Kun deittimies kysyy painoa ja pituutta, kannattaako vähän ”pyöristää” molempia alaspäin vai kertoa ihan rehellisesti?
Miten on
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen pitää olla.
Itse tarkistutan aina deittini painon ekoilla treffeillä.
Hyvä keinno varmistaa, ettei suhde kestä kahta minuuttia pitempään.
Etkä ole päässyt treffeille kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyöristän painoa aina 10 kiloa ylöspäin. Jää pinnallisimmat pellet välistä.
Juuri näin. Mieluummin ylöspäin!
Mä oon normaalipainoinen (167/57) nainen ja olen tapaillut pääasiassa hyväkroppaisia miehiä. Pari vuotta sitten lähdin kaverimielessä ulos tutun miehen kanssa, joka on minua vain pari senttiä pidempi ja reippaasti painavampi, eikä tosiaan ole lihasta.
Aloin ihastua mieheen hänen ihanan hymynsä ja lempeän luonteensa vuoksi. Päädyimme sänkyyn ja olin aluksi jotenkin hämilläni, koska en ollut ikinä harrastanut seksiä ylipainoisen kanssa.
Nykyään harrastan elämäni seksiä saman miehen kanssa. Olen oppinut myös rakastamaan hänen kroppaansa tai itseasiassa käyn häneen aivan kuumana.
Ehkä ei kannata tuijottaa liikaa painoa.
Painoa kun kysytään niin jättäisin vastaamatta ja siirtyisin seuraavaan ehdokkaaseen.
Pituutta voi kysyä, painoa minusta ei, varsinkaan jos on profiilikuva. Siitä näkee painoluokan tarpeellisella tarkkuudella, pituutta sen sijaan ei näe. Painon kysyminen ei ole hyvä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin väliin koko tyypin. Moukkamaista kysyä painoa.
Tää. Ei voi olla ihan normaali eikä varsinkaan hyväkäytöksinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Pituutta voi kysyä, painoa minusta ei, varsinkaan jos on profiilikuva. Siitä näkee painoluokan tarpeellisella tarkkuudella, pituutta sen sijaan ei näe. Painon kysyminen ei ole hyvä tapa.
Painoa voi kysyä siinä missä pituuttakin. Molemmista voi jotain päätellä kuvista, mutta voi tulla höynäytetyksi myös. Ainoa ero tässä on, että naisia kiinnostaa miehen pituus, ja miehiä naisten paino. Siksi keksitte tekosyitä, miksi yksi olisi ok ja toinen ei. Mitään oikeaa syytä siihen ei ole.
En kertoisi, vaan siirtyisin seuraavaan. Antaa deittimiehen etsiä ulkoisesti täydellistä naista.
Kaikkea saa kysyä... mutta älä kysy kysymystä jos et kestä vastausta.
Mä en kysyis miehen pituutta koska mua ei haittais samanpituinen tai lyhyempikin mies. Livenä sen sitten näkis tuleeko molemmille kiusallinen olo jos mies on ihan hippiäinen mun rinnalla.
En tykkää mistään valmiista ehdottomista kriteerilistoista muutenkaan enkä usko että tulisin toimeen ihmisen kanssa jolla on itsellään tiukat speksit kumppanille, eiköhän joku mussa tökkää sitten kuitenkin, joten siirtyisin varmaan seuraavaan. Ja en ole ylipainoinen...
Itse kun deittailin en kysynyt painoa, paitsi jos nainen kysyi pituutta. Vastasin silloin hänen kysymykseen, ja kysyin heti painoa sen jälkeen. Luku itsessään ei niin kiinnostanut, vaan tällä kysymyksellä sain heti selville oliko nainen tekopyhä, vai rehti ihminen. Ymmärsikö soveltaa samaa standardia itseensä, vai oliko tuplastandardit käytössä, pitikö itseään prinsessana, muita ylempänä.
Yleensä en semmoista vastausta saanut, mutta paras mahdollinen vastaus oli luku, huonoin mahdollinen "Miksi kysyt/haluat tietää?"
Vierailija kirjoitti:
Painoa kun kysytään niin jättäisin vastaamatta ja siirtyisin seuraavaan ehdokkaaseen.
Ja syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti on kerrottava. Se on noloa jos ei morsiantaan jaksa kantaa kynnyksen yli hääyönä. Siinä samalla voi unhoittaa muutkin aktit mielessään.
Että ekoilla treffeillä heti naimisiin, vai?
Ensitreffit alttarilla, ja edelleen siihen ohjelmaan on osallistujia. En käsitä.
Älä ainakaan pituutta pyöristä alaspäin.
Moni mies, minä mukaanlukien pidetään mallimaisista naisista.
Minä kysyisin vastaavasti hänen älykkyysosamääräänsä ja koulutustaan.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin väliin koko tyypin. Moukkamaista kysyä painoa.
Mutta miehen pituuden kysyminen täysin ok?
Vierailija kirjoitti:
Estäisin tuollaisen miehen välittömästi. On asioita, joita herrasmies ei kysy. Sellainen ei kysele toisen pituutta eikä painoa, ei kuppikokoa, ei edes kengännumeroa. Ei aikaisempien kumppanien lukumäärää, ei montako poroa on tokassa.
Sivistynyt ihminen ei ylipäänsä esitä henkilökohtaisia kysymyksiä. Kenellekään. Koskaan.
Ei edes kengännumeroa? Kyllä olis rankkaa elää noin heikkoitsetuntosen naisen kanssa, tai keskenkasvunen tyttöhän sie vielä olet, etkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Juuri tätä sillä kysymyksellä tavoitellaankin
Antaa kehopositiivusten hakeutua itse mahdollisumman nopeasti takavasemmalle niin mies voi siirtyä seuraavaan vaihtoehtoon kunnes kunnostaan huolta pitävä nainen tulee vastaan.
Sillä kun ei ole tarvetta availla ruikutusketjua painon kyselijöistä vaan ilmoittaa ylpeästi mitat joiden eteen on nähyt vaivaa.
No en kyllä ikinä deittailisi noin moukkamaista miestä, joka kysyy painoa treffeillä.
Pyöristäisin ylöspäin. No ei ehkä pituutta. Tai sitten sekin voisi olla hyvä idea, niin moni mieskin sitä tekee, ehkä joku sentti lisää säikyttäisi jo paljon minua lyhyemmät pois.