Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri kettuilee kun ajelen kohta 20 vuotta vanhalla autolla, hänellä on aina uusi auto itsellään

Vierailija
21.11.2020 |

Miksei jotkut tajua että minulle ei ole mitään merkitystä auton vuosimallilla. En ole halukas maksamaan autosta yhtään enempää kuin on ihan pakko.
En edes kiinnitä huomiota ihmisten autoihin. Minulle menee läpi kaikki. Tiedän että kaverilla on taas uusi vuosimalliauto, koska pitää siitä meteliä itse.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikin jostain hyvän vanhan auton. Ottaisin heti.

Vierailija
2/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen keskustelemaan sen kaverin kanssa tästä, me ei voida oikein täällä tehdä asialle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen?

Vierailija
4/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Mun auto täyttää ensi vuonna 20 vuotta, kukaan ystävistä ei naura sille vaikka kaikilla muilla on uudemmat. Tai eivät ainakaan mun kuullen?

Vierailija
5/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen keskustelemaan sen kaverin kanssa tästä, me ei voida oikein täällä tehdä asialle mitään.

Suosittelen olemaan keskustelematta, et vaan osaa.

Vierailija
6/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Mun auto täyttää ensi vuonna 20 vuotta, kukaan ystävistä ei naura sille vaikka kaikilla muilla on uudemmat. Tai eivät ainakaan mun kuullen?

Olen 39

Vierailija
7/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillasi on huono itsetunto. Valintasi ”arvostelee” hänen valintaansa. :/

Vierailija
8/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kaveria. Ansaitset parempaa.

T: N41 ja Bora 20 v

Vierailija
9/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että yksi kansanedustajakin ajaa 20 vuotta vanhalla autolla..

Vierailija
10/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi auto on maailman huonoin sijoitus, itselläkin olisi varaa, ja mies painostaa, mutta en vaihda. Jos se kaveri vielä kettuilee, niin sano että vaan köyhät pröystäilee autoilla.

Vierailija
11/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille uusi auto on joku turvallisuuskysymys. Minunkin kaveri aina oikein ”pelkää” kyydissäni, kun auto on niin heppoinen ja vanha..

Katsastettu on ollut aina, eikä mitään ongelmia ole ikinä ollut muuten kuin tämän yhden kaverin pään sisällä.

Vierailija
12/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mua kypsyttää kun duunikaverit v””””tuilee kun syön aina eväitä. Muut käy aina loinasravintolassa.

Mua ei vaan huvita maksaa 11 eur moskasta, mistä en edes tiedä täyttä sisältöä. Mielummin syön itse valmistamaani herkullista, terveellistä ruokaa. Ja säästän tietysti pitkän pennin :) Mutta mulla onkin sijoitusasuntoja, muilla ei. Sitäpä ne ei toki tiedä, kun eivät viitsi kysyä. Leuhottavat vaan menemään merkkivaatteineen.

Satun myös tietämään (älkää kysykö mistä), että saan huomattavasti parempaa palkkaa kuin nuo muut. Johtuu ihan siitä kun teen töitä sillä aikaa kun nuo nettishoppailee. Muilla tuntuu olevan sellainen kuvitelma että mä olen jotenkin alipalkattu.

Hähhää.

13/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puheeksi että eikö se kaveri välitä maapallosta. Faktahan on kuitenkin se että siinä sinun vanhassa autossa on kertaalleen käytetty raaka-aineet jne ja siten mitä pidempään pidät liikenteessä säästät maapalloa. Kieltämättä näennäisesti saastuttaa enemmän mutta jos päästöjä vertaa siihen mitä uuden auton tekeminen kuluttaa saat vuosikymmeniä ajella vihreällä omatunnolla🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua vaivaa sun kaverin kettuilut? Sano sille tuo sama asia mitä nyt sanoit täällä. 

"Jos sun elämänlaatu paranee merkittävästi uuden auton myötä, niin osta ihmeessä uusi vaikka kuukauden välein. Mun oma onnellisuudentasoni ei liiemmin korreloi auttoni vuosimallin kanssa, joten en näe mitään järkeä investoida siihen kovin paljoa rahaa. Auto on minulle väline, jolla pääsee paikasta A paikkaan B nopeammin kuin kävellen, ja jos nykyinen koslani sen tehtävän täyttää, niin se riittää minulle. Sinä jostain syystä koet tämän syyksi pottuilla minulle, mutta toisaalta voidaan miettiä, että miksi asia on sinulle niin tärkeä? Onko sinulla itsetunto-ongelmia, ja yrität pönkittää egoasi uusilla statusesineillä? Vai onko elämäsi niin tyhjää ja ilotonta, että auto tuo siihen merkittävää sisältöä?"

Vierailija
15/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin itse laitan rahat osakesalkkuun kuin uuteen autoon. Salkku kasvaa, auto ikääntyy huonommin.vAp:lla ja sen "kaverilla" on erilaiset arvot.

Vierailija
16/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin ihmistä, joka on pystynyt sitoutumaan samaan autoon 20 vuotta. Sen täytyy myös olla laadukas auto, kun on kestänyt. Ihmisiä, jotka vaihtavat suunnilleen joka toinen vuosi auton, en voi pitää kovin fiksuina.

Vierailija
17/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa! Kai teille kelpaa ne hikiset bemarimiehetkin sitten? Ettei tartte audimiehen perään heti itkeä?

Vierailija
18/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Ota puheeksi että eikö se kaveri välitä maapallosta. Faktahan on kuitenkin se että siinä sinun vanhassa autossa on kertaalleen käytetty raaka-aineet jne ja siten mitä pidempään pidät liikenteessä säästät maapalloa. Kieltämättä näennäisesti saastuttaa enemmän mutta jos päästöjä vertaa siihen mitä uuden auton tekeminen kuluttaa saat vuosikymmeniä ajella vihreällä omatunnolla🙂

Koslat ajetaan afrikkaan kuitenkin. Siellä ne jatkavat surruttelua.

Vierailija
19/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaveriporukan suurin varallisuus ja vanhimmat autot.

Jossain vaiheessa kyllästyin mökkiviikonloouissa ym kuuntelemaan jatkuvia puheita autoista ja millainen minunkin kuuluisi ostaa eikä ajaa millään vanhalla Volvolla.

Tyypit ostaa aina uuden auton ja maksaa velkaa ja kun se on maksettu, niin taas vaihdetaan.

Minä ajan vanhalla niin kauan kuin menee paaliin.

Vierailija
20/43 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on vanha auto. Kun se kuolee, ostan käytetyn, lähes yhtä vanhan mutta hyväkuntoisen. Mieluiten samaa merkkiä että menee renkaat ja saa muita varaosia.