Mitä teillä syödään tänään päivälliseksi?
Kommentit (55)
[quote author="Hormonihirviö" time="26.03.2014 klo 17:17"]
Mies vie minut Rossoon syömään kolme ruokalajia :)
[/quote]
Ota pasta garbonara, se o siel hyvvää
Oon kasvissyöjä ja tein mulle ja miehelle tofu-kasviswokia (sipuli, valkosipuli, kesäkurpitsa, paprika, herkkusieni ja cashewpähkinä) ilapalaks teen sit porkkanaskonsseja :D tulee varmaan vähän kokeellinen erä kun en oo ennen tehnyt riisijauhoista niitäkään.. (mulla on siis keliakia myös..)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 17:24"]Oon kasvissyöjä ja tein mulle ja miehelle tofu-kasviswokia (sipuli, valkosipuli, kesäkurpitsa, paprika, herkkusieni ja cashewpähkinä) ilapalaks teen sit porkkanaskonsseja :D tulee varmaan vähän kokeellinen erä kun en oo ennen tehnyt riisijauhoista niitäkään.. (mulla on siis keliakia myös..)
[/quote] paitsi, että tofu unohtu mainita, oli siia wokissa sitäkin :D
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 17:23"]
[quote author="Hormonihirviö" time="26.03.2014 klo 17:17"]
Mies vie minut Rossoon syömään kolme ruokalajia :)
[/quote]
Ota pasta garbonara, se o siel hyvvää
[/quote]
Siis carbonara...:)
Nieleskellään kyyneleitä. Muuhun ei ole kehysriihen jälkeen varaa.
Kaalikääryleitä, keitettyjä perunoita, puolukkahilloa. Ja salaattia.
Emme syö päivällistä, illallisen kyllä yhdeksän maissa :) Kalapuikkoja, mummon muusia ja kermaviilikastike tänään.
Lohi-pastagratiinia + salaattia (kirsikkatomaatteja, kurkkua, jäävuorisalaattia) + mun teki mieli hillosipuleita, niin niitäkin on tarjolla :)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 17:30"]
Nieleskellään kyyneleitä. Muuhun ei ole kehysriihen jälkeen varaa.
[/quote]
Me pureskellaan kynsiä, kun säästettiin ne eiliseltä. Huomenna on paasto edessä, mutta perjantaina mennään dyykkaamaan, kun naapurit lähtee mökille.
En syö päivällistä. Iltapalaksi syön rahkaa ja ananasta. Nyt yritän pärjätä sillä mitä kaapista löytyy. Jouduin lomautukselle ja tällä hetkellä ruoka on ainoa mahdollinen säästökohde :( Ja siitä kun ei tässä yhden hengen taloudessa paljoa säästetä.
juuri laitoin lihapullat uuniin ja paistinperunoita ajattelin laittaa kaveriksi
Meillä on lasagnea. Tomaattikastike porisee jo ja reilun tunnin päästä teen juustokastikkeen.
En tiedä. Mies laittaa tänään ruokaa. Tulee taas joku hyvä yllätys.
Lohikermakastiketta, peruna-herne-kukkakaalimuusia ja fetasalaatti.
Pikamössö kukkakaalista, parsakaalista, pinaatista ja pikalinsseistä. Nälkä, kiire.
kalkkunaa, tummaa riisiä ja keko vihanneksia.
Tähteitä, yhdelle lohisoppaa, toiselle kuskusia ja jauhelihapihviä tomaattikastikkeella, kolmas ei oo vielä tullut mut saa mitä kaapista löytää.
Tähteitä, yhdelle lohisoppaa, toiselle kuskusia ja jauhelihapihviä tomaattikastikkeella, kolmas ei oo vielä tullut mut saa mitä kaapista löytää.
Meilläkään ei päivällisiä syödä kuin harvoin. Miten teihin mahtuu sitä sapuskaa niin monta satsia päivässä?
Kiinalaista deliveryruokaa :) En edes muista mitä kaikkea tilasin. Ja siis Kiinassa. Hyvää oli ja maksoi pari euroa.