Miksi urheilullisuus on niin tärkeää?
Muitakin arvoja luulisi olevan vaikka miten paljon.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtui myös sanoa, että arvostan kurinalaisuutta. Se että jaksaa treenata ja jaksaa syödä terveellisesti on viehättävää. Verrattuna siihen että pitäisi herkutella päivittäin..
Kunnianhimo treenaamisen suhteen, se on se mitä haluaisin nähdä. Koulu/työjutut ei ole niin tärkeää.
Yäk ihminen joka punnitsee ruokaa ja vaahdottelee smoothieita ja mittailee reisien ympärysmittaa yäk yäk
Käyhän vetäsemässä röökit keuhkoihin ja siirry sitten sokerikulhon pariin. Pikaisen hedonian lisäksi muuta ei sinulle tässä elämässä ole tarjolla.
Jotain samantyyppistä ehdotettiin jo. Outoa että mielestänne kiihkourheilemattomuus tarkoittaa sokerinsyontiä ja lojumista. Olette kapeakatseisia, kuten ap.
Itse olen tämmöinrn sporttinen mimmi, eikä tulisi mieleenkään, että miehrn tärkein ominaisuus olisi sporttisuus, ihan muut asiat tärkeitä. Tässä taas näkyy miestwn itsekeskeisyys ja se, miten he määrittävät myös sen, mitä naiset haluavat itsensä kautta. En ihmettele yhtään, kuten joku täällä kirjoitti, miksi moni mies jää yksin, tai niitä mätsejä ei Tinderissä tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkumisesta on tehty sellainen pakkopulla että monet jää sohvalle ihan vaan koska -ituttaa se jatkuva "kyllä sunkin pitäis"-pusku.
On ihan tarpeeksi liikuntaa kävellä vaikka Jumbossa pari tuntia. Kesällä voi filllaroida rantakahvilaan. Kaikki liikkuminen on liikkumista, ei ole pakko "harrastaa".
Läskien selityksiä
Ei, olen hoikka ja hyväkuntoinen kuten jo kerroin, yhtään sen kummemmin yrittämättä.
Kaikki tuntemani "urheilijat" ovat hajottaneet kehonsa noin neljänkympin maissa viimeistään.
Fitnessperseily on pilannut liikunnan. Kaikesta on tullut esiintymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehet voisi rehellisesti esim Tinderissä sanoa että haluavat hyväkroppainen (hoikka ja kiinteä) nainen mieluummin kuin puhuvat jotain soopaa sporttisuudesta. Huvittavinta on, että nämä sporttista mimmiä etsivät miehet yleensä itse on plösöjä, tai muja- sporttisia, eli käyvät kerran viikossa jossain pappa- sählyssä ja kaksi kertaa viikossa salilla
Samaa mieltä. Itse kierrän esim Tinderissä kaukaa nämä sporttista naista hakevat miehet- ja niin tekee kaikki muutkin nauset, jotka tiedän. Nämä miehet on pinnallisia ääliöitä, joihin ei kannata haaskata aikaansa.
Joo, minäkin teen niin, vaikka itseni luokittelen sporttiseksi. Ei voi mitään mutta tulee negatiiviset vibat tuosta, kuten yleensäkin jos profiiliin on listattuna mitä tahansa vaatimuksia.
Mielestäni on tärkeää että mies pitää huolen hygieniastaan ja kunnostaan, ihan oman itsensä takia. Mutta en kestäisi seurustella jonkun masokisti-kulttisali-urheilijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehet voisi rehellisesti esim Tinderissä sanoa että haluavat hyväkroppainen (hoikka ja kiinteä) nainen mieluummin kuin puhuvat jotain soopaa sporttisuudesta. Huvittavinta on, että nämä sporttista mimmiä etsivät miehet yleensä itse on plösöjä, tai muja- sporttisia, eli käyvät kerran viikossa jossain pappa- sählyssä ja kaksi kertaa viikossa salilla
Samaa mieltä. Itse kierrän esim Tinderissä kaukaa nämä sporttista naista hakevat miehet- ja niin tekee kaikki muutkin nauset, jotka tiedän. Nämä miehet on pinnallisia ääliöitä, joihin ei kannata haaskata aikaansa.
Joo, minäkin teen niin, vaikka itseni luokittelen sporttiseksi. Ei voi mitään mutta tulee negatiiviset vibat tuosta, kuten yleensäkin jos profiiliin on listattuna mitä tahansa vaatimuksia.
Niin tulee, lapsellinen vaikutelma.
Mä olen etsinyt aktiivista miestä. Siis tyyppiä, jonka kanssa voisi lähteä reippaalle kävelylle, melomaan, pelaamaan tennistä. Kaikenlaista salimakea on tarjolla. Kävelemään eivät lähde, koska siinä ei lihakset kehity näkyvästi. Sama juttu vaikkapa pihatöiden suhteen :p Seurustelin myös ex urheilijan kanssa. Aktiiviuran loputtua lihoi tolkuttomasti eikä osannut liikkua oma-aloitteisesti. Oli tottunut, että joku valmentaja potkii eteen päin ja tekee ohjelman. Myös hyötyliikunta oli no no. Liikunnallinen mies siis kiinnostaisi, mutta en halua mitään sukkahousupyöräilijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te miehet, jotka etsitte urheilullista naista, haluatteko hänen kanssaan perheen, lapsia ja yhteisen kodin?
Tottakai, muunlainen ei edes kelpaisi.
Hoidatko lapsia jotta naisesi pääsee treenaamaan? Hoidatko oman osuutesi yövalvomisesta vai kitisetkö sen sijaan kun univajeinen imettävä nainen ei laihdu?