Onko salkkareiden Aino eli Jasmin Voutilainen miesten mielestä tavallisen näköinen suomalainen nainen?
Kommentit (39)
Aika perus teininnäkönen. Silarit hommattu, muuten olisi kuin poika. Kasvot perus. Hiukset teko. Jaa ei kiinnostaisi.
Tykkään muodokkaammista ja luonnollisemmista.
Näistä kommenteista voisi tehdä sellaisen päätöksen että se parhaimmannäköinen katsoo peilistä takaisin.
Pari kertaa kyseisen henkilön tavanneena,, on kyllä niin itseään täynnä.
Ja koko ajan luuri kourassa.
Siis onko oikeasti ottanut kumitissit? Onko edes päälle 30v?
Vaikuttaa ällöttävän itsekeskeiseltä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nää on taviksia niin alan pikku hiljaa ymmärtämään miksi yksikään mies ei edes huomaa olemassaoloani.
t. hoikka ja kiltti tavisnainen
Mulla kesti vuosia tajuta tämä asia. Luulin ennen olevani tavis, mutta nykyään tiedän olevani rumilus. Miehet eivät todellakaan huomaa minua ja ovat jopa töykeitä mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
s. 5.8.1995
Vierailija kirjoitti:
No miltäs luurangonlaiha muuten näyttäisi, teinipojalta.
Olis nätti jos olisi muutakin omaa ku luuranko. Tissit on luonnottoman kokoiset tohon varteen.
Ei kelpaisi ainakaan minulle. Kaveri vieressä totesi samaa. Se Kerttu mikälie kyllä kelpaisi nam.
Vierailija kirjoitti:
Jos nää on taviksia niin alan pikku hiljaa ymmärtämään miksi yksikään mies ei edes huomaa olemassaoloani.
t. hoikka ja kiltti tavisnainen
Ihan ovat tavisnaisia. Tietenkin keski-ikäinen tavisnainen näyttää erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Joku Jennifer Lawrence on K il ttisten mielestä tavisnainen ja minimitasoa omalle kumppanille. Mieluusti toki joku vielä kauniimpi.
No eihän se mikään suuri kaunotar olekaan. Naama ihan kaunis, mutta vartalo aika keskinkertainen. Näyttelijänä toki hyvä. Miksi siis pitäisi ylistää ulkonäköä? Vastaa jotain rimpula-Pääkköstä.
Kaunis ja sirot naiselliset kasvot. Olisi viehättävä vaikka olisi ylipainoinen. Ei kamalia lumenauraaja-leukoja niinkuin Martinalla ja Kuljulla. Tekee maskuliinisen vaikutelman!
Ei ole ulkonäöltään tavis vaan selkeästi keskimääräistä kauniimpi
Mikä tämänkin ketjun tarkoitus oli?
PIenillä rinnoilla varustettuna olisi kaunis, nyt on epäsuhtainen.