Olen joka toinen viikko vieras kodissani..
Varmaan sataa paskaa niskaan, mutta en välitä..Miehen teini 14-v kun tulee meille, istuu hän sohvalla koko illan ja avaa sekä tv:n että tietokoneen. Mies istuu toisessa päässä sohvaa ja on myös netissä. Ainoat paikat jonne minä voin mennä, on keittiö ja makuuhuone. Tekisi mieli lähteä, eikä koskaan palata. Joka toinen viikko kotini on vallattu, meillä majailee haisevasukkainen teini joka valtaa koko huoneiston. Oma huonekin olisi, jonne on ostettu pelit ja vehkeet, mutta ei- pakko lojua olohuoneessa telkkari huutaen. Ahdistaa!
Kommentit (49)
Mitä teette silloin kun teini ei ole teillä? Sinä istut sinä teinin paikalla sohvalla?
´Minkä se teini valtaa....sohvan ja tv;n ja sinulla ei ole sitten mitään tekemistä?
Kerrotko tarkemmin mikä sinun ongelma on? Sinullako ei ole istumapaikkaa..
Joo sä voit viedä vaikka sun ison perseen lenkille sillonkun et mahdu istumaan sen kanssa mihinkään.
Ihana mies sinulla, kun istuu viikon netissä....pidä tiukasti siitä kiinni, sovitte varmasti hyvin yhteen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:10"]Joo sä voit viedä vaikka sun ison perseen lenkille sillonkun et mahdu istumaan sen kanssa mihinkään.
[/quote]
Onko pakko kommentoida, jos ei ole muutakuin paskaa tarjota?
Ps vie sinä se täydellinen perseesi lenkille ja huolehdi ettei vaan kasva!
Teinillä kuulemma oma huone. Sielläkö hänen pitäis istua viikko? Miksi ei saa istua sohvalla?
Tee nopeesti lapsi tuolle miehelle niin se voi sitten istua siinä sohvalla keskellä, sen beba kai mahtuis siihen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:09"]Kerrotko tarkemmin mikä sinun ongelma on? Sinullako ei ole istumapaikkaa..
[/quote]
Minä olen sellainen ihminen, että ensi töikseni töiden jälkeen siivoan kodin ja sen jälkeen laitan esim.kynttilät palamaan ja nautin olohuoneessa esim sohvannurkassa lehden lukemisesta ja ihanasta rauhasta.Turha laittaa tunnelmaa, kun kaikki vehkeet huutaa, valot on päällä ja siihen päälle joku vielä haisee. Parhaimmassa tapauksessa on myös sotkenut keittiön ja syö leipiään siinä sohvalla. Kuulostaa pahalta mutta hei, niin se onkin. Ap
Tutustu siihen "haisevasukkaiseen" murkkuun. Tuskin se poikakaan asuntoanne kodikseen tuntee, kun aistii/huomaa sinun asenteesi
No mä koen tota joka päivä ja lapset on sentään omia. Jätti-isot perhesohvat on aina vallattu, keittiö on aina vallattu, kylppärit on aina vallattu. Mun meikit töhritään, hiuslakat törsätään, sukat ja paidat pöllitään, suklaat syödään, kahvit juodaan ja onpa joskus viinipullokin viety. Makuuhuone on ainoa paikka missä voi rentoutua. Pikkulapsi-aika on kultainen muisto vaan ja nyt talon on vallannut kasa huonoryhtisiä veteliä murkkuja, joiden huoneet haisee ja on niin karmasevassa kunnossa, että suoraan sanottuna vituttaa maksaa niistä neliöistä kalliskorkoista velkaa.
Eikö teidän olohuoneeseen mitenkään mahtuisi vielä yhtä istuinta? Tai isompaa sohvaa, jolla olisi tilaa sinullekin?
Teinit nyt ovat tuollaisia näpyttelijöitä pari vuotta, kyllä se siitä kirkastuu. Ja mukavaahan se on, että lapsi haluaa kuitenkin olla yhdessä (edes samassa tilassa) isänsä kanssa sen sijaan, että kyyhöttäisi yksin huoneessaan.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:09"]Kerrotko tarkemmin mikä sinun ongelma on? Sinullako ei ole istumapaikkaa..
[/quote]
Minä olen sellainen ihminen, että ensi töikseni töiden jälkeen siivoan kodin ja sen jälkeen laitan esim.kynttilät palamaan ja nautin olohuoneessa esim sohvannurkassa lehden lukemisesta ja ihanasta rauhasta.Turha laittaa tunnelmaa, kun kaikki vehkeet huutaa, valot on päällä ja siihen päälle joku vielä haisee. Parhaimmassa tapauksessa on myös sotkenut keittiön ja syö leipiään siinä sohvalla. Kuulostaa pahalta mutta hei, niin se onkin. Ap
[/quote]
No miks näitä asioita ei voi sitten tehä siellä makuuhuoneessa? Mitä ihmeen buddhatemppeliä yrität tehdä olohuoneesta, tuosta sosiaalisuuden ja viihteen bunkkerista? Oon muuten aika tyytyväinen tiukkaan hanuriini.
No eipä ole ap:kaan kovin lämpimän kuuloinen ihminen. Mikset ehdota jotain yhteistä tekemistä ja yritä vaan sopeutua porukkaan niin kaikilla on kivempaa, tai hanki oma asunto?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:15"]No mä koen tota joka päivä ja lapset on sentään omia. Jätti-isot perhesohvat on aina vallattu, keittiö on aina vallattu, kylppärit on aina vallattu. Mun meikit töhritään, hiuslakat törsätään, sukat ja paidat pöllitään, suklaat syödään, kahvit juodaan ja onpa joskus viinipullokin viety. Makuuhuone on ainoa paikka missä voi rentoutua. Pikkulapsi-aika on kultainen muisto vaan ja nyt talon on vallannut kasa huonoryhtisiä veteliä murkkuja, joiden huoneet haisee ja on niin karmasevassa kunnossa, että suoraan sanottuna vituttaa maksaa niistä neliöistä kalliskorkoista velkaa.
[/quote]
Sittenhän varmaan voit kuvitella, miltä tuntuisi jos tuo sama tapahtuisi sinulle puolet kuukaudesta, mutta lapsi/lapset eivät olisi omiasi. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:13"]
[/quote]
[/quote] Kuulokkeet siihen televisioon ON keksitty.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 18:15"]
No mä koen tota joka päivä ja lapset on sentään omia. Jätti-isot perhesohvat on aina vallattu, keittiö on aina vallattu, kylppärit on aina vallattu. Mun meikit töhritään, hiuslakat törsätään, sukat ja paidat pöllitään, suklaat syödään, kahvit juodaan ja onpa joskus viinipullokin viety. Makuuhuone on ainoa paikka missä voi rentoutua. Pikkulapsi-aika on kultainen muisto vaan ja nyt talon on vallannut kasa huonoryhtisiä veteliä murkkuja, joiden huoneet haisee ja on niin karmasevassa kunnossa, että suoraan sanottuna vituttaa maksaa niistä neliöistä kalliskorkoista velkaa.
[/quote]
Sulla on sentään oma huone, mä nukun olohuoneessa. Ei rauhasta tietoakaan, kun läpikulkua on paljon. =D
Miksi otit miehen jolla on lapsi, jos et halua olla niiden kanssa tekemisissä?
Osta itsellesi nojatuoli sohvan viereen ja tee siitä oma paikkasi. Törkeää että miehesi antaa lapsensa läsnäolon aiheuttaa sinulle ahdistusta... Ja vielä omassa kodissasi :S oletko puhunut miehesi kanna, kannattaa puhua, kuitenkin ilman syyttelyä (onhan hän miehesi rakas lapsi)... Voisitte myös keksiä jotain yhteistä tekemistä... Mennä keilaamaan ja vaikka johonkin pikaruoka ravintolaan (teinit tykkää),elokuviin tai vaikka tehkää ruokaa yhdessä. Sinun ja lapsen välit vahvistuisi ja tykkäisit viettää aikaa olkkarissa (omassa nojatuolissa) aikaa heidän kannssaan :)
Toivottavasti ikävä tilanteenne raukeaa ja saat rauhan omassa kodissasi :) tsemppiä!