Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun deittimies kysyy painoa ja pituutta, kannattaako vähän ”pyöristää” molempia alaspäin vai kertoa ihan rehellisesti?

Vierailija
22.11.2020 |

Miten on

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuden kysymisen ymmärrän hyvin, koska moni mies ja nainen toivoo, että mies on naisystävää pidempi. Paino taas ei kerro paljonkaan, ei edes kokoa. Treenattu ihminen painaa reilusti enemmän kuin saman kokoinen treenaamaton ihminen. Koon, sen onko hoikka vai isompi, näkee kuvasta, pituutta on vaikea arvioida.

Vierailija
62/100 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole deittimaailmassa juuri nyt mutta ihan piruuttani valehtelisin reippaasti ylöspäin painon. Jos yhä sen jälkeen haluaa nähdä niin haluaisin tutustua enemmänkin. En kyllä ymmärrä kuka ikinä edes kehtaisi kysyä tuota? 

Pituuttani kerran kysyttiin (olen myös naiseksi pitkä) ja kerroin realistisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh vähän voi pyöristää

Vierailija
64/100 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuden kysymisen ymmärrän hyvin, koska moni mies ja nainen toivoo, että mies on naisystävää pidempi. Paino taas ei kerro paljonkaan, ei edes kokoa. Treenattu ihminen painaa reilusti enemmän kuin saman kokoinen treenaamaton ihminen. Koon, sen onko hoikka vai isompi, näkee kuvasta, pituutta on vaikea arvioida.

Ehkä mies haluaa tietää että nainen miestä kevyempi, ihan ymmärrettävää

Vierailija
65/100 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
66/100 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta eikä nän tiedä paljonko painan. En myöskään tiedä paljonko hän painaa. Ei ole tullut puheeksi koskaan.

Tapasimme netissä eli hän vastasi ilmoitukseeni, sitten juttelimme chatissa, vaihdettiin valokuvat, sen jälkeen puhelimessa ja muutaman päivän kuluttua tapasimme kasvokkain. Ei hän ennen tapaamista eikä sen aikana kysymyt painoa. En ymmärrä miksi olisi kysynyt, hänhän näki minut ja viehätin häntä.

Vierailija
67/100 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöristä minne haluat. Ne ei tajua. Miehillä ei ole mitään hajua naisten painosta.

Vierailija
68/100 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on ihan vääristynyt käsitys naisten painosta lukuna. En tajua miksi ne sitä kysyy kun se ei kuitenkaan kerro niille yhtään mitään.

En ole enää Tinderissä mutta kun olin, mulla oli kokovartalokuvia, joista kyllä näki missä kondiksessa olen. Multa harvoin kysyttiin painoa, mutta kun kysyttiin, mulla oli vakiovastaus: "Painan puolet siitä mitä jaksan vetää maasta. Paljonko painan?"

Vastaukset huvittivat minua usein suuresti.

Vierailija
69/100 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jättäisin tyypin suoraan. Moukkamaista kysyå painoa.

Jos ei riitä se, mitä kuvassa näkyy niin on oletettavissa, että tyypp on moukka. Mitä väliä tarkalla painolla on? Ainakin sillä ei ole väliä hyville tyypeille.

Vierailija
70/100 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kiinnostaa onko löysä pillu.

Se riippuu siitä, minkäkokoista munaa ollaan tarjoamassa.

Vierailija
71/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerron nuo jo deitti-ilmoituksessa. Kerron myös lasten lukumäärän ja iät, samoin lemmikit. Siis kaikki, mitkä voi olla toiselle turn off. En halua tuhlata kenenkään aikaa.

Kerrotko painon ilmoituksessa??

Vierailija
72/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä toive mieheltä

Vierailija
73/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menin erehdyksessä deiteille, nainen oli lähettänyt kulman takaa kuvan jossa tissit loisti pääosassa. niistä huumantuneena odottelin deittiä saapuvaksi kahvilan ja huomasin erän naisen lyllertävän paikalle ja toivoin että menisi ohi mutta vitut siihen se ähkäisi itsensä

tunsin itseni aika typeräksi

eli sellaset deittiilmot missä ei ole painoa ohitan kun en jaksa seuhtoa enää mahanahkoja

No typerähän sä oletkin, kun pelkkien tissien perässä juokset ja niistä huumaannut.

Vierailija
74/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin haluan että mies on mua isompi joten kertoisin speksit niin voi sitten tarvittaessa vetää johtopäätöksensä ja poistua takavasemmalle.

Toki jos mielestään jokainen 50 kg ja yli painava nainen on automaattisesti hirvittävä läski niin siinäkin tapauksessa saa suksia kuuseen katsomatta kuvia ja tapaamatta. Jos olen 170 cm 68 kg miehelle kammottava möhkäle niin heippa, ja seuraava kiitos!

Vierailija
75/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin väliin koko tyypin. Moukkamaista kysyä painoa.

Yhtä moukkamaista kuin kysyä pituutta.

Vierailija
76/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron suoraan ja kuvistakin näkee, että treenaan mutta en ole mikään salikissa. Mulle kyllä miehet ovat sanoneet, että ihanaa kun naisella on tissit ja pyöreä pylly ja yks mahamakkara ei haittaa mitään. En häpeile itseäni yhtään. Miehen pituus taas ei ole mulle mikään juttu, tämänhetkinen kumppani on samanpituinen, ei haittaa yhtään.

Vierailija
77/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on deittimies jos ette ikinä ole olleet deiteillä?

Vierailija
78/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kysy painoa, älä deittaile poikia. Aikuiset ihmiset kysyy muutenkin vain merkityksellisiä kysymyksiä, tyyliin elämäntilanteesta, ajankäytöstä ja tulevaisuuden suunnitelmista yms. Treffeillä näkee sitten miellyttääkö ulkomuoto ja jos ei, toisia treffejä ei yleensä tule.

Vierailija
79/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyöristän painoa aina 10 kiloa ylöspäin. Jää pinnallisimmat pellet välistä.

Vierailija
80/100 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä joskus lähden nettideitteihin niin ajattelin laittaa todellisuutta rumemmat kuvat ja olla iloinen yllätys jos joku deiteille asti raahautuu.