Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujo ja kaunis?

Vierailija
25.03.2014 |

Mitä mieltä olette ujoista ja kauniista naisista?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:05"]

Löysin ketjun vielä, ei ollut kukaan kateellinen poistattanut vielä. Naisille ujous on kuitenkin helpompaa kuin miehille, ujoa miestä ei lähesty ketään.

[/quote]

Niin minäkin, muutama kommentti tullut eilisestä, kiva lukea muiden ujojen mielipiteitä. Olet oikeassa, kokemusta on kun olen ujo ollut, mies saa jäädä omiin oloihinsa ujoutensa kanssa, naisia sentään lähestytään, eikä syyttä. Kaunis ujo nainen on suloutensa kanssa vastustamaton! Vielä pienenä kermana kakun päällä jos vielä hieman punastelee ;)

Vierailija
42/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen. Miehet kyllä selvästi tykkää, mutta karkoitan heidät, koska olen huono flirttaamaan ja osoittamaan mielenkiintoa tai vastaamaan sellaiseen. Se jää ujouden taakse piiloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:45"]

Olen itse sellainen. Miehet kyllä selvästi tykkää, mutta karkoitan heidät, koska olen huono flirttaamaan ja osoittamaan mielenkiintoa tai vastaamaan sellaiseen. Se jää ujouden taakse piiloon.

[/quote]

Tavallaan kiusallinen ja ristiriitainen tilanne, mutta se ujous vie, kuin kissanpentu kuumalla maidolla, mieli tekisi mutta ei pysty.

Ole kuitenkin onnellinen kun miehet tykkää, se on mukavaa. Itseäni viehättää suunnattomasti kaunis ja ujo, heissä on jotain salaperäistä ja hyvin kiehtovaa, kuin aarrearkku jonka avaaminen vain tuottaa vaikeuksia.

Vierailija
44/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sellainen, joka vasta nykyisen mieheni avulla olen ymmärtänyt asian 42-vuotiaana :) Minua on usein myös pidetty leuhkana, kylmänä, ylimielisenä jne. Mutta taas he jotka minut tuntevat ovat sanoneet että olen mitä ihanin ystävä ja olen aina valmis auttamaan muita ja kuuntelemaan.  Nykyinen miehenikään ei meinannut uskaltaa lähestyä minua ulkoisen olemukseni vuoksi, mutta aloitti mailailemalla ja sitkeän 4kk jälkeen suostuin tapaamaan (tunsi minut koska oli työpaikkani hallituksessa ja itse monensadan työntekijän johtaja firmassa joka omisti minun työpaikkani firmasta osan). Itse olin aina ajatellut tuon tason johtajista aika kliseisesti ja samoin hän minusta ulkonäköni vuoksi. Vaan sittenpä rakastuimme tulisesti ja kuulemani mukaan on kanssani saanut ihaninta seksiä koskaan (turha kait mainita että ennen minua naisia on ollut kymmeniä) koska olen aidosti kiinnostunut ja läsnä, sekä sujut itseni kanssa. Hassua oli myös se, että en ollut ajatellut olevani kovin erityisen näköinen, kunnes aoin katsella itseäni ja maailmaa hiukan erilailla ja huomasin että ehkä sittenkin olen. Ujoutta tämäkään suhde ei ole kokonaan poistanut, mutta olen kyllä saanut sellaista uutta varmuutta että olen suorastaan sosiaalinen entiseen verrattuna :) 

Rakkaus voi tehdä siis ihmeitä!

Vierailija
45/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös!

Ujo ja kaunis ja kyllä sängyssä aika villi! Osaan flirttailla, mutta silleen ujosti :) puhun kyllä, mutta keskustelun avaus ei oikein luonnistu... Miehiä on riittänyt ja hyvännäköisiä! :)

Vierailija
46/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai oma suhde on sitten poikkeustapaus kun alunperin ujona naisena lähestyin ujoa miestä.

Vierailija
47/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:54"]

Mä oon myös!

Ujo ja kaunis ja kyllä sängyssä aika villi! Osaan flirttailla, mutta silleen ujosti :) puhun kyllä, mutta keskustelun avaus ei oikein luonnistu... Miehiä on riittänyt ja hyvännäköisiä! :)

[/quote]

Juuri ujoista löytyy viime kädessä ne villeimmät, kunhan ensin vapautuvat estoistaan!

Vierailija
48/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:17"]

Mitä mieltä olette ujoista ja kauniista naisista?

[/quote]

Suhtaudun myönteisesti 15 vuoden kokemuksella. Tuo seksuaalinen into ei valitettavasti meidän kohdalla toteudu, mutta muuten vaimo on ihana. Onneksi pakotin itseni aikanani voittamaan sen verran omaa ujouttani, että saimme suhteen.

Vierailija
49/56 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 17:04"]

mikä hemmetin netistä katsottu kuva? Mistä sä puhut?

[/quote]

Kauneudesta.

Vierailija
50/56 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot ymmärretään helposti väärin ylimielisiksi nirppanokiksi. Vasta ymmärrettyäni tämän olen käsittänyt miksi ujous rajoittaa ihmisiin tutustumista niin paljon.  Erityisesti naiset kuvittelevat ujot naiset pyrkyreiksi, ylimielisiksi ja tunteettomiksi.

Vierailija
51/56 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:02"]

Minua on aina pidetty kylmänä, kovana ja ylimielisenä, ilmeisesti juuri yhdistelmän ujo + näyttävän näköinen takia... Lisäksi perusilmeeni, kun en hymyile, on hyvin vittumaisen näköinen, suupielet alaspäin jne, mikä varmasti lisää vaikutelmaa.

[/quote]

Minulla sama. Nuorempana sain kuulla todella törkeitä kommentteja ujouden ja kauneuden yhdistelmästä, se tulkittiin ylimieliseksi ja vaikka miksi. Löysin kuitenkin miehen, jolla oli munaa nähdä sen kaiken taakse.

Vierailija
52/56 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:02"]

Minua on aina pidetty kylmänä, kovana ja ylimielisenä, ilmeisesti juuri yhdistelmän ujo + näyttävän näköinen takia... Lisäksi perusilmeeni, kun en hymyile, on hyvin vittumaisen näköinen, suupielet alaspäin jne, mikä varmasti lisää vaikutelmaa.

[/quote]

Minulla sama. Nuorempana sain kuulla todella törkeitä kommentteja ujouden ja kauneuden yhdistelmästä, se tulkittiin ylimieliseksi ja vaikka miksi. Löysin kuitenkin miehen, jolla oli munaa nähdä sen kaiken taakse.

[/quote]

Lisään vielä, että tämä alkoi jo lapsena, suvun naiset polkivat minua jalkoihinsa ja suvun miehet kehuivat kauneutta. Teini-ikä oli kamalaa aikaa sekä tyttöjen ja poikien osalta, parikymppisenä sitten tapasin nykyisen mieheni ja olemme olleet yhdessä yli 20 v. Ujous punastumisineen aiheuttaa vieläkin väärinkäsityksiä, mutta onneksi mieheni tosiaan näkee tilanteiden läpi, eikä kuvittele minulla olevan suhde ties kenen kanssa, vaikka punastunkin jonkun miehen läsnäollessa. Heidän vaimonsa sitten ovatkin asia erikseen.

Vierailija
53/56 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kokevat ujot ja kauniit uhkaksi, varsinkin teiniäiässä tämä korostuu, vaikkakin jatkuu aikuisiällä hieman jalostuneemmin tuo kateus. Nainen on naiselle susi, näin se vain on.

Vierailija
54/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä ketju, av-lehmät täällä taas kehuvat kilpaa itseään. Kaikki ovat niin helvetin kauniita ja lisäksi upeita panoja. Ja joku ujofetissimies komppaa minkä ehtii.

Vierailija
55/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:52"]

Voi luoja mikä ketju, av-lehmät täällä taas kehuvat kilpaa itseään. Kaikki ovat niin helvetin kauniita ja lisäksi upeita panoja. Ja joku ujofetissimies komppaa minkä ehtii.

[/quote]

Ja joku ruma ja sängyssä estoinen kadehtija luulee, että tuo yhtälö on mahdoton. Älä lue, jos aihe ei koske sinua, suulas ja ruma.

Vierailija
56/56 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 20:52"]

[/quote]

Ehkä tälläsen tyypin kohdalla tulee esille se kusipäisyys joka puuttuu ujoilta, ja lisäksi lienet joku peräkammarinpoika/tyttö joka on jäänyt vaile kaipaamaasi huomiota ja hyväksyntää. Paka ihminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi