Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne se lapsilisistä leikattu raha sijoitetaan??

Vierailija
26.03.2014 |

Ja muut säästetyt rahat, mihin ne käytetään näiden asioiden sijaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvii sijoittaa minnekään.

 

Sen verran vähemmän voidaan ottaa velkaa.

Suomi elää velaksi.

 

Ja mikä pöhköintä, suomi ottaa velkaa lisää että voi jakaa ilmaista rahaa maailmalle vaikkapa kehitysapuna.

Vierailija
22/26 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustetaan muutama suojatyöpaikka valtiolle hyville kokoomus ja demariveljille. Ja tietenkin vakituinen eläkkeelle asti ja hyvin eläkejärjestelyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin miettisit mihin laitat ne rahat jotka säästät vaikka pienempikulutuksisempaan autoon vaihtamalla. Ei ole yhtä tai useampaa selkeää kohdetta, koska sitä "säästyvää" rahaa ei ole olemassa, on vain pienemmät menot tietyltä osin. Säästyvä raha ei mene mihinkään tilille josta sen voisi käyttää, olemassa oleva raha vain hupenee hieman hitaammin.

Vierailija
24/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikö kukaan tiedä. Miksi leikataan ja mihin raha käytetään? Vaikka se ei teitä kirpaisisikaan mutta ajattelen omia lapsiani, kun he saavat lapsia, kun kaikesta on nyt leikattu.

Vierailija
25/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti annetaan Ukrainalle tukipakettina, sinnehän on jo Eu:n toimesta lupailtu miljardeja. 

Vierailija
26/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion voi ottaa vähän vähemmän lisää velkaa, kun menoista karsitaan.