Lapsi yllätti minut ja mieheni harrastamassa seksiä. Hävettää
Lapsi alkoi itkeä ja oli selvästi järkyttynyt. Rauhoittelin lasta ja vein takaisin sänkyyn. Jäi kuitenkin jotenkin huono fiilis koko tilanteesta :/ tätä oon pelännyt ja nyt se sitten tapahtu
Kommentit (24)
No teini tytär tuli kerran rantasaunaan..kun olin ylälauteilla haarat levällään, ja mies hääräsi alakerrassa. Mni kyllä ovi kiinni aika nopsaan. Hän kyllä tajusi mitä tekeillä, ja siitä ei ole puhuttu koskaan. Normaali tilanne! Tytär oli ihan ok sitten.
Vierailija kirjoitti:
Äiti näki kun isä hyväksikäytti minua, mutta ei välittänyt. Tärkeämpi pitää kulissit pystyssä. Ei hänen perheessään mitään.
Vakavasti traumatisoituneena voin kertoa että kehomuisti on pahin.
Ymmärrän miten mahdoton on sulattaa tuo äidin toiminta, minuakin on hyväksikäytetty tosin ei sukulainen, mutta luulen että tunnekylmä äiti ei "nähnyt" asioita mitä normaalisti pitää nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti näki kun isä hyväksikäytti minua, mutta ei välittänyt. Tärkeämpi pitää kulissit pystyssä. Ei hänen perheessään mitään.
Vakavasti traumatisoituneena voin kertoa että kehomuisti on pahin.Ymmärrän miten mahdoton on sulattaa tuo äidin toiminta, minuakin on hyväksikäytetty tosin ei sukulainen, mutta luulen että tunnekylmä äiti ei "nähnyt" asioita mitä normaalisti pitää nähdä.
Eikä liity Ap asiaan millään lailla. Tuossa ihan puhdas vahinko tilanne. Eikä siitä mitään traumaa jää, kun lapsi sai lohdutusta eikä jäänyt tilanteessa yksin.
Meillä on käynyt samoin. Lapsi säikähti, mutta aamulla oli jo ihan normaali. Etteköhän tekin selviä säikähdyksellä :)