Oletko OIKEASTI kokenut jotain yliluonnollisen tuntuista?
Tuo Noora Karma on kyllä niiiin huuhaa hömppä, mutta tulipa kuitenkin mieleen, onko sinulle tapahtunut mitään ihan oikeasti yliluonnollisen tuntuista, mille ei ole löytynyt mitään selitystä??
Varmaan kysytty ennenkin, mutta kertokaahan!
Kommentit (2)
Voi paljonkin ja olen niistä täälläkin kertonut, en jaksa/ehdi nyt kirjoittaa niitä uudestaan tai linkittää vanhaan juttuun mutta yhden voin kertoa ihan pikaisesti
Eli minun ihastus kuoli yllättäin juuri kun olimme etenemässä seurusteluasteelle suhteessamme. Olimme silloin nippanappa täysi-ikäisiä. Emme ehtineet edes seksiä harrastamaan.
Viime aikoina tuo poika on ollut paljon mielessä kun mystisesti häneen liittyviä ihmisiä on tullut elämääni, sellaisia joita en ole aiemmin tuntenut.
Joku aika sitten olin yksin hereillä ja mietin millaista olisi ollut rakastella tuon pojan kanssa. Ajattelin että varmaan olisi sormijuttuja harrastettu ja suudeltu kiihkeästi :)
Menin nukkumaan mieheni viereen ja yllättäin hän heräsi ja alkoi hipelöimään minua ja päädyimme harrastamaan juuri sellaista seksiä kuin olin ajatellut hetkeä aiemmin. Seksimme on ollut aina aivan erilaista yleensä.
Viime yönnä kävi lähes samalla lailla. Katsoin ulos ikkunasta ja mietin kuinka ihanaa olisi ollut tuon pojan kanssa viettää öitä, kuinka olisimme nukkuneet sylikkäin hänen kapeassa sängyssään ja olisimme rakastelleet pimeässä. Mietin mitä kaikkea hän olisi minulle tehnyt.
Ja kävi taas ihan samoin. Menin nukkumaan ja mieheni heräsi ja pyysi minut nukkumaan hänen kainaloonsa, saman peiton alle. Päädyimme rakastelemaan ja taas se meni kuin olin hetkeä aiemmin haaveillut. Ja ei todellakaan ollut sellaista meidän normiseksiä.
Ihana ja haikea toi viesti 2! :)