ravintolaillallinen ja miehen eksä
Tulossa on ns perheillallinen miehen perheen kanssa sekä heidän puolisoidensa kanssa - ihana ajatus ja mukavalla mielellä lähden, paitsi että kyseessä on ravintola jossa miehen eksä on tarjoilijana. Ei muuten mitään, mutta jotenkin tunnen syvää inhoa sitä naista kohtaan kun hyväksikäytti nykyistä miestäni raha-asioissa ja on edelleen velkaa yli tuhat euroa.. petti silloin heidän suhteensa aikana - jotenkin inhoan että nykyiselle miehelleni joku on noin tehnyt. Heidän suhteensa jälkeen yritti saada miestä takaisin ja tekstaili jatkuvasti.
Noh, nättiä päälle ja illalliselle - jospa ei tulisi mitään konflikteja.
Kommentit (7)
Ja hänellä on tuolloin työvuoro sekä uskot vakaasti, ettei mies ole liioitellut kertoessaan sinulle exästä. Mies tehnyt kaiken aikoinaan oikein...hänessä ei ole mitään vikaa..
Miestäsi siis ei haittaa mennä kyseiseen ravintolaan...ok...
Ollaan menossa heidän kotikaupunkiinsa - jossa ei kyllä tosiaan montaakaan tasokkaampaa ravintola ole ja miehen vanhemmat tehneet jo varauksen sinne; ei siis mieheni tai minä olla päästy vaikuttamaan valintaan.
Ja ei, ei ole mieheni liiotellut tapausta - sen tietävät niin monet muutkin sillä paikkakunnalla asuvat ja akka tehnyt monelle saman. Tai no, kolmelle, joka mielestäni on monta.
Pitäiskö mun jollain tapaa ilmaista miehelleni tästä asiasta, vai annanko olla? Kuitenkin sinällään turhaa, kun ei mieheni ruokapaikkaa valinnut, eikä ole meidän suhteemme aikana häneen yhteydessä ollut.
Ja juu, tiedän hänen olevan tuolloin töissä - meillä on yhteisiä tuttavia...
ap
Ollaan menossa heidän kotikaupunkiinsa - jossa ei kyllä tosiaan montaakaan tasokkaampaa ravintola ole ja miehen vanhemmat tehneet jo varauksen sinne; ei siis mieheni tai minä olla päästy vaikuttamaan valintaan.
Ja ei, ei ole mieheni liiotellut tapausta - sen tietävät niin monet muutkin sillä paikkakunnalla asuvat ja akka tehnyt monelle saman. Tai no, kolmelle, joka mielestäni on monta.
Pitäiskö mun jollain tapaa ilmaista miehelleni tästä asiasta, vai annanko olla? Kuitenkin sinällään turhaa, kun ei mieheni ruokapaikkaa valinnut, eikä ole meidän suhteemme aikana häneen yhteydessä ollut.
Ja juu, tiedän hänen olevan tuolloin töissä - meillä on yhteisiä tuttavia...
ap
Antaa exän palvella sua, viimeisen päälle ;)
Siinähän piika kantaa purtavaa ja sinä istut pöydässä kuin kuningatar - ah mikä ylemmyyden tunne. Nauti.
Missä rupykylässä te asutte, jos on vaan yks ravintola? Esson baari peräti?