Mahtaako mieheni eksä kytätä fb-profiiliani?
En tiennyt hänellä olevan edes fb-profiilia, joten ei voi johtua minun kyttäilyistäni, mutta tulee aina ensimmäisenä kun kirjoitan hakukenttään "sanna" vaikka minulla on monta Sannaa kaverina. Meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria eikä taida olla edes kaverin kaveria. Miksi se muuten ehdottaisi ekana täysin vierasta ihmistä?
Kommentit (39)
Kyttäätte toisianne, siitä se johtuu.
No mistäs sen tietää. Mä kyllä testailin tämän perusteella, kun kirjoitin vaikka Liisa, niin fb ehdottaa sekaisin niitä Liisoja, joiden kanssa on yhteisiä ystäviä, ja niitä Liisoja, joidenka kanssa ei ole 100% varmuudella mitään yhteistä.
Sun koneella on käyty viimeks sen sannan sivuilla, jos nyt käyt jonkun toisen sannan sivuilla, seuraavan kerran se ehdottaa ensimmäiseksi sitä.
Enpä ole koskaan edes käynyt hänen profiilissaan, tänään vasta huomasin hänen nimensä siellä ekaa kertaa. Kokeilin monta kertaa hakua ja aina sama tulos. Mut kyllä av:llä tiedetään paremmin kuin minä itse :D
6 siis ap. Ja tuskin tää miehen eksä mun läppärillä ois käyny, kotiäiti kun oon, niin missähän välissä??
Johtuu siitä että samalla tietokoneella on kytätty Sannaa, eli kukas muukaan kuin MIEHESI... Näin on, usko tai älä...
Johtuu siitä että samalla tietokoneella on kytätty Sannaa, eli kukas muukaan kuin MIEHESI... Näin on, usko tai älä...
Juu, eli sun koneella on katottu Sannan sivua eli ukkos haikailee Sannaa vieläkin. Sorry...
Miehellä on kyllä oma kone, jota käyttää aina, joten jos se sitä kyttää niin ei mun pikku läppäriltäni :D Sori vaan av-mammat!
Voisko jollain olla joku järkevä selitys tähän vai onko kaikki akat täällä hulluja?
t.ap
Niinpä niin.. kukaan av-mamma ei KOSKAAN kyttää eksänsä nyksää vaan aina häntä kaikki kyttää ja kadehtii.. Naurattaa :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:27"]
Miehellä on kyllä oma kone, jota käyttää aina, joten jos se sitä kyttää niin ei mun pikku läppäriltäni :D Sori vaan av-mammat!
Voisko jollain olla joku järkevä selitys tähän vai onko kaikki akat täällä hulluja?
t.ap
Ei sen miehen tarvitse kytätä sinun koneeltasi. Riittää jos kyttää yhteisen verkkoliittymän kautta omalta koneeltaan.
En ole koskaan ymmärtänyt naisia, jotka käyttävät nimitystä "akat".
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:18"]
Enpä ole koskaan edes käynyt hänen profiilissaan, tänään vasta huomasin hänen nimensä siellä ekaa kertaa. Kokeilin monta kertaa hakua ja aina sama tulos. Mut kyllä av:llä tiedetään paremmin kuin minä itse :D
[/quote]
Tietenkin av:llä tiedetään paremmin, ethän muuten täältä kysyisi.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:27"]
t.ap
[/quote]
Miehesi ilmeisesti kuitenkin käyttää samaa verkkoliittymää?
Sama juttu mulla ja nimi tulee esiin sekä netin kautta koneesta riippumatta, että kännykällä joten laitteesta se ei voi olla kiinni. Tosin onkin aika säälittävä tapaus, olen ihan satavarma että kyttää.
Kerros yksityiskohtaisesti miten logiikkasi toimii!
Meillä on langaton verkko täällä kotona, jota käytämme molemmat, mutta kokeilin puhelimellakin (siinä oma netti) kuten 16 ja sama juttu, eli ei todennäk. laitteesta eikä verkosta kiinni.
ap
Sori. En kyttää sinua, vaikka kuinka toivoisit. En myöskään huomannut, vaikka laitoit mut estoille. Mulla on nähkääs parempaa tekemistä kuin hillua stalkkaamassa ihmisiä netissä - nimittäin rakastella sen nykyisen mieheni kanssa, jolta et saa enää huomiota ja sitä ihanaa seksiä.
Nyksä
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:43"]
Sori. En kyttää sinua, vaikka kuinka toivoisit. En myöskään huomannut, vaikka laitoit mut estoille. Mulla on nähkääs parempaa tekemistä kuin hillua stalkkaamassa ihmisiä netissä - nimittäin rakastella sen nykyisen mieheni kanssa, jolta et saa enää huomiota ja sitä ihanaa seksiä.
Nyksä
[/quote]
Mistä tiedät olevasi estolistalla, jos et ole huomannut sitä?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:43"]
Nyksä
[/quote]
Mistä tiedät olevasi estolistalla, jos et ole huomannut sitä?
[/quote]
Sinä kerroit siitä itse seinälläsi ja yhteiset kaverimme tulivat kertomaan siitä minulle. Koska en uskonut, että vajosit niin alas, ystäväni otti kuvankaappauksen seinästäsi ja lähetti ne minulle jossa kerrot tuosta. Miksi luulet että minua edelleenkään kiinnostaisi, edes sen verran että kirjoitan siitä täällä? :P Kerro mikä tuossa oli logiikka, kuten siinäkin, että tiesit kaiken mitä teen netissä ja luit jopa julkista blogiani, mutta väitit silti että kyttään sinua. Kerro! :D
Sinä kyttäät häntä