ne pikkupomot jotka ponnistaa jostain persreijästä yhtäkkiä asemaan jossa pitääkin matkustaa, ja sitten hotellikin on olevinaan joku hulppea vaikka ihan tavallinen on. Mä pääsen aika usein mieheni mukaan työmatkalle, se matkustaa yksin ja saan samalla vähän omaa lomaa. Kyl se on niin että se lähtee hotellista aamulla seiskalta ja mä jään nukkumaan, meen sitten salille ja ostoksille ja mies tulee joskus viideltä hotellille. Sitten käydään syömässä ja sitten se jatkaa töitä koneella. Mies tykkää että mä olen mukana kun ei kuulema ole niin yksinäistä sitten hotellihuoneessa, ja mä lähen aina kun voin. Onneks mun työ on sellasta että voi. Mut joskus matkoille ei voi lähteä, jos esim. on duunikaveri mukana ja jakavat huoneen, ei sinne vaimoa voi ottaa. Ja sitten taas miehen työkaverit tietäen niin ei ole pelkoa huorissa käymisestä. :D Ihan absurdi koko ajatus. :D Vähänkö vainoharhaisia naisia olemassa huh huh.. Ai niin ja meillä on molemmilla puhelimet salasanan takana ja omat tilit, omat autot. Omat työt ja omat vaatteet. :D Jos tässä nyt toinen pettäisi niin ei tarvitsisi ampua sitä sen takia että oma elämä romahtaa. Kun parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen eikä ole vankila jossa jaetaan asuntovelka, niin ei taatusti kenenkään tarvi pettää. Usein se vaan on niin että kotona on nainen ja pieni vauva, ja nainen tarvitsisi apua siellä mutta mies pakenee arkea työmatkalle. Ei semmosta elämää mulle kiitos.
Sori mut mua kyllä naurattaa nää haukat jotka on aivan satavarmoja että miehet pettävät. Kaikki pettävät. Tutkitaan miesten taskut ja puhelimet, kuitit ja skannataan tilit läpi, etsitään hiuksia autonpenkistä yms. :D Miten kujalla voi henkinen puoli olla? : Ja sitten OIKEASTI ilkutaan tervepäisiä naisia joilla ei leikkaa koneet kii.. Huh huh. On aikoihin eletty kun normaalista tasapainoisesta naisesta tehdään sinisilmäinen idiootti ja kaikkia ja kaikkea pälyilevä kotikyylä on mukamas normaali. :D
HERÄTYS!!!!!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:39"]
....ja mammat lähtee tästä suivaantuneina vähän omaa-aikaa tyttöjen kanssa viettämään, Gambiaan aurinkoa ottamaan....
[/quote]
Eiks Levi riitä? Ei tarvi näön vuoksi suksiakaan raahata paikasta toiseen, kun ei ole lunta.
Itse olen liikkunut työreissuilla ulkomailla varsin ahkerasti yli 15v ajan enkä ikinä ole käynyt bordellissa (kauan sitten sinkkuna ollessani kyllä kerran). Näistä keskusteluista tulee ihme tunne, että olenko tyhmä, pienempi libido tai muuten vain poikkeava? Siis, mitenkähän yleistä tuo bordellissa käynti on ihan oikeasti? Ja kuinka moni nainen olettaa näiden perusteella että heidänkin miehensä käy bordelleissa työmatkoillaan vaikka se ei ehkä tulisi miehillensä mieleenkään? Tai vaikka tulisi mieleen, niin siitä on kyllä aika pitkä matka toteutukseen...
Taudeista sellainen kommentti, että eiköhän niitä saa "siviilipettämisessä" paljon helpommin, ei kai kukaan käy kaupallisilla ilman kumia???
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 16:17"]
Itse olen liikkunut työreissuilla ulkomailla varsin ahkerasti yli 15v ajan enkä ikinä ole käynyt bordellissa (kauan sitten sinkkuna ollessani kyllä kerran). Näistä keskusteluista tulee ihme tunne, että olenko tyhmä, pienempi libido tai muuten vain poikkeava? Siis, mitenkähän yleistä tuo bordellissa käynti on ihan oikeasti? Ja kuinka moni nainen olettaa näiden perusteella että heidänkin miehensä käy bordelleissa työmatkoillaan vaikka se ei ehkä tulisi miehillensä mieleenkään? Tai vaikka tulisi mieleen, niin siitä on kyllä aika pitkä matka toteutukseen...
Taudeista sellainen kommentti, että eiköhän niitä saa "siviilipettämisessä" paljon helpommin, ei kai kukaan käy kaupallisilla ilman kumia???
