Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun deittimies kysyy painoa ja pituutta, kannattaako vähän ”pyöristää” molempia alaspäin vai kertoa ihan rehellisesti?

Vierailija
22.11.2020 |

Miten on

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinto lopahtaisi miestä kohtaan kyllä aika tehokkaasti tuollaisten kysymysten myötä. Emme varmaankaan sopisi toisillemme kovinkaan hyvin, jos tällaiset asiat ovat hänelle hyvin merkityksellisiä.

Saako naiset kuitenkin kysyä miehen pituutta? Moni kysyy, vaikka siihen ei voi edes itse vaikuttaa. Toisin kuin painoon voi.

Vierailija
42/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinto lopahtaisi miestä kohtaan kyllä aika tehokkaasti tuollaisten kysymysten myötä. Emme varmaankaan sopisi toisillemme kovinkaan hyvin, jos tällaiset asiat ovat hänelle hyvin merkityksellisiä.

Saako naiset kuitenkin kysyä miehen pituutta? Moni kysyy, vaikka siihen ei voi edes itse vaikuttaa. Toisin kuin painoon voi.

Miksei miehet sitten kysy naisen pituutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estäisin tuollaisen miehen välittömästi. On asioita, joita herrasmies ei kysy.  Sellainen ei kysele toisen pituutta eikä painoa, ei kuppikokoa,  ei edes kengännumeroa. Ei aikaisempien kumppanien lukumäärää, ei montako poroa on tokassa.

Sivistynyt ihminen ei ylipäänsä esitä henkilökohtaisia kysymyksiä. Kenellekään. Koskaan.

Moni sivistynyt akateeminen nainen pitää ristikuulusteluja Tinderissä (pari kertaa aloin vastailemaan, nykyisin lopetan muutaman kyssärin jälkeen).

Vierailija
44/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä lähtisi raportoimaan painoa ja pituutta kenellekään. Tuntuisi typerältä vaihdella viestejä tuollaisista asioista. Kuvistani näkee, että näytän normaalipainoiselta ja hoikalta, joten mitään pelkoa ei ole siitä, että olisin satakiloinen. Mutta tulisi tunne, että toisella ei oikein ole ihmissuhdetaidot ja sosiaalinen osaaminen hanskassa, ja tuntuisi myös, että ehkä mistään oikeista asioista ei juttua löydy, kun aletaan puhua painosta ja pituudesta, joten en vastaisi mitään.

Miehenä minua kiinnostaa kyllä, että vaimoni on kohtuujärkevissä mitoissa eli pitää kunnostaan huolta, mutta pituuden ja painon kysyminen kuulostaa tosi oudolta ja lapselliselta. Eihän hän mitään autoa tai teknistä laitetta ole hankkimassa, ja sen teknisiä tietoja kysymässä brassaillakseen niillä kavereilleen tms., vaan puhutaan ihmisestä.

Vierailija
45/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi yhdellekään deittimiehelle mitään. Liian monta on nähty ja kaikki ovat pettymyksiä olleet.

Vierailija
46/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kumman tahansa asian - pituuden tai painon - kysyminen vähän epäkorrektia ja antaa ihmisestä töksäyttelevän vaikutelman. Kyllähän se pituus sekä vartalotyyppikin paljastuvat sitten treffeillä. Kyllä niillä asioilla saa olla merkitystä, mutta ei sille vaan mitään voi, että antaa itsestään tökerön ja sivistymättömän vaikutelman, jos noita kysyy. Miten niitä edes voisi kysyä kuulostamatta ääliöltä? Ja toisaalta se, että kyllä minä ainakin haluaisin, että viestitellään jotain asiaa eikä kysellä kaikkia ala-aste-henkisiä kysyksiä tyyliin "Mikä o sun lempiväri? Mikä o sun lempiruoka? Kui pitkä/painava oot?" Joo ei.

Vierailija
47/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen ketju aiheesta. Koskaan ei ole kysytty, joten mulla on varmaan hyvä miesmaku. 

Vierailija
48/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kumman tahansa asian - pituuden tai painon - kysyminen vähän epäkorrektia ja antaa ihmisestä töksäyttelevän vaikutelman. Kyllähän se pituus sekä vartalotyyppikin paljastuvat sitten treffeillä. Kyllä niillä asioilla saa olla merkitystä, mutta ei sille vaan mitään voi, että antaa itsestään tökerön ja sivistymättömän vaikutelman, jos noita kysyy. Miten niitä edes voisi kysyä kuulostamatta ääliöltä? Ja toisaalta se, että kyllä minä ainakin haluaisin, että viestitellään jotain asiaa eikä kysellä kaikkia ala-aste-henkisiä kysyksiä tyyliin "Mikä o sun lempiväri? Mikä o sun lempiruoka? Kui pitkä/painava oot?" Joo ei.

Nimenomaan. Tuosta saa vaikutelman, ettei tyyppi ole ihan kartalla siinä miten muiden kanssa ollaan, jokin diagnoosi ehkä tai muuten yksinkertainen?

Vierailija
49/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittimiehelle ei tarvitse kertoa mitään tuollaista. Sama kuin kysyisit hänen peniksen pituutta ja omaisuuden arvoa. Tuskin kertoo.

Jotkut miehethän ilmoittaa munan pituuden jo Tinder-profiilissaan.

Vierailija
50/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estäisin tuollaisen miehen välittömästi. On asioita, joita herrasmies ei kysy.  Sellainen ei kysele toisen pituutta eikä painoa, ei kuppikokoa,  ei edes kengännumeroa. Ei aikaisempien kumppanien lukumäärää, ei montako poroa on tokassa.

Sivistynyt ihminen ei ylipäänsä esitä henkilökohtaisia kysymyksiä. Kenellekään. Koskaan.

Moni sivistynyt akateeminen nainen pitää ristikuulusteluja Tinderissä (pari kertaa aloin vastailemaan, nykyisin lopetan muutaman kyssärin jälkeen).

Akateeminen koulutus ei ole synonyymi sivistyneisyydelle. Se on vain koulutus. Ihminen voi olla tohtori ja silti käyttäytyä huonosti.

Toistan: sivistyneesti käyttäytyvä ihminen ei kysele henkilökohtaisia. Koskaan. Keneltäkään.

Luulen myös, että ne oikeasti sivistyneet eivät ole noilla treffipalstoilla, missä huono käytös tuntuu ainakin tämän palstan perusteella olevan normi.

Vierailija
51/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakollista kertoa, sanot vain olevasi sopusuhtainen ja n. 168 cm pitkä, jollei desimaaleja ja aamu-/iltamittausta pidä ilmoittaa erikseen ;). Kysy haluaako hän tarkemmatkin mitat ja mikäli haluaa,  voit tuoda treffeille vaaán ja mittanauhan. Niillä voi sitten mittoa herrankin strategiset mitat ja ulokkeet. :D

Vierailija
52/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien deitin aina ensin Matkahuollon vaa'alle, siellä riittää asteikkoa.

Vierailija
53/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se paino sitten kertoo? Minä olen normaalipainoinen (ja vielä normaalipainon alarajoilla), mutta vatsa pullottaa, mutta sitten joku muu voi kiloissa painaa enemmän, mutta kroppa voi olla paremmassa kuosissa. Ja sitten toisaalta on ihan eri asia, onko vaikka 65-kiloinen henkilö 150-senttinen vai 175-senttinen. Luulisi, että kuva kertoisi paremmin kokonaisuudesta.

Vierailija
54/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittinainen pyysi kuvan vatsasta, ilman paitaa :)

Vierailija
55/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli olisin mies, niin todennäköisesti mielenkiintoni naista kohtaan lopahtaisi tuollaisen kysymyksen myötä. Minulla ei ole kovinkaan paljon yhteistä ihmisten kanssa, joille tällaiset asiat ovat hyvin merkityksellisiä, ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
56/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin erehdyksessä deiteille, nainen oli lähettänyt kulman takaa kuvan jossa tissit loisti pääosassa. niistä huumantuneena odottelin deittiä saapuvaksi kahvilan ja huomasin erän naisen lyllertävän paikalle ja toivoin että menisi ohi mutta vitut siihen se ähkäisi itsensä

tunsin itseni aika typeräksi

eli sellaset deittiilmot missä ei ole painoa ohitan kun en jaksa seuhtoa enää mahanahkoja

Vierailija
57/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittinainen pyysi kuvan vatsasta, ilman paitaa :)

Se on eri asia!

Vierailija
58/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron nuo jo deitti-ilmoituksessa. Kerron myös lasten lukumäärän ja iät, samoin lemmikit. Siis kaikki, mitkä voi olla toiselle turn off. En halua tuhlata kenenkään aikaa.

Sama täällä. Kerron myös ihan suoraan olevani ylipainoinen ja ennemminkin liioittelen painoani ylöspäin. Karsiutuupahan kaikki pinnalliset tyypit pois heti kättelyssä.

Vierailija
59/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menin erehdyksessä deiteille, nainen oli lähettänyt kulman takaa kuvan jossa tissit loisti pääosassa. niistä huumantuneena odottelin deittiä saapuvaksi kahvilan ja huomasin erän naisen lyllertävän paikalle ja toivoin että menisi ohi mutta vitut siihen se ähkäisi itsensä

tunsin itseni aika typeräksi

eli sellaset deittiilmot missä ei ole painoa ohitan kun en jaksa seuhtoa enää mahanahkoja

Mulle kävi joskus vähän samoin. Nainen olikin ”kurvikas”. Pahinta oli, että yksi kaveri näki ja sana levisi. Muut kaverit irvaili jonkin aikaa, että deittailen valaita. Oli kova paikka parikymppiselle pojanklopille, nykyään jo naurattaa.

Vierailija
60/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet sitten kysy naisen pituutta?

Kysyvät kyllä useinkin.

N