Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varaamassa karibian risteilyä hintaan 13000 euroa.

Vierailija
01.02.2024 |

Tai meinasin varata mutta hintaan ei sisälly ilmaisia juomia laivalla kuten alkoholi. Ihan sairasta ettei tolla hinnalla saa alkoholia ilmaiseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto haluaa mennä jonnekin LAIVALLE kököttämään pariksi viikoksi tuhansien muiden kanssa kuin sillit suolassa?

Aivan järjetön ajatus.

Sitten tulee vielä norovirusepidemia ja pois et pääse.

Vierailija
2/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpa risteily kumminkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto haluaa mennä jonnekin LAIVALLE kököttämään pariksi viikoksi tuhansien muiden kanssa kuin sillit suolassa?

Aivan järjetön ajatus.

Olen itse ajatellut, että joku pitempi risteily, kuin tylsät siljan pari päivää, olisi kiva Kun pääsee tutustumaan eri saariin, valtioihin jne Eikä ole semmoista hoppua, että pitää ehtiä johonkin koneeseen, junaan jne 

Mutta en maksaisi 13t euroa risteilystä. Kahdelle hengelle ehkä, mutta risteilyn tulee olla juuri laadukas ja vierailukohteita eikä vain laivassa olemista. 

Vierailija
4/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icon of Seas on loppuunmyyty näille ensimmäisille matkoilleen. Ne muutkin of Seas sarjan laivat ovat Suomessa tehtyjä, mutta on Icon on uusin ja suurin. Muista on turha enäå maksaa kalliita matkoja, jos kerran elämässä risteilyn haluaa. 

Vierailija
5/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI-lomia kamalampia olisi vain AI risteilyt🤣

Vierailija
6/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin noin 10 vuotta sitten. Viikon risteily irtosi 700 €/henkilö. Päälle toki lentoliput.

Vierailija
7/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää varata risteily jonne pääsee vasta 8 kuukauden päästä.

T: ap.

Vierailija
8/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järjetön ajatus.

Käyhän se nyt satamissa eikä vaan seilaa. Ei se ole mikään Tallinnanristeily 

Vierailija
9/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo yhden henkilön hinta? Kallein laivamatka minkä itse olen tehnyt maksoi 12000 per pää, eli kun miehen kanssa kahdestaan mentiin niin maksoi yhteensä 24000 euroa. Ei ollut risteily vaan edestakainen reittimatka, ruuat ja vesi kuului hintaan, muut juomat piti maksaa itse. Oli kyllä hieno reissu, en kerro minne ettei kukaan tunnista.

En kyllä tiennyt että nuo Karibian risteilyt ovat noin kalliita parhaimmassakaan hyttiluokassa kun eikös ne ole viikon risteilyjä?

Vierailija
10/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo yhden henkilön hinta? Kallein laivamatka minkä itse olen tehnyt maksoi 12000 per pää, eli kun miehen kanssa kahdestaan mentiin niin maksoi yhteensä 24000 euroa. Ei ollut risteily vaan edestakainen reittimatka, ruuat ja vesi kuului hintaan, muut juomat piti maksaa itse. Oli kyllä hieno reissu, en kerro minne ettei kukaan tunnista.

En kyllä tiennyt että nuo Karibian risteilyt ovat noin kalliita parhaimmassakaan hyttiluokassa kun eikös ne ole viikon risteilyjä?

Taitaa olla yhdeltä henkilöltä se hinta viikon karibian risteily vähän paremmalla hytillä.

Vierailija
11/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain huijariltako olet varaamassa? Vai yksityisristeily huvipurrella? Varsinaiset isot risteilijät ei missään hyttiluokassa maksa tuota hintaa, ainakaan yhdeltä- kahdelta hengeltä. Onneksi- jenkkien ruotsinlaivameininkiähän se on.

Vierailija
12/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein viikon risteily Icon of the Seasillä sviitissä kahdeksan kuukauden päästä maksaa noin 6000 euroa henkilöltä. Eli joko ap on varaamassa kahdelle henkilölle tai sitten tosiaan on kusetuksen uhri.

Vierailija
13/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut karibian risteilyllä vaimoni kanssa ja se maksoi 8000 euroa. Piti vielä maksaa lennot miamiin, hotelli ja ruuat pari päivää + kuljetukset eli hintaa tuli jotain 13000 euroa yhteensä. Siellä laivalla oli kuitenkin pelejä ja yksi peli oli sellainen että laatikossa oli setelinippuja ja piti maksaa jotain 2 dollaria että sai nostaa sellaisella kouralla rahaa. Minä kokeilin ja onnistuin nostamaan nipun seteleitä ja jossa oli seteleitä 10000 dollaria. Juhlittiin oikein kunnolla vaimon kanssa sitä.

Vierailija
14/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksat noin paljon? Me kävimme jenkkireissun yhteydessä 3 yön Karibian risteilyllä (täyshoito) ja hinta oli noin 400 euroa/henkilö ikkunallisessa hytissä.

Vierailija
15/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järjetön ajatus.

Olen itse ajatellut, että joku pitempi risteily, kuin tylsät siljan pari päivää, olisi kiva Kun pääsee tutustumaan eri saariin, valtioihin jne Eikä ole semmoista hoppua, että pitää ehtiä johonkin koneeseen, junaan jne 

Mutta en maksaisi 13t euroa risteilystä. Kahdelle hengelle ehkä, mutta risteilyn tulee olla juuri laadukas ja vierailukohteita eikä vain laivassa olemista. 

Ei Karibian risteilyt mitään laivas istumista ole. Päivisin tutustut eri maihin ja kohteisiin siellä. Samalla risteilyllä näkee usein monenkin maan kohteita. Päivät seikkaillaan niissä. Mahtavat ruuat laival odottaa illoin, sviitit, Karibian lempeät tuulet, kuunsilta oman sviitin parvekkeelta. Voi koska taas pääsen?

Vierailija
16/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallein viikon risteily Icon of the Seasillä sviitissä kahdeksan kuukauden päästä maksaa noin 6000 euroa henkilöltä. Eli joko ap on varaamassa kahdelle henkilölle tai sitten tosiaan on kusetuksen uhri.

No tämä hinta tietysti riippuu siitä, kuinka kaukaisiin kohteisiin mennään ja mikä on sviitin taso. Myöskin vuodenaika vaikuttaa. Syksy on huonoa ja halpaa aikaa matkustaa Karibialla. Usein vaarallisia myrskyjä. Kalleinta aikaa on tietenkin se paras aika matkustaa eli marras-helmi/maaliskuu. Tällöin hinnat huomattavasti korkeampia. Itse olen ollut usealla Karibian risteilyllä ja yhdellä risteilyllä näkee yleensä monta maata ja paikkaa niissä. Päivät ollaan maissa. Hyvin aktiivista menoa. Joskus voi toki tulla meripäiviä, jos mennään esimerkiksi Etelä-Amerikkaan asti.

Vierailija
17/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin laivat on niin tylsiä ettei mitään rajaa. Karibian laivalla oli kuntosalit ja juoksurata ja kaikkea tekemistä koko ajan että siitä kannattaakin maksaa. Siellä on ohjelmaa ja kaikkea että aika ei käy tylsäksi.

Ravintoloita on moneen  lähtöön ja siellä ei tule tylsää koska tekemistä on joten ne risteilyt maksaa. Ihan perus hytti viikon risteily voi maksaa 3000 euroa mutta siellä käydään kerran 10 vuodessa.

Vierailija
18/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mieluummin Huippuvuorille (10-14 pv) tai jos lomapäiviä riittävästi, niin Etelä-Mantereen risteilylle (Antarctica, South Georgia, Falklands - reilu 3 vko). Tulee nyt hiukan kalliimmaksi kuin tuo 13000eur, mutta todella ainutlaatuisia kokemuksia ja kaiken sen rahan arvoisia.

Vierailija
19/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuommosta Karibianristeilyä, jossa koko aika ollaan länsimaisessa laivassa. Ei mitään kosketusta Karibianmeren kulttuuriin, luontoo, saariin ja ihmisiin. 13 tonnia? Saatko edes pillua reissun aikana?

Vierailija
20/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja tuommosilla reissuilla 50% ajasta räpelletään älypuhelinta. XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme