Naiset eivät uskalla lähestyä minua koska olen liian komea mies
Tämä on ollut kiroukseni 20-vuotiaasta asti. Olen liian kaunis ja komea mies. Naiset hymyilevät minulle mutta eivät uskalla lähestyä, varmankin pakkien saamisten pelossa. Tai ehkä olettavat että noin komea on varmasti varattu. Pitääkö tässä sitten rumentaa itseään jotta alkaisi flaksaamaan?
Kommentit (32)
Lähesty sinä naisia, ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän saa tänä päivänä syytteet, jopa komeatkin. Naiset rahan kiilto silmissään tehtailee noita ahdistelusyytöksiä, esimerkkinä tapaus kulta-iida.
Miltä sinä sitten näytät? Kuinka pitkä olet? Mikset mene Tinderiin, siellä sinun pitäisi saada matcheja, jos olet komea?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mutta älä ryhdy pelimieheksi. -nainen
Eivätkö edes ne rävät eukot, jotka tarraavat sukukalleuksiin heti ensimmäiseksi kiinni?
Eräs naispuolinen ystäväni ei koskaan lähestynyt miehiä. Kysyi baarissa "Mistä tietää kuka heistä on homo?"
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinä sitten näytät? Kuinka pitkä olet? Mikset mene Tinderiin, siellä sinun pitäisi saada matcheja, jos olet komea?
Niinhän mä teenkin, saan mätsejä mutta naiset eivät uskalla lähestyä näin komeaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö edes ne rävät eukot, jotka tarraavat sukukalleuksiin heti ensimmäiseksi kiinni?
Monesti tapahtunut mulle räkälöissä. En käy niissä enää kun just muutin Eiraan.
Meillä tuntuu olevan keskuudessamme uusi palstahullu.
Tee itse aloite jos olet kiinnostunut. Ja muista että olet paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse aloite jos olet kiinnostunut. Ja muista että olet paljon muutakin kuin ulkonäkö.
Jotkut eivät ole paljoa muuta kuin ulkonäkönsä.
Miten nyt asian ilmaisisi? Siis naiset hymyilevät ja riisuvat minut katseillaan, mutta eivät uskalla tehdä fainal approachi :(
Ap
Muuten hyvä, mutta et ole mieķķonen. Tämä on edelleen vauvapalsta. Nämä iänikuiset miekkostrollit ovat niin rasittavia ja lapsellisia.
Kyllä uskaltaa jos olet muuten mukavan ja lähestyttävän oloinen. Ja muista että hymy ja ystävällisyys merkitsee paljon.
Naiset eivät halua kokea samaa parisuhteessa ollessaan sinun kanssasi mitä sinä joudut kokemaan, koska ennen pitkää puolisot saattavat alkaa muistuttamaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Siitä saisi miehenä syytteet nykyään?
Ap
En pääse yliopistoon, koska olen liian älykäs.
En pääse lentokouluun, koska osaan lentää omilla siivillä.
En pääse psykologiksi, koska ymmärrän ihmisiä liian hyvin.
Elämä on rankkaa.
Sun pitää vaan laskea rimaa niin että nainen uskaltaa lähestyä. Voit esimerkiksi lipaista kielellä ylähuulta hitaasti, niin nainen huomaa että näytät vihreää valoa.
Ei, pitää lopettaa typerien provojen vääntäminen