osuuspankin käteisnosto
Apua! Korttini jäi mökille ja nyt tarvitsisin rahaa pankista. Saanko siis nostettua tiskiltä pienen summan rahaa henkkareilla? Ja maksaako se.
Kommentit (14)
Saat nostettua henkkareilla. En ole itse joutunut pitkiin aikoihin nostamaan pankista mutta ainakaan silloin ei maksanut mitään, kun viimeksi nostin.
Ainakin mun osuuspankissa saa nostaa tililtä käteistä rahaa maksutta.
Ei omien rahojen nosto, omalta tililtä, mitään maksa. Henkkarit mukaan.
Olen ilmeisesti väärässä, en ole ikinä nostanut pankin tiskiltä rahaa ja olin ihan luulossa että se maksaisi jotain, kun nykyään puhutaan noista pankkien korkeista palvelu- yms. maksuista. t. 2
Mistä kaikesta pankissa asioidessaan joutuu nykyään maksamaan?
Kertokaa te pankkialan ammattilaiset. Jos menen asioimaan pankkitiskille, mitä palveluita saan ilmaiseksi, mistä joudun maksamaan ja kuinka paljon?
Rahaako saa siis nostaa tiskiltä ilmaiseksi ilman palvelumaksuja? Eipä uskoisi jos näin on.
Pankkialan ammattilaiset kertovat sen pankkien nettisivuilla. Sen joudut tietämään ihan itse, minkä pankin asiakas olet. Ehdot vaihtelevat eri pankeissa.
Joo, siellä pankin nettisivulta löytyvät ihan tarkat tiedot siitä, mitä mikäkin toimenpide maksaa vai onko maksuton. Rahan hakeminen omalta tililtä pankin tiskiltä on perinteisesti ollut maksutonta ja on ainakin mun pankissa (OP) yhä. Siinä käsityksessä olen, että ei se maksa muissakaan pankeissa, mutta tsekatkaa.
mä olen tähän asti ollut siinä uskossa, että KAIKKI tapahtumat pankkitiskillä maksavat. Laskunmaksut, rahan nostot ja valuutan vaihdot, talletukset (tai ehkä talletukset ovat ilmaisia, jotta pankki saa lisää positiivista kassavirtaa), kolikkojen laskenta... Sen vuoksi olen vältellyt pankkitiskille hakeutumista ja yrittänyt hoitaa kaikki pankkiasiani netissä.
Melkein neljää vuotta myöhemmin joutunut samaan tilanteeseen. Voiko nykyään vielä nostaa pankin konttorista käteistä passilla tms., kun kortti on kadonnut ja ilmoitettu kadonneeksi, ja on odotettava uutta korttia? Ja mikä on tariffi?
Luultavasti jonkin pankin kassalta.
mistä näit uus avuttomia ihmisiä oikein tulee?
Onko nää niitä jotka on synnytetty farkut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
mistä näit uus avuttomia ihmisiä oikein tulee?
Onko nää niitä jotka on synnytetty farkut jalassa.
Vauvat vai niiden äidit?
Saat ja maksaa. Katso omasta verkkopankistasi hinnasto.