Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä veikkaatte raskaaksi tulon mahdollisuudesta kohdallani?

Vierailija
25.03.2014 |

Olen tullut helposti raskaaksi, 1-3 kk kuluessa ehkäisyn jättämisestä, mutta en ole silloin imettänyt. Kuukautiset ovat alkaneet vasta sen jälkeen, kun olen lopettanut imetyksen.

Tällä hetkellä imetän 6kk ikäistä vauvaa, ja aion imettää niin kauan kuin vauva haluaa rinnalla olla ja itsestä hyvältä tuntuu. Kuukautisista ei ole mitään tietoa. Onko mahdollista tulla raskaaksi? Tai mitkä on mahikset? Imetän yölläkin. Vauva syö soseita mutta on myös paljon rinnalla. Ja voiko olettaa, että kuukautiset alkavat kuten aiemminkin, vasta imetyksen lopettamisen jälkeen?

Kiitos jos joku jaksaisi vastata :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko pannu? Tsäänssi 50/50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kätilö sano pari vuotta sitten että imetys ei ole ehkäisykeino, mutta niin kauan kun imettää yöllä ovulaatio on aika epätodennäköinen. Tosin tuskin 6kk ikäinen enää kauaa yöllä syö joten varmaan ne kuukautiset tulee parin kuukauden sisään.

Vierailija
4/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin heti raskaaksi kun lopetin yöimettämisen. Yritettiin puoli vuotta ennen sitä. Kierto oli lyhyt ja ovulaatiotestin mukaan kuitenkin ovuloin, tai ainakin ovulaatioon tarvittava hormooni nousi ja näkyi testissä. Sitä irtosiko munasolu sitten ei voi tietenkään testin avulla tietää. Kuukautiset minulla alkoi vauvan ollessa 8kk yöimetyksestä huolimatta.