[/quote]
Lähtökohtaisesti tällaisen ketjun avaavat varmimmiten ne, keiden mies työmatkailee ja vastaavat ne, keiden mies on pettänyt työmatkalla. Harhakuva "kaikki ajattelee että pettää" johtuu siitä että muutamankymmentä naista hokee täällä niin. Todellisuus on kuitenkin toinen. Annetaan niiden vouhottaa jos se helpottaa, kunhan ette kaada tuota paskaa miestenne niskaan kun palaavat sieltä reissusta. "Vauvapalstallakin sanovat että kaikki pettäää!!" Loukkaantuisin sydänjuuriani myöten jos mies lukisi jotain nettifoorumia ja sitten syyttelisi mua perättömistä!
Palasin eilen saksasta olinko porttolassa? En muista olin aika kovaa kännissä jenkit ja japsit luultavasti kävi ainakin alkuillasta menotti
Hmm... löytyiköhän nyt ensimmäinen laasaslainen ajatus minkä osittain ymmärrän: pahikset saa eniten naisia.
Se että todella monella tuntuu olevan kokemuksia petetyksi tuleminesesta tai miehen bordellikäynnistä (tai sitten samat postaajat kirjoittavat monta viestiä samankaltaisella viestillä) selittäisi sen, että niin monen mielestä pettäminen on yleistä, kaikki pettää kun tilaisuus tulee ja prostituutiokin on ihan ok.
Kyllä hämmästyttää kummastuttaa tasa-arvoisessa ja avoimessa suhteessa olevaa... (jolla on kokemusta myös muunlaisista suhteista ja suomut ovat pudonneet aikaa sitten).
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 16:58"]
Kyllä hämmästyttää kummastuttaa tasa-arvoisessa ja avoimessa suhteessa olevaa... (jolla on kokemusta myös muunlaisista suhteista ja suomut ovat pudonneet aikaa sitten).
[/quote]Suomut _silmiltä_ ovat pudonneet aikaa sitten. En sentään merenneito ole :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:27"]
Entinen avopuolisoni meni myös työreissulla Saksassa bordelliin. Heitä oli koko firman henkilöstö siellä eli jotain parikymmentä miestä ja joka ikinen meni ilotaloon, vieläpä kuulemma firman rahoilla :) No, olihan se pienoinen järkytys kun siitä itse kertoi, mutta ei suhteemme kuitenkaan siihen päättynyt, muista syistä kyllä.
[/quote]
Miten voit hyväksyä tuollaisen käytöksen? Kertoo aika paljon miehestä kun on valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa joka ei sitä oikeasti halua.
[/quote]
Missä kohtaa sanoin, että olisin hyväksynyt moisen käytösen?
Bordelleja vastaan minulla ei sinänsä ole mitään.
nro 6
[/quote]
Hyväksyt kun et eronnut sen takia. Itse en voisi koskea pitkällä tikullakaan mieheen joka on käynyt maksullisissa.
[/quote]Entä jos se onkin käynyt mut sä et vaan tiedä sitä?Sä et ole välttämättä se ensimmäinen jolle kertoisi käynnistään.
Olette molemmat yhtä naurettavia, te jotka olette 100 varmoja ettei teidän mies petä koska niin sanoo ja kaikkea, ja te jotka olette sitä mieltä että varmasti pettää ja pitää puhelimet tutkia. Tutkittu on että noin puolet miehisä pettää jossain vaiheessa elämäänsä. Eli molemmat olette yhtä pihalla.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 00:14"]
Kannattaa vaimojen ja tyttöystävien pyytää ukkoja käymään testeissä. Kolme miestä vajaan kymmenen hengen seurueesta, jotka olivat neljän päivän koulutusreissulla Saksassa ja palasivat reissusta eilen, kävivät polkemassa huoria päivien päätteeksi. Kuulemma sai kolmellakympillä hela hoidon. Oliko sun ihana miesystäväsi juuri yksi noista kolmesta? Osa porukasta sentään käyttäytyi asiallisesti matkalla, mutta näillä kolmella sankarilla ei paljon parisuhteet painaneet mielissä kun oli kiire päästä huoriin. Kyllä naiset on sitten hyväuskoisia hölmöjä!
[/quote]
Parisuhde on muutenkin huonossa hapessa jos kumppani käy huorissa. Näin meidän kulttuurissa mutta saksalaisessa elämäntavassa sen sijaan on totuttu siihen että mies käy huorissa ja vaimot tämän hammasta purren sietävät. Eivät he sitä tietenkään hyväksy mutta minkä tee, perinne on vuosisatainen. Joku alkaa heti tähän kirjoitukseen nillittämään, mutta miettikääpäs. Jokaisessa Kälviä kokoisessa kylässä Saksassa on motelli, majatalo tai peräti bordelli josta saa seksipalveluja. Onko Kälviällä Suomessa ainuttakaan bordellia? Jos Saksassa bordellissa käynti työpäivän päätteeksi olisi perinne ei tarjontaa olisi noin laajassa mitassa. Itse olen viettänyt paljonkin aikaa Saksan ja Itävallan rajaseudulla kummallakin puolella eikä matkaa lähimpään bordelliin ole ollut juuri kadunkulmaa pidemmälle. Aivan tavanomainen omakotitalo saattaa olla bordelli.
Suloisia nämä "Ei mun mies ainakaan koskaan ikinä pettäisi" <3
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:32"]
Hmmm.joo. Mun mies tekee myös työmatkoja eikä niille työmatkoille mahdu prostituutio mitenkään. Työpäivät venyvät matkoilla usein tosi pitkiksi kun koko aika pyritään käyttämään hyväksi, ne ovat siis TYÖMATKOJA joista työnantaja maksaa pitkän pennin, deadlinet ovat tiukkoja ja niistä ei luisuta yhtään.
Meillä on yhteinen tili josta tiedän ihan sentilleen mihin rahat menevät sillä me kerätään kuitteja, mies-insinööri kun on, on tuonut kotiin viimeiset 10 vuotta käteisostokuittinsakin vaikkei mun mielestä se nyt oo ihan tarpeellista joka kiskakuittia kiikuttaa kotiin. Mies oli veijari silloin kun tavattiin ja sanoiettä nyt on saanut tarpeeksi mennä ja tehdä ja oli valmis perhettä perustamaan, siis kolmekymppisenä. Ihan hyvin meillä on mennyt. Ei kaikkia miehiä kiehdo pettäminen hutsun kanssa. Jos sitten sattuu muuten rakastumaan tai ihastumaan johonkin niin sille nyt ei voi mitään. Toivottavasti näin ei käy.
[/quote]
Eiks ole muuten jännä että joutuu selittelemään ventovieraille, psyykkisesti häiriintyneille vainoharhaisille naisille sitä että ei ei minun mieheni ei petä? Sitten nää hullut vittuilee että hähää höhöö pettääpäs minuakin petettiin, ja sinuakin petetään KAIKKI pettää koska isäni ja mieheni petti. Ja kaikilta on mennyt todellisuudentaju jo siinä vaiheessa kun oma mies jäi kiinni huorista. Ihminen tiedostaa vain sen maailman missä itse elää, eikä siihen aina mahdu se ymmärrys että kaikki eivät elä samassa piirissä. Parhaimpia ovat nämä isojen firmojen johtajien emännät joilla on kaiken kattava katselmus KAIKKIIN miehensä firman työntekijöihin ja heidän suhteeseensa, ja tuomitaan HYVÄUSKOISET vaimot jotka kotona KITUVAT. Mistä kukakin kenekin liiton tietää? Ettei vaimo olisi itse pettänyt, tai sopinut että saa käydä vieraissa? Kukaan ei tiedä paitsi pari itse, ei edes se ison firman pomomies.
Tragikoominen ketju.
Mutta hyvä aloitusviesti!!!
Hei 13 sinä itse kerroit että miehesi sanoi ettei HEIDÄN työmatkoilla ole aikaa muuhun kuin työhön ja hän ei ole kuullutkaan että muutkaan kävisi bordelleissa.
Se minua pistikin silmään että miehesi voi toki olla varma omasta uskollisuudestaan mutta tuskin koko porukan kuitenkaan...joka porukkaan mahtuu vähintään yksi häntäheikki ;) Siis ei kukaan väitä että sinun miehesi pettää mutta tuo koko työporukan korkea moraali tuskin pitää paikkaansa jos nyt matkalla on vähänkin enemmän porukkaa.
Työmatkojen vaativuudesta kun oli puhetta, niin avomieheni firma teki Saksassa reilun viikon urakan pitkine päivineen ja kun se urakka oli saatu onnistuneesti päätökseen, niin firman kustannuksella pistettiin ranttaliksi ennen Suomeen lentoa. Tästä on jo monta vuotta aikaa, mutta silloinen mieheni (yksi firman omistajista) oli muistaakseni porukan nuorin ja ainoa, jolla ei ollut perhettä (lapsia).
t. aiemmin vastaillut taisi olla numero 6