Ujo ja kaunis?
Mitä mieltä olette ujoista ja kauniista naisista?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:17"]
Ne ovat parhaita.
[/quote]
niin ovat! Eivät täynnä itseään kun eivät välttämättä edes tiedosta omaa kauneuttaan. Ah kun saisi tuollaisen vaimoksi!
Minulla oli juuri tämmöinen tyttö... En vain tajunnut ilmeisesti käydä kunnolla kiinni ja kaduttaa... Nykyään tyttö on jo perheellinen ja naimisissa. Vittu!
Mahtava yhdistelmä, parasta A-laatua naisissa. Seksissäkin monesti kuumimmat ovat juuri näitä, kunhan heihin saa luottamuksen ja ujous kaikkine estoineen jää taka-alalle, niin se on menoa.
Taas naiset jotka ovat olevinaan, ehkä jotku heistä ovatkin, avoimen seksikkäitä, kuuluvat tavallisesti niihin surkeimpiin panoihin. Ulkoinen habitus ei kohtaa sen todellisuuden kanssa, miksi näin? Toiseksi, harva itseään selkeästi tarjoava saa mutta aikaiseksi kuin tekemällä itsestään naurettavan hutsun.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:53"]
Mahtava yhdistelmä, parasta A-laatua naisissa. Seksissäkin monesti kuumimmat ovat juuri näitä, kunhan heihin saa luottamuksen ja ujous kaikkine estoineen jää taka-alalle, niin se on menoa.
Taas naiset jotka ovat olevinaan, ehkä jotku heistä ovatkin, avoimen seksikkäitä, kuuluvat tavallisesti niihin surkeimpiin panoihin. Ulkoinen habitus ei kohtaa sen todellisuuden kanssa, miksi näin? Toiseksi, harva itseään selkeästi tarjoava saa mutta aikaiseksi kuin tekemällä itsestään naurettavan hutsun.
[/quote]
Asia tekstiä!
Ilmeisesti tuntuisi näiden tekstien mukaan olevan vientiä jos vaan lähtisi ulos ja lopettaisi tän koneella tapittamisen ;)
Ja kyllä myönnän ujona ja kauniina olevani kuitenkin suht kuuma sängyssä kunhan olen mieheen hiukan tutustunut ja päässyt estoista.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:00"]
Ilmeisesti tuntuisi näiden tekstien mukaan olevan vientiä jos vaan lähtisi ulos ja lopettaisi tän koneella tapittamisen ;)
Ja kyllä myönnän ujona ja kauniina olevani kuitenkin suht kuuma sängyssä kunhan olen mieheen hiukan tutustunut ja päässyt estoista.
[/quote]
Suosittelen, vientiä on varmasti. Ymmärrän, että se ujous vaan on luonteenpiirre jota on vaikea voittaa, mutta kannattaa yrittää.
Juuri sinun kaltaisiasi tarkoitin, lykkyä ja rohkeutta sulle ja muille kaltaisillesi!
6
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:00"]
[/quote]
Suosittelen, vientiä on varmasti. Ymmärrän, että se ujous vaan on luonteenpiirre jota on vaikea voittaa, mutta kannattaa yrittää.
Juuri sinun kaltaisiasi tarkoitin, lykkyä ja rohkeutta sulle ja muille kaltaisillesi!
6
[/quote]
Ujous kumpuaa tosiaan jo lapsuudesta ja siitä on vaikea päästä eroon :/ kiitos!
Ujous kumpuaa tosiaan jo lapsuudesta ja siitä on vaikea päästä eroon :/ kiitos!
Itsekin olen ollut aikanaan ujo, sen olen kuitenkin onnistunut selättämään, mutta heikoksi potkittua itsetuntoa en tunnu pystyväni enää voittamaan. Aikanaan ajattelin ja yritin uskotella itselleni, että minua ei kaada mikään ja mikään ei vaikuta, pahasti meni pieleen ja nyt olen pelkkä luuseri.
Kauniilla naisella ujous on söpöä jo ensi metreiltä saakka, usko itseesi ja elä mahdollisimman rikkaasti!
6
En usko, että olet mikään luuseri! Luuseri ei kirjoittaisi noin fiksusti! Uskon kyllä itseeni, mutta suun auki saaminen tuntemattomien seurassa ei vaan ota onnistuakseen.. Kavereiden seurassa kun olen niin silloin osaan olla vapaammin ja juuri sellainen kuin olen! Puhun ja heitän läppää yms :) kai tämä tästä! Tsemppiä sinulle! 8
Hieman ujot miehetkin ovat kyllä niitä kuumimpia :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:31"]
Entäs ruman naisen ujous?
[/quote]
Ei hyvä... Ruman pitäisi saada sanaa suustaan, mutta kaunis ja ujo on seksikästä. Kaunis ja ujo siinä on tiettyä haastetta voittaa kaunottaren luottamus itselleen.
Täältähän niitä pareja syntyisi! ;) Antakaa mennä!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:30"]
En usko, että olet mikään luuseri! Luuseri ei kirjoittaisi noin fiksusti! Uskon kyllä itseeni, mutta suun auki saaminen tuntemattomien seurassa ei vaan ota onnistuakseen.. Kavereiden seurassa kun olen niin silloin osaan olla vapaammin ja juuri sellainen kuin olen! Puhun ja heitän läppää yms :) kai tämä tästä! Tsemppiä sinulle! 8
[/quote]
Kiitos kovasti kauniista sanoista! Tuntuu aina hyvälle kuulla jotain kivaa, vaikkakin anonyymillä keskustelupalstalla :)
Entisenä ujona tiedostan tuon vaikeuden, jolla ei siitä ole omakohtaista kokemusta ei osaa ajatella miten vaikeaa se on, se on toisinaan ylipääsemätöntä. Miksi se ujous iskee juuri silloin kun sitä vähiten kaipaisi, se on salakavala mielen pahoittaja. Kummasti helpottaa jos joku vieras avaa keskustelun ja osoittaa mielenkiintoa, ujolle se ei tahdo onnistua vaikka miten haluaisi.
Mutta niin kuin totesitkin, kyllä se siitä, varmasti!
6
Jaa'a siksikö minulla on riittänyt vientiä :D Olen todella ujo, ja omasta mielestäni hyvin tavallisen näköinen, mutta jostain syystä miehet usein tuntuvat tykästyvän. Olisipa ihana ajatus!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:02"]Minua on aina pidetty kylmänä, kovana ja ylimielisenä, ilmeisesti juuri yhdistelmän ujo + näyttävän näköinen takia... Lisäksi perusilmeeni, kun en hymyile, on hyvin vittumaisen näköinen, suupielet alaspäin jne, mikä varmasti lisää vaikutelmaa.
[/quote]
Sama!
[/quote]
Jos näyttää vihaiselle tai muuten maansa myyneelle, ei ole enää ujon oloinen, vaan edellä mainittua, näin ainakin mun mielestä. Ujo ei tavallisesti kuitenkaan murjota, on iloinen ja ehkä hämillään oloinen vieraiden keskellä, mutta ei vittuuntunen oloinen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:02"]Minua on aina pidetty kylmänä, kovana ja ylimielisenä, ilmeisesti juuri yhdistelmän ujo + näyttävän näköinen takia... Lisäksi perusilmeeni, kun en hymyile, on hyvin vittumaisen näköinen, suupielet alaspäin jne, mikä varmasti lisää vaikutelmaa.
[/quote]
Sama!