Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
14v poikani haluaa aloittaa kasvissyönnin
26.03.2014 |
Yllätyin todella. Poika ei ole todellakaan mikään "metsähippi", mutta ilmeisesti kasvissyöjäisä on saanut aivopestyä;) poikansa.
Mitenkäs kouluruokailu? Saako koulussa suoraan ilmoittamalla siirtyä lakto-ovo-vegeen vai tarvitaanko todituksia?
Kommentit (22)
Mä olen 11v ja lakto-ovo-pesco eli syön kalaa munaa ja maitotuotteita. Lihassahannon proteinia mutta sitä saa muualtakin esim. Pähkinät, linssit, tofu, pavut jne. Terkkari ite kerto mul ku juteltii et saisin vege ruokaa. Mun äiti on vege ja on mitä urheilullisin ihminen. Sanonaa mitä haluutte mut mä en haluu osallistuu massamurhaan✋
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:06"]
En olisi otettu jos mun 17 vee poikani ilmoittaisi alkavan kasvisruokailijaksi. Lukion jälkeen armeija edessä. Tarvitaan protskuja että jaksaa marssia rynkky olkapäällä ja ties kuinka painava reppu selässä. Eli lihaa ja hyvin riippunutta, kanaa, kalaa, munia, rahkaa, juustoa, kasviksia ja hedelmiä unohtamatta.
[/quote]Kasvava nuori tarvitsee sekaravintoa ei mitään ituja.
[/quote]
Huoh. Tiedän monia ikäisiäni, jotka ovat pitkään ollut kasvisruokavaliolla (niinkuin minäkin) ja ihan hyvässä kunnossa ovat. Eivät ole lyhytkasvuisia, heikkoja tai kärsi mistään puutteista. Jotkut ei vaan jaksa ymmärtää tai ottaa asioista selvää, että kasvisruokavaliolla voi elää yhtä hyvin kuin sekaruokavaliolla.