Ujo ja kaunis?
Mitä mieltä olette ujoista ja kauniista naisista?
Kommentit (56)
25, olet tavallaan oikeassa, vähintään se pitää voittaa silloin tällöin. Eikö sitä silti olisi sama ihminen vaikka ujoudesta pääsisikin, hieman vain muuttunut?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:37"]
25, olet tavallaan oikeassa, vähintään se pitää voittaa silloin tällöin. Eikö sitä silti olisi sama ihminen vaikka ujoudesta pääsisikin, hieman vain muuttunut?
[/quote]
Riippunee siitä, kuinka ujo on. Kuinka paljon se ujous hallitsee toimintaa. Todennäköisesti se muutos olisi parempaan suuntaan, tai ainakaan ei huonompaan. Mutta itselleni, ujona introverttinä, se ujouden voittaminen sillointällöin tuntuu huomattavasti mukavammalta tavoitteelta kuin ujouden "voittaminen".
-25-
Ujot ovat ärsyttäviä tuppisuita, ei ole kavereita, ei niihin tutustu. Ei kiitos, ei kauneudella tee mitään jos on tuppisuu.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:54"]
Ujot ovat ärsyttäviä tuppisuita, ei ole kavereita, ei niihin tutustu. Ei kiitos, ei kauneudella tee mitään jos on tuppisuu.
[/quote]
Kauneus on katsojan silmässä. Ei korvassa.
On kyllä helvetin vaikeaa olla ruma ja ujo. Onnea teille kauniille.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:30"]Naiset kokevat ujot ja kauniit uhkaksi, varsinkin teiniäiässä tämä korostuu, vaikkakin jatkuu aikuisiällä hieman jalostuneemmin tuo kateus. Nainen on naiselle susi, näin se vain on.
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:54"]
[/quote]
Kauneus on katsojan silmässä. Ei korvassa.
[/quote]
mitä tekee tuppisuulla kauniilla? Mieluummin sosiaalisesti kyvykäs niin ei ulkonäölläkään ole mitään väliä enää.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:59"]
mitä tekee tuppisuulla kauniilla? Mieluummin sosiaalisesti kyvykäs niin ei ulkonäölläkään ole mitään väliä enää.
[/quote]
No itseasiassa minulle ei ole mitään väliä onko esim. netistä katsottu kaunis mies tai nainen tuppisuu vai ei. Sosiaalisilla kyvyilläkään ei ole mitään väliä, vain se kuva merkitsee.
-25-
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 16:59"]
[/quote]
No itseasiassa minulle ei ole mitään väliä onko esim. netistä katsottu kaunis mies tai nainen tuppisuu vai ei. Sosiaalisilla kyvyilläkään ei ole mitään väliä, vain se kuva merkitsee.
-25-
[/quote]
mikä hemmetin netistä katsottu kuva? Mistä sä puhut?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 19:24"]
Minulla oli juuri tämmöinen tyttö... En vain tajunnut ilmeisesti käydä kunnolla kiinni ja kaduttaa... Nykyään tyttö on jo perheellinen ja naimisissa. Vittu!
[/quote]ai se oon mä.
Mua ainakin pidetään ujouden takia ylimielisenä. :(
Ja nyt varmaan vahvistan tuota käsitystä vihjaamalla että olisin kaunis. Sillä ei vain ole mitään merkitystä minulle eikä se tuo sosiaalista itsevarmuutta.
Täällä myös yksi ujo. En ole ihan varma kylläkään kauneudesta, mutta jostain syystä kuitenkin miehillä on ollut tapana rakastua tai ainakin syvästi ihastua minuun. Ehkä sitten olen ihan mukiin menevä vaikken itseäni niin kummoisena pidä. Rakastan seksiä, ainakin mieheni kanssa, olen estoton, avoin ja aktiivinen ja nautin aina. Eli ehkä väitteellä on jotain pohjaa. :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:32"]Täällä myös yksi ujo. En ole ihan varma kylläkään kauneudesta, mutta jostain syystä kuitenkin miehillä on ollut tapana rakastua tai ainakin syvästi ihastua minuun. Ehkä sitten olen ihan mukiin menevä vaikken itseäni niin kummoisena pidä. Rakastan seksiä, ainakin mieheni kanssa, olen estoton, avoin ja aktiivinen ja nautin aina. Eli ehkä väitteellä on jotain pohjaa. :)
[/quote]
....mutta tosiaan, en luota miehiin helposti. Oma miehenikin sai aika kauan 'tehdä töitä' ennen kuin päästin hänet lähelleni ja avauduin. Vaatii tiettyä sinnikkyyttä ja päättäväisyyttä mieheltä jos haluaa itselleen ujon naisen.
Minua on aina pidetty kylmänä, kovana ja ylimielisenä, ilmeisesti juuri yhdistelmän ujo + näyttävän näköinen takia... Lisäksi perusilmeeni, kun en hymyile, on hyvin vittumaisen näköinen, suupielet alaspäin jne, mikä varmasti lisää vaikutelmaa.
Mäkin olen usein kuullut vaikuttavani ylimieliseltä, mutta jostain syystä vain naisilta. Miehet ovat useimmiten (oikein) tulkinneet hiljaisuuteni ujoudeksi. Onkohan siinä joku kilpailuasema mikä vaikuttaa tuohon tulkintaan vai mikä?
Löysin ketjun vielä, ei ollut kukaan kateellinen poistattanut vielä. Naisille ujous on kuitenkin helpompaa kuin miehille, ujoa miestä ei lähesty ketään.
Ujous on perseestä. Mitään hyvää se ei ole elämälleni tuonut, pelkästään vaikeuksia :(
t. ujo ja kauniiksikin kehuttu
Tässä taas nähdään, että av:lla kokoontuu vain kauniita naisia.
Miksi monille on niin vaikeaa käsittää, että ujo ei välttämättä ole mikään tuppisuu?! Monesti ujo ihminen on erittäin mielenkiintoista keskusteluseuraa, kun häneen tutustuu.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:10"]
Ujous kumpuaa tosiaan jo lapsuudesta ja siitä on vaikea päästä eroon :/ kiitos!
[/quote]
Ei siitä eroon tarvitse päästä, mutta se kannattaa sillointällöin voittaa. Olisitko "ei-ujona" enää itsesi?