Lapsi yllätti minut ja mieheni harrastamassa seksiä. Hävettää
Lapsi alkoi itkeä ja oli selvästi järkyttynyt. Rauhoittelin lasta ja vein takaisin sänkyyn. Jäi kuitenkin jotenkin huono fiilis koko tilanteesta :/ tätä oon pelännyt ja nyt se sitten tapahtu
Kommentit (24)
Minkä ikäinen lapsi? Ymmärsikö mitä teitte?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi? Ymmärsikö mitä teitte?
Kolmevuotias kyseessä. En usko että ymmärsi että mitä se oli, mutta selvästi pelästyi, kun ei ole (onneksi) ennen vastaavaa nähnyt. Nukahti melko nopeasti mutta silti jäi mua vaivaamaan, jos lapselle tuli tuosta ahdistus
Mul ei ole tota riskiä koska ei ole vielä naperoita.
M58
Kannatan lukkoa makkariin. Ei kyllä olla mekään laitettu, vaikka vuosia ollut suunnitelmissa... "Onneksi" on seksiä niin harvoin että aika pieni riski jäädä kiinni.
Miten osuikin siihen kerran vuodessa tilanteeseen
Ei ole varmaan ensimmäinen taapero maailmassa jolle näin on käynyt. No ehkä tämä selittää sen miksi maailmassa on niin paljon pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Pussasitko pippeliin?
en onneksi. Mutta mies pani takaapäin ja huokailu oli sen mukaista.. raukka varmaan sai traumat
Parempi näin päin kuin että miehesi olisi yllättänyt sinut ja lapsesi harrastamassa seksiä ^_^
Miksi aiheutitte tuollaisen tilanteen?
Ei oo varmaan kukaan mennyt pilalle yksistään siitä että on nähnyt vanhemmat hommissa. Kyllä se lapsi tokenee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aiheutitte tuollaisen tilanteen?
Kun munaa teki mieli
Oletko samaa perhettä "Help: miten selvitä siitä, että yllätin 15-vuotiaani runkkaamasta" kirjoittajan kanssa ?
Jos olet, niin omena ei ole pudonnut kauas puusta.
Varaa mahdollisimman pian aika terapeutille tai lapsestasi tulee aikuisena seksirikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten osuikin siihen kerran vuodessa tilanteeseen
Monissa lapsiperheissäkin seksiä on usein. Meilläkin pari kolme kertaa viikossa. Ei kaikki naiset pihtaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan ensimmäinen taapero maailmassa jolle näin on käynyt. No ehkä tämä selittää sen miksi maailmassa on niin paljon pahaa oloa.
Niin, 3-vuotias on "leikki-ikäinen".
Taaperot 1-2-vuotiaita.
Äiti näki kun isä hyväksikäytti minua, mutta ei välittänyt. Tärkeämpi pitää kulissit pystyssä. Ei hänen perheessään mitään.
Vakavasti traumatisoituneena voin kertoa että kehomuisti on pahin.
Trololo