Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä alushousut on hyvä joululahja?

Vierailija
22.11.2020 |

Ei ainakaan minun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin ottaa naisten käytettyjä alushousuja lahjaksi.

-Pertti

Vierailija
2/11 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle kellä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolle / kumppanille, niillä kun yritetään viestiä että oot kiihottava eikä osteta siksi että niitä alusvaatteita ei ennestään oo...

Vierailija
4/11 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkolahja. Isoisät, isät ja pojat on aina saaneet joululahjoiksi pitkälahkeisia kalsareita.

Vierailija
5/11 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna ostin "miehilleni" niitä hyvin (hauskasti) mainostettuja "sen toisen pohjoismaan kundin" alkkareita ja hyvin kelpasivat kokeiltavaksi ja pidettäväksi, kun pitäisi housutuntumankin olla ihan miltään tuntumattoman :D Ovat sen verran tyyriit perus y-frontteihin verrattuna, että eivät olisi itse kuitenkaan ostaneet.

Vierailija
6/11 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tursuava sexi-asu joululahjaksi?

Vierailija
7/11 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alushousut olisi kyllä ihan hyvä lahja. Ei niitä kuitenkaan voi liikaakaan olla, ja käyttöä varmasti löytyy. Turhempaakin lahjaa maailmasta varmasti löytyy. Sellaiset norsun kärsällä varustetut alkkarit olisi kyllä huikea lahja kaikkinensa.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
8/11 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kerran mieheltäni Sloggyn alushousut lahjaksi. Paketista kuoriutui se perinteinen, beigen värinen maximalli. Olisi pitänyt tarkentaa hieman pyyntöä. :) (Haussa oli musta tai-malli). Jatkossa ostan alushousuni itse.

Vierailija
9/11 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaavat hyvin. Alushousuja tarvitaan aina, koska ne kuluvat - eipähän tarvitse itse vaivautua ostamaan.

Vierailija
10/11 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllinen lahja. Klassikko nimenomaan miehille. 

Vierailija
11/11 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä ja seksuaalinen lahja. En IKINÄ kehtaisi antaa kellekään tuollaista lahjaa. Jokainen hoitakoot intiimiasiansa itse, mua ei kiinnosta katella niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme