Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei mitään muistikuvaa, vaikka selvänä olinkin

Vierailija
26.03.2014 |

Mulla kävi äsken jumpan jälkeen niin, että kun olin menossa hakemaan rahapussiani säilytyslokerosta, en löytänyt lokeron avainta mistään! Avain oli mukanani jumppatunnilla. Pengoin kaikki kassit, taskut ja ryömin lattialla. Sitten katsoin rahapussistani, olinko laittanut avaimen vahingossa sinne... hetkinen! Siis olin jo hakenut rahapussini lokerosta mutta EI MITÄÄN muistikuvaa. Outoa! Sitten kävin vielä katsomassa lokerolla ja siellä roikkui avain ihan normaalisti. Hämmentävää..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajunnut viestiäsi. avain oli hukassa, mutta yhtäkkiä roikkui ovessa.

Vierailija
2/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tajunnut miksi se oli ovessa kun mielestäni en ollut vienyt sitä sinne. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy kans välillä noin. Yks ilta etsin muuttolaatikoistani yhtä pääsykoekirjaa aivan hulluna. Ei löytynyt sieltä, vaan se oli siististi sängylläni. Mulla ei ole mitään muistikuvaa milloin mä sen oli siihen laittanut tai edes käynyt sillä laatikolla. Myös koulussa välillä etsin tyyliin neulatyynyä joka on jo mun ranteessa, enkä tiedä yhtään milloin olen sen siihen iskenyt. Aika hämmentävää, mutta uskon ja toivon, että se johtuu tästä väsymyksestä joka taas johtuu jatkuvasta sairastelukierteestä. Ei voi nukkua kun happi ei kulje ja kurkussa on kaktus. Viime kouluviikolla taisin nukkua yhteensä 8 tuntia. Sain nyt muutettua pois homekämpästä niin jos tääkin loppuisi vähitellen.

Vierailija
4/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koulussa olen välillä vaikka olisi kuumetta päälle 38, koska valmistuminen lykkääntyisi vuodella näin monien poissaolojen vuoksi. Sekin ehkä vaikuttaa hajamielisyyteen siellä. Käyn siis kipeänäkin välillä näyttäytymässä ja palauttamassa kotona ommeltuja rästitöitä.

-4

Vierailija
5/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua. Mulle käy vastaavia useinkin.

Vierailija
6/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:21"]

Ihan tuttua. Mulle käy vastaavia useinkin.

[/quote]

Samoin. Luulin, että kaikille.