Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko salkkareiden Aino eli Jasmin Voutilainen miesten mielestä tavallisen näköinen suomalainen nainen?

Vierailija
22.11.2020 |

Onko?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse?

Vierailija
2/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika tavis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kyllä jonkun kauniimmaan

M47

Vierailija
4/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Jennifer Lawrence on K il ttisten mielestä tavisnainen ja minimitasoa omalle kumppanille. Mieluusti toki joku vielä kauniimpi.

Vierailija
5/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikko silikonilla on lähinnä outo.

Vierailija
6/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jasmin on upea ja huolehtii ulkonäöstään, toisin kuin tavallinen suomalainen nainen.

Vierailija
7/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin kyllä jonkun kauniimmaan

M47

MMM ja nuoremman. Onhan toi jo vähän vanha.

M52

Vierailija
8/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anorektikko silikonilla on lähinnä outo.

Siis jotkut luonnostaan noin laihoja mutta ei se tosiaan hyvältä näytä.

Vierailija
9/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni Hussi on myös tavis

Vierailija
10/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni Hussi on myös tavis

Samoin Amanda Harkimo

Vierailija
11/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nää on taviksia niin alan pikku hiljaa ymmärtämään miksi yksikään mies ei edes huomaa olemassaoloani.

t. hoikka ja kiltti tavisnainen

Vierailija
12/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän sen verran putroilua että :nainen jonka naamaataulu mieleen ei jää. Semmoiselta se minusta näyttää. Enemmän jää esimerkiksi mieleen nyky-Elina, jonka silmät ovat melkein tuolla pään kulmissa, eli kaukana toisistaan. Semmonen ankeannätti perusmissi vähän.... :/

Vierailija
13/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nää on taviksia niin alan pikku hiljaa ymmärtämään miksi yksikään mies ei edes huomaa olemassaoloani.

t. hoikka ja kiltti tavisnainen

Ja miksi niin moni? mies täällä itkee kun ei saa naista.

Vierailija
14/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja isot tissit 🤗

Vierailija
15/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimpi kuin Kulju, Sieppi, Blörf, Aitolehti, Teittinen eli ei todellakaan tavis.

Vierailija
16/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on kyllä. Katoin hänen instaansa, niin jokaisessa kuvassa oli hän itse, vain hiukset erilailla, eri vaatteet ja meikit. Varmasti tylsää seuraa, kun koko elämä pyörii oman ulkonäön ympärillä. Minkälainen ihminen on niin tavattoman kiinnostunut itsestään?

Jossain kuvissa oli kaksi koiraa.

Onkohan tässä sukupolven ero, kun minua oikeasti hävettäisi kuvata itseäni niin paljon.

Vierailija
17/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa. Googletin kyseisen tyypin, mutta en löytänyt yhtään meikitöntä kuvaa, joten paha sanoa.

Vierailija
18/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ulkomaalaiset kaksoiskansalaiset on ihan aitoja suomalaisia ja ruotsalaisia se on selvä . Nekin joiden kansalaisuus passissa on Thaimaa Intia turkki tai Iran Kuuba on aitoja . Mitä enemmän irtohiuksia peruukkeja silikonia sen aidompaa .

Vierailija
19/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on kyllä. Katoin hänen instaansa, niin jokaisessa kuvassa oli hän itse, vain hiukset erilailla, eri vaatteet ja meikit. Varmasti tylsää seuraa, kun koko elämä pyörii oman ulkonäön ympärillä. Minkälainen ihminen on niin tavattoman kiinnostunut itsestään?

Onkohan tässä sukupolven ero, kun minua oikeasti hävettäisi kuvata itseäni niin paljon.

Jotenkin noloa olisi kuvata itseään niin paljon. Vaikuttaisi itserakkaalta. Mutta ehkä tää maailma on nyt vaan sellainen, että kaikki ovat kiinnostuneita itsestään.

Vierailija
20/39 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin noloa olisi kuvata itseään niin paljon. Vaikuttaisi itserakkaalta. Mutta ehkä tää maailma on nyt vaan sellainen, että kaikki ovat kiinnostuneita itsestään.

Kuinka hirveästi alaston Suomi -sivuillakin on kävijöitä ja itseään kuvaavia. Jotkut tekevät sen avoimesti, toiset salaa. Ihminen näköjään kiinnostaa loputtomasti itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän