Kun deittimies kysyy painoa ja pituutta, kannattaako vähän ”pyöristää” molempia alaspäin vai kertoa ihan rehellisesti?
Miten on
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Tyttö on aina uhri ja painoa ei saa kysyä.
Entäs miehen pituutta, onko uhri jos kysyy?
Minun mielestä kyllä yhtä moukkamaista kysyä kumpaakaan. Epäolennaisuuksia, jos rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö on aina uhri ja painoa ei saa kysyä.
Entäs miehen pituutta, onko uhri jos kysyy?
Minun mielestä kyllä yhtä moukkamaista kysyä kumpaakaan. Epäolennaisuuksia, jos rakastuu.
Miehen pituuden kysyminen on törkeää
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin väliin koko tyypin. Moukkamaista kysyä painoa.
Ihan mielenkiinnosta, onko mielestäsi yhtä moukkamaista kysyä pituutta? Tätä nimittäin kysyy deittaillessa 99% naisista heti ensimmäisten asioiden joukossa. Ja jos pituuden kysyminen on mielestäsi vähemmän moukkamaista, miksi niin? Painoonsa ihminen kuitenkin voi vaikuttaa, pituuteen ei.
Käske painumaan huutiin. Miehet eivät muutenkaan tiedä, miltä jokin paino naisessa näyttää, mutta heidän luonteensa paljastuu kysymyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy vittuako se sulle kuuluu!
Jos mies on kiinnostava niin karkotat pois
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin rehellisesti, etten tiedä. En omista vaakaa. Kyllä sen vaatteiden kireydestä huomaa ja peilistä näkee onko sopusuhtaisessa kunnossa vai ei.
Mikset voi käydä työpaikan vaakassa tai kuntosalilla?
No pituutta ei kannattane pyöristää alaspäin, muutoinhan vaikuttaa painoon suhteutettuna entistä läskimmältä. Ja jos on joku 160cm niin siitä ei kyllä kärsi ottaa enää senttiäkään pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy vittuako se sulle kuuluu!
Jos mies on kiinnostava niin karkotat pois
Kiinnostava mies ei kysele tuollaisia.
Jätä omaan arvoonsa tuollaset. Mä oon ollu yhdessä mun avomiehen kanssa yli 5 vuotta eikä puhetta ole kertaakaan ollut painosta.
Mielenkiinto lopahtaisi miestä kohtaan kyllä aika tehokkaasti tuollaisten kysymysten myötä. Emme varmaankaan sopisi toisillemme kovinkaan hyvin, jos tällaiset asiat ovat hänelle hyvin merkityksellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti on kerrottava. Se on noloa jos ei morsiantaan jaksa kantaa kynnyksen yli hääyönä. Siinä samalla voi unhoittaa muutkin aktit mielessään.
Että ekoilla treffeillä heti naimisiin, vai?
Vierailija kirjoitti:
Käske painumaan huutiin. Miehet eivät muutenkaan tiedä, miltä jokin paino naisessa näyttää, mutta heidän luonteensa paljastuu kysymyksessä.
Tämä. Mutta kiva että kysyi. Tietäisin välittömästi ettei kannata uhrata sekuntiakaan pidempään. En ehkä vastaisi mitään tai korkeintaan emme taida sopia toisillemme, ei tuhlata enempää kenenkään aikaa. Kiitti mutta ei kiitti.
Kysy vastavuoroisesti peniksen pituutta ja ympärysmittaa. Ja montako laakia siitä irtoaa?
Vierailija kirjoitti:
Kysy vastavuoroisesti peniksen pituutta ja ympärysmittaa. Ja montako laakia siitä irtoaa?
Aloituksessa puhutaan pituudesta ja painosta, ei vaginan tiukkuudesta ja siitä saako nainen edes orgasmia yleensä.
Pituuden kerron, painoani en tiedä, mutta kuvastani näkee, että olen hoikka.
Estäisin tuollaisen miehen välittömästi. On asioita, joita herrasmies ei kysy. Sellainen ei kysele toisen pituutta eikä painoa, ei kuppikokoa, ei edes kengännumeroa. Ei aikaisempien kumppanien lukumäärää, ei montako poroa on tokassa.
Sivistynyt ihminen ei ylipäänsä esitä henkilökohtaisia kysymyksiä. Kenellekään. Koskaan.
TROLLI, älkää vastatko tolle Niin/Miten on-jankkaajalle