Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

makutusaine tbl menee päivässä jopa 12 kpl

Vierailija
26.03.2014 |

Olen muuttanut elämäntapojani paljon vuodessa ja laihtunut ja laihdutan yhä. Kahviini sokerin sijaan laitan makeusainetta tabletin muodossa ja näitä menee 2 per kuppi, päivässä se tekee yhteensä jopa 12 kpl näitä tabletteja,keskivertoisesti 8..musta aika karsee määrä tuota myrkkuä,varsinkin kun muuten koitan välttää lisäaineita,mahdollisuuksien mukaan suosia luomua..tuntuu naurettavalta mättää kahviin ja teethen myrkkyä sitten:D Oisko tää kookossokeri korvikkeeksi? kukaan testannu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 09:49"]

Olen muuttanut elämäntapojani paljon vuodessa ja laihtunut ja laihdutan yhä. Kahviini sokerin sijaan laitan makeusainetta tabletin muodossa ja näitä menee 2 per kuppi, päivässä se tekee yhteensä jopa 12 kpl näitä tabletteja,keskivertoisesti 8..musta aika karsee määrä tuota myrkkuä,varsinkin kun muuten koitan välttää lisäaineita,mahdollisuuksien mukaan suosia luomua..tuntuu naurettavalta mättää kahviin ja teethen myrkkyä sitten:D Oisko tää kookossokeri korvikkeeksi? kukaan testannu?

[/quote]

Miten voit käyttää noin paljon makeutusainetta? Sehän maistuu paljon imelämmältä kuin sokeri! Itse en käytä ollenkaan mutta mies laittaa joskus 1 napin ja on kyllä oksettavan makeaa.

Olisko sun terveydelle kuitenkin parempi laittaa 1 tl sokeria nappien sijaan?

Vierailija
2/2 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita 1 tl ruokosokeria tai 1/2 tl hunajaa kahviisi, jos et osaa juoda ilman makeutusta. Nuo keinotekoiset ovat silkkaa myrkkyä, terveellisemmäksi käyttää (ruoko)sokeria tai hunajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä