Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaako mieheni eksä kytätä fb-profiiliani?

Vierailija
24.03.2014 |

En tiennyt hänellä olevan edes fb-profiilia, joten ei voi johtua minun kyttäilyistäni, mutta tulee aina ensimmäisenä kun kirjoitan hakukenttään "sanna" vaikka minulla on monta Sannaa kaverina. Meillä ei ole yhtään yhteistä kaveria eikä taida olla edes kaverin kaveria. Miksi se muuten ehdottaisi ekana täysin vierasta ihmistä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä käyttää ehkä samaa verkkoa kotona? Mulla ainakin kotona yhdistyy automaattisesti samaan verkkoon, jota läppäri käyttää. Kyllä vaan miehesi taitaa kytätä eksäänsä. Sinun profiilissasi käyneet eivät näy missään tiedoissa, etkä saa mistään tietää, ketkä "kyttäävät" tietoja, jotka olet sinne heidän näkyviinsä laittanut. 

Minä muuten olen käynyt katsomassa eksäni nyksän sivuja. Ihan uteliaisuudesta, vaikka eksääni en takaisin kaipaa ja nyksää lähinnä säälin.

Kurkkaapa youtubeen, onko siellä etusivulla miehesi suosikkipätkiä? Olettaen siis, että miehesi käyttää myös youtubea.

Vierailija
22/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Sama tulos tulee työpaikan koneellakin, käyköhän mun mies täälläkin salaa katsomassa Sannaa?? :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 23:43"]

Sori. En kyttää sinua, vaikka kuinka toivoisit. En myöskään huomannut, vaikka laitoit mut estoille. Mulla on nähkääs parempaa tekemistä kuin hillua stalkkaamassa ihmisiä netissä - nimittäin rakastella sen nykyisen mieheni kanssa, jolta et saa enää huomiota ja sitä ihanaa seksiä. 

Nyksä

[/quote]

Mistä tiedät olevasi estolistalla, jos et ole huomannut sitä?

[/quote]

Sinä kerroit siitä itse seinälläsi ja yhteiset kaverimme tulivat kertomaan siitä minulle. Koska en uskonut, että vajosit niin alas, ystäväni otti kuvankaappauksen seinästäsi ja lähetti ne minulle jossa kerrot tuosta. Miksi luulet että minua edelleenkään kiinnostaisi, edes sen verran että kirjoitan siitä täällä? :P Kerro mikä tuossa oli logiikka, kuten siinäkin, että tiesit kaiken mitä teen netissä ja luit jopa julkista blogiani, mutta väitit silti että kyttään sinua. Kerro! :D

[/quote]

En ole sama hlö

ap

Vierailija
24/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kone? Sanoit olevasi kotiäiti

Vierailija
25/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti sihteeriopiston työntekijä

Ap

Vierailija
26/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täällä tiedä täsmälleen, millä perusteilla FB painottaa hakutuloksia. Sivulla käynnit on yksi peruste, mutta toinen voi ihan hyvin olla lähipiirisi entiset ja nykyiset facebook-suhteet. FB tallentaa tiedon näistä kaikista, vaikka ne olisi poistettu

Vierailija
27/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaajan saa helposti selville. Kirjoita statuskenttään "stalking" ja kyttäävän henkilon nimi ja paina enter. Tulosta voi joutua odottamaan parikin tuntia, mutta saatpahan selville kuka kyttää ja ketä.

Vierailija
28/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Sanna Sanna, tahdon sua panna, suhtaudu nyt arvokkuudella

Oi Sanna Sanna, pillua jo anna, ei sitä tarvi sentään huudella

Vierailija
29/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ehdottaminen johtuu siitä, että teillä ilmeisesti on yhteisiä kavereita, kuten miehesi? Tai sitten tosiaan siitä, että sun koneelta on hänen profiilissaan käyty.

Vierailija
30/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap:n tapauksessa, miksi fb ehdottaa miehesi eksää kaveriksesi... mutta onhan se mahdollista, että ex on käynyt kurkkaamassa, minkälainen exänsä nyksä oikein on.

Näin minä ainakin tein, ihan silkasta uteliaisuudesta, kun eksäni kertoi että hänellä on uusi naisystävä ja kertoi tämän nimenkin.

En silti stalkkaamaan alkanut sentäs :D Uteliaisuudesta kurkin minkänäköinen ihminen on kyseessä, ja se siitä. Toivotan onnea exälle ja hänen nyksälleen, enkä ole todellakaan aikomassa ryhtyä sen kummemmin stalkkaamaan tai asettuvani mitenkään poikkiteloin heidän suhteensa eteen. :)

Vierailija
31/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ehdottaa samaa tyyppiä eri koneilla, koska kokeilet nimeä omasta profiilistasi, josta olet aiemminkin käynyt hänen sivuillaan. Tuon "sannan" stalkkailut ei voi näkyä mitenkään sinulle, koska hän käyttää omaa konettaan. Jestas, ettei ole alkeellista tietoa siitä, kuinka netti toimii.

Vierailija
32/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ap kuvittelee vähän liikoja itsestään. Se on jonkun sun kaverisi kaveri. Miten muuten tiedät ettei teillä ole yhteisiä kavereita, ellet ole käynyt hänen profiilissaan?? :D

Vierailija
33/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin tunnustaa kurkkaavani välillä exäni nyxän sivuja, sen verran utelias ihminen olen :) Vaikka erosta on jo vuosia ja olen onnellisesti uudessa parisuhteessa. Ei se ole mitään "stalkkausta", onhan ne profiilit ihan julkisia ja kenen tahansa katsottavissa. Tutkin välillä myös muiden tuttujen ja tutun tuttujen profiileja, niitäkin ihan uteliaisuuttani :D

Vierailija
34/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta stalkkaaminenhan periaatteessa on facebookin idea yhteydenpidon lisäksi :D. Siitähän nimikin kertoo, naamakirja. Voi kytätä miltä kukakin näyttää :D.

Vierailija
35/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on tai on ollut miehesi fb-kaveri, he voivat jopa viestitellä edelleen. Miehesi on myös voinut piilottaa Sannan kavereistaan, ettet tule mustasukkaiseksi. Jos he ovat olleet "parisuhteessa" statuksella joskus aikoinaan, niin varmasti pomppailee kaikkien hänen kavereidensa hakukenttään useammin kuin muut hänen kaverinsa.

Minunkin mieheni kaverit tupsahtavat hakukenttään useammin kuin muut, yksi syy lienee sekin että olen kiinnostunut hänen tekemisistään eli laitamme miehen kanssa paljon yksityisviestejä jne.

Vierailija
36/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä tosiaan "stalkkaamista" tai "kyttäämistä" jos käy katsomassa tuttujen Fb-sivuja. Eikö se ole ikään kuin Facebookin idea, että siellä katsellaan muiden profiileja ja verkostoidutaan jos niin halutaan? Vai kökötättekö Facebookissa koko ajan omalla sivullanne tai katsotte vain kavereiden sivuja?

Vierailija
37/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka häpeillen tunnustatte katselevanne muiden profiileja olette kyllä jotenkin vajaita. :DD

Vierailija
38/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan joku tässä mättää sinun puoleltasi. Et voi tietää, että teillä ei ole yhteisiä kavereita jos et ole hänen  sivuillaan käynyt. Nyt kirjoittelet hänen etunimeään hakukenttään kotona, töissä ja kännykällä, joten ihmekös tuo jos hän tulee toistuvasti esiin. Jos et halua häntä kaveriksesi, lopeta jo hänen vainoamisensa!

Facebook haluaa ruokkia tällaista kyttäämistä, joten tietysti se jossain vaiheessa ehdottaa sinulle sellaisia kavereita, joiden kanssa miehesi on aiemmin ollut parisuhdestatuksessa. Siinä mielessä voi olla ihan luonnollista, jos se on tarjonnut hakukentässä sinulle tätä henkilöä ennen kuin olet mennyt klikkaamaan hänen sivunsa auki esim. juuri tarkastaaksesi yhteiset kaverit. Sen jälkeen kun neuroottisesti toistelet etunimeä, niin kyllä se varmasti pysyykin pitkään hakulistoilla kärjessä.

Hän tuntuu jotenkin pakkomielteeltä sinulle, joten oletko muuten googlannut hänen nimeään?  Tai tutkinut hänen työpaikkansa, harrastustensa sivuja tai vaikka blogeja. Nämä fb on varmasti jäljittänyt.

Vierailija
39/39 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi fb-alalaji: kyttääjien kyttääminen! Mielestäni on ihan normaalia fb-käyttäytymistä käydä katsomassa tuttujen ja tutuntuttujen sivuja. Ei siitä ainakaan haittaa ole, koska jokainenhan valitsee yksityisasetuksensa ihan itse. Sen sijaan ei ole tullut vielä mieleenkään, että alkaisin katselemaan hakukenttään tulevia nimiä sillä mielellä, että "kyttääköhän joku minua". No en tiedä olisiko siitäkään haittaa, mutta ehkä siinä vaiheessa voisi jo itse alkaa miettimään muuta mielekkäämpää sisältöä elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi