Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen joka toinen viikko vieras kodissani..

Vierailija
25.03.2014 |

Varmaan sataa paskaa niskaan, mutta en välitä..Miehen teini 14-v kun tulee meille, istuu hän sohvalla koko illan ja avaa sekä tv:n että tietokoneen. Mies istuu toisessa päässä sohvaa ja on myös netissä. Ainoat paikat jonne minä voin mennä, on keittiö ja makuuhuone. Tekisi mieli lähteä, eikä koskaan palata. Joka toinen viikko kotini on vallattu, meillä majailee haisevasukkainen teini joka valtaa koko huoneiston. Oma huonekin olisi, jonne on ostettu pelit ja vehkeet, mutta ei- pakko lojua olohuoneessa telkkari huutaen. Ahdistaa!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teini haisee, niin isänsä kuuluisi opastaa hygienia-asioissa. 

Puhu miehen kanssa siitä. Olisi myös kiva, jos voisitte tehdä yhdessä jotain. Ja sopikaa ne kotityöt, mitä teinin kuuluu tehdä. Astiat koneeseen, voi tyhjentää konetta, viedä roskia yms. Mutta puhu ensin miehen kanssa näistä.

Vierailija
42/49 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sulla olis mainio tilaisuus käydä vaikka jumpassa illalla, niin voisivat olla keskenään. Ei sullekaan hyvää tee joka ilta sohvalla kököttää ja hengittää kynttilöistä tulevia pienhiukkasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kyllä aika paljon paskaa niskaan. Mä ymmärrän sua tosi hyvin.. Kyllä kodin pitäisi tuntua kodilta. Jos tykkää rauhasta ja sitä ei saa niin ei se kovin kotoisalta tunnu.

Vierailija
44/49 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ilmeisesti vuoroviikkosysteemi eli kyseessä on lapsen koti. Lapsihan teini vielä on, vaikka onkin iso ja romuluinen. BTW, kaikki lapset haisevat, eivät vain teinit.

Mun on vaikea ymmärtää, miten olet itsellesi selittänyt tilanteen parhain päin niin, että olet alun perinkään suostunut tuohon tilanteeseen? Sä selkeästi olet ihminen, joka tarvitsee paljon yksinolon rauhaa.

Mielestäni paras ratkaisu tilanteeseen olisi oma huone sinulle! Ja teinille voi hänen isänsä opettaa hygieniaa ja siivoamista kämpässä. Sinuna en stressaisi asiasta, sehän kestään vain vähän aikaa, muutaman vuoden.

Vierailija
45/49 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan istunut olohuoneessa, kun olin isäni luona joka toinen viikonloppu. Tunsin oloni ulkopuoliseksi ja kiusaantuneeksi.

Ihan mielenkiinnosta kysyn... Miksi otit miehen, jolla on lapsi?

Vierailija
46/49 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan defenssinä täällä! Ei ihme, sillä selvä projektiivinen identifikaatio menossa tuon poikapuolen touhujen ärtsyilyssä. Itsehän ap on just taantunut teiniksi, mämämä haluun asia mun tavalla - ja sitten syyttelee toista siitä. Itsessähän hänessä on vikaa, ei ole kyennyt käsittelemään kehityshaastetta, joka nyt uusperheen äitipuolena on edessä. Hienosti ehdoteltiin tällä yhteyden luomista, mutta eihän se kelpaa, jos tavoite on olla kohtaamatta omaa keskeneräisyyttään.

Ja valintojahan nämä on. Joko kulkea kohti perhettä sellasena kuin se ap:llä on tai sitten todeta, että hitokseen ei hotsita ja nostaa kytkintä. Sitten saa sohvan, pentikin torkkupeiton, mokon kynttilät ja ehkä sen puoli lasia viiniä ja viihtymistä. Yksin.

Vierailija
47/49 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan katselisi tuollaista paskaa omassa kodissani.

Mutta minä en ottaisikaan riesakseni miestä, jolla on kakaroita.

Vierailija
48/49 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuone on meillä sosiaalinen tila, johon kaikki talon asukkaat ovat tervetulleita viettämään yhdessä aikaa. Jos haluaa olla yksin ja olohuone/keittiö/takkahuone on kansoitettua, pitää mennä makkariin ja laittaa ovi kiinni tai lähteä lenkille tms.

Olohuone ei ap ole SINUN vaan teidän kaikkien huone.

Vierailija
49/49 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:09"]Kerrotko tarkemmin mikä sinun ongelma on? Sinullako ei ole istumapaikkaa..

[/quote]

Minä olen sellainen ihminen, että ensi töikseni töiden jälkeen siivoan kodin ja sen jälkeen laitan esim.kynttilät palamaan ja nautin olohuoneessa esim sohvannurkassa lehden lukemisesta ja ihanasta rauhasta.Turha laittaa tunnelmaa, kun kaikki vehkeet huutaa, valot on päällä ja siihen päälle joku vielä haisee. Parhaimmassa tapauksessa on myös sotkenut keittiön ja syö leipiään siinä sohvalla. Kuulostaa pahalta mutta hei, niin se onkin. Ap

[/quote]

Meillä ei syötäisi olohuoneessa, vaan kaikki yhdessä katetun pöydän ääressä. Pistäisin myös kundin suihkuun.