Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään, joka on koskaan viillellyt itseään?

Vierailija
26.03.2014 |

Tiedätkö onnistuiko pääsemään eroon tuosta pahasta olostaan? Menikö kauan?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän näyttääkin olevan yleisempää, kuin luulin. Tiedän yhden itse ja mietin onko hänellä loppua näkyvissä tuohon "vaivaan" . On tehnyt sitä jonkun aikaa. Pitkä tie ilmeisesti, joka ei ole edes kunnolla alkanut. 

t. Ap.

Vierailija
42/47 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään. Olen kuullut, että joku niin tekee. Luulisin, että jotkut hyvin onnettomat murrosikäiset tytöt. Olisiko verrattavissa lävistyksiin ja tatuointeihin ala-ikäisille, näin luulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:51"]

En tiedä ketään. Olen kuullut, että joku niin tekee. Luulisin, että jotkut hyvin onnettomat murrosikäiset tytöt. Olisiko verrattavissa lävistyksiin ja tatuointeihin ala-ikäisille, näin luulen.

[/quote]

Mä oon viillellyt vielä lähes 30-vuotiaana.

Vierailija
44/47 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kaveriani, toinen yritti itsemurhaakin. Toisen kanssa en ole enää tekemisissä, mutta tämä toinen on päässyt jo eroon viiltelystä. Arvet jäi loppuiäksi.

Vierailija
45/47 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia. Esimerksiksi mieheni. Ei parisuhteemme aikanani ole viillellyt kuin kerran(pahan riidan yhteydessä), mutta en usko että hän silti on päässyt tavasta täysin eroon. Hän ennen suhdettamme oli viillellyt monta vuotta aina vastoinkäymisten tullessa ja voin kuvitella, että mikäli joskus eroaisimme, niin hän tekisi sitä taas. Saattaisi jopa tehdä itsemurhankin.

Vierailija
46/47 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, aloitin 11-vuotiaana.. viiltely oli vielä pientä sen rinnalla mitä tuli myöhemmin. Olen nyt 17-vuotias, ja kohta tulee vuosi siitä, kun vihdoin sain lopetettua :)

Vierailija
47/47 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ja useimmat on päihderiippuvaisia ja mielenterveysongelmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi