Tein miehelleni maksan, pernan ja suoliston näköiset kakut.
Jos jollakin on tätä vastaan jotakin, haluan hetimmiten kysyä, mikä ongelma ihmisillä on näiden elimien kanssa! Ihan normaalia elimistöä! Samoin kuin kolmen kakun väsääminen yhdelle sankarille! Meillä on niin paljon hyvätuloisia ystäviä, ettei joku kurja yksinäiskakku riitä!
Kommentit (14)
Ei kun elinkakuthan on just hienoja :D Mulla on oikeasti sellainen muotti, millä tulee aivojen muotoinen hyytelö. Ostin sen joskus, kun tehtiin tarjottavia lasten halloween-juhliin.
Mä tein reilu puoli vuotta sitten miehen synttäreille kakun maksasta ja pernasta. Täytteenä oli vähän keuhkoakin. Mies ei oikein välitä makeasta ja kermakakku on muutenkin niin wt.
mä tein oikeasti sellasen kakun että ripuloin kakkupohjaan ja vähän sokerimassaa päälle
Mites se keuhko sitten kun sankari leikkaa ja veitsi osuu, tuleeko ikävä pössähdys ja kakun nopea latistuminen? Miten vältän tämän riskin?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:02"]
mä tein oikeasti sellasen kakun että ripuloin kakkupohjaan ja vähän sokerimassaa päälle
[/quote]
Ootko suunnitellut meneväsi siihen Koko Suomi leipoo- ohjelmaan? Voisit olla mielenkiintoisen piristävä kilpailija siellä
Kaksi kysymystä. Tiedätkö miltä suolisto, maksa ja perna näyttää, ja osaatko tehdä kakkua?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:05"]Kaksi kysymystä. Tiedätkö miltä suolisto, maksa ja perna näyttää, ja osaatko tehdä kakkua?[/quote]
Kaksi vastausta. En ja en. Oho, nehän menivätkin samaan vastaukseen. Joten olikin vain yksi vastaus. Ellei sitten ruveta laskemaan näitä selityslauseita, jolloin...
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:04"]
[/quote]
Ootko suunnitellut meneväsi siihen Koko Suomi leipoo- ohjelmaan? Voisit olla mielenkiintoisen piristävä kilpailija siellä
[/quote]
Olisi piristävää, jos sarjan jokin kausi kuvattaisiin Niuvassa ja osallistujina olisivat psykoosipotilaat, joiden lääkitys olisi kuvausten ajaksi laitettu tauolle. Jännityksellä saisi odottaa, minkälainen soppa seuraavassa jaksossa syntyy.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:04"]
[/quote]
[/quote]
Olisi piristävää, jos sarjan jokin kausi kuvattaisiin Niuvassa ja osallistujina olisivat psykoosipotilaat, joiden lääkitys olisi kuvausten ajaksi laitettu tauolle. Jännityksellä saisi odottaa, minkälainen soppa seuraavassa jaksossa syntyy.
[/quote]
Jep, tai ihan palstalaisetkin kävisivät, jos psykoosipotilaat ei innostuisi asiasta
No hyvä että teit miehellesi ettet miehestäsi...
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:03"]
Mites se keuhko sitten kun sankari leikkaa ja veitsi osuu, tuleeko ikävä pössähdys ja kakun nopea latistuminen? Miten vältän tämän riskin?
[/quote]
Keuhko pitää friteerata, niin että siitä tulee huokoinen ja rapea, jolloin ilmanpaine-erot keuhkon sisä- ja ulkopuolella tasoittuvat, mutta keuhko säilyttää silti rakenteensa. Näin se ei leikatessa lässähdä, mutta saattaa liikaa kuivuessaan hieman murentua